Bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:47 schreef Leugenaarslogica het volgende:
IK HEB ZIN. Net kaarten gekocht voor the last shadow puppets (alweer uitverkocht) en ik mocht de lowlands poster hebben van de postkantoor meneer![]()
Snelle mensen kunnen nog een enkele plaats bemachtigen. Vandaag uitverkocht!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bedankt voor de tipHeb om half 2 het laatste kaartje kunnen bemachtigen
Nee hoor, sinds ik nog een kaartje heb bemachtigd staat ie op roodquote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:17 schreef chansadres het volgende:
[..]
Snelle mensen kunnen nog een enkele plaats bemachtigen. Vandaag uitverkocht!
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee hoor, sinds ik nog een kaartje heb bemachtigd staat ie op rood
Ja en als je dan doorklikt dan zegt ie dat je niet kunt bestellen... Uitverkocht dus.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:24 schreef chansadres het volgende:
[..]
Beschikbaar
(Groen)
Beperkt
(Geel)
Enkele/losse stoelen
(Rood)
Uitverkocht
(Zwart)
Ja, veel meer toffe mensen bij de Bravo (en de X-Ray) dan elders, dus nog toffere sfeer. En de Lima soms ook, als het mislukte hippie-gehalte wat gedaalt is door een coole band/dj.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:03 schreef LaSalle het volgende:
Trouwens, iets anders, en ik denk dat ik hier veel mensen tegen het zere been ga schoppen; maar ben ik de enige die de sfeer bij de Bravo-tent altijd net even wat anders vind dan op de rest van het terrein?
Om 10.00 begon de verkoop pas.. en sms eens terug.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:08 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik heb heel Genk afgezocht voor een internetverbinding om dat kaartje te kunnen kopen. Om 10 uur waren er gelukkig nog kaartjes. Vergat ik bijna mijn abonnement erbij te nemen.
Gisteren naar Arid geweest. Dat blijft toch een klasse band
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, veel meer toffe mensen bij de Bravo (en de X-Ray) dan elders, dus nog toffere sfeer. En de Lima soms ook, als het mislukte hippie-gehalte wat gedaalt is door een coole band/dj.
Alpha is voor brugklassers en 30+ers die niet (meer) tegen drank kunnen. India is voor indie-mensen die hun best doen om hip te zijn door te doen alsof ze niet hip zijn. Grolsch is voor mensen die denken dat ze underground zijn door de Alpha te mijden. En de Juliette vooraan bij de rij is voor mensen die eigenlijk liever een theaterbon voor hun verjaardag hadden gekregen ipv Lowlandskaartjes.
Whehehe eens, behalve dat van de India, dat is ook nog wel een chille tent maar idd nog wel aardig wat paupers daaroquote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, veel meer toffe mensen bij de Bravo (en de X-Ray) dan elders, dus nog toffere sfeer. En de Lima soms ook, als het mislukte hippie-gehalte wat gedaalt is door een coole band/dj.
Alpha is voor brugklassers en 30+ers die niet (meer) tegen drank kunnen. India is voor indie-mensen die hun best doen om hip te zijn door te doen alsof ze niet hip zijn. Grolsch is voor mensen die denken dat ze underground zijn door de Alpha te mijden. En de Juliette vooraan bij de rij is voor mensen die eigenlijk liever een theaterbon voor hun verjaardag hadden gekregen ipv Lowlandskaartjes.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik ben een mengelmoes, wat vet.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
confirmedquote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:54 schreef PastoorPeter het volgende:
Nobody Beats The Drum moet ook komen.
tsja. als die lichttechnici nou eens gaan luisteren en gewoon veel frontlichten gaan plaatsen, dan valt er ook nix te zeurenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:52 schreef augurkenkoning het volgende:
[..]
Van die zeurende fotografen is echt een doorn het oog voor ons lichttechnici.
who gives a fuck of het de fotografen naar de zin isquote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:59 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
tsja. als die lichttechnici nou eens gaan luisteren en gewoon veel frontlichten gaan plaatsen, dan valt er ook nix te zeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |