iets te weinig minimalquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:34 schreef MadGuy het volgende:
Ik heb even Ellen Allien beluisterd en ik vind het toch iets te minimal.
wat hij zegt!quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bong-ra
Benga
BSE
Dominik Eulberg
DJ scotch egg
inderdaad. MOAR !!quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
iets te weinig minimal
JVTquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:26 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Met die (voorlopige) line-up snap ik nog steeds niet waarom het al uitverkocht is...
Waarom snap je dat niet?! 't Zijn stuk voor stuk goeie namen!quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:26 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Met die (voorlopige) line-up snap ik nog steeds niet waarom het al uitverkocht is...
Het is natuurlijk ook de sfeer, en volgens mij krijgen een hoop mensen het idee dat ze er een keer geweest moeten zijnquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:26 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Er is een nog grotere hoop die er al eens geweest zijn en denken ik ga nog een keer.quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:20 schreef Susi het volgende:
Het is natuurlijk ook de sfeer, en volgens mij krijgen een hoop mensen het idee dat ze er een keer geweest moeten zijn
Check!quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:23 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Er is een nog grotere hoop die er al eens zeven geweest zijn en denken ik ga nog een keer.
Dat zou ik enorm verwelkomen! Maar hoe realistisch is dat, als ze 15 augustus op het Ola Festival (?) staan?quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:44 schreef rubbereend het volgende:
dat Goldfrapp nog maar even snel geboekt wordt
Zeg ik ookquote:
Dat is gewoon een kwestie van smaak vooral denk ik. Wat jij niets vindt, valt een ander weer voor in zwijm.quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:26 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Zo dacht ik ook!..quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:23 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Er is een nog grotere hoop die er al eens geweest zijn en denken ik ga nog een keer.
Vorig jaar ben ik voor het eerst gegaan, en toen ik eenmaal echt binnen was, en al die mensen zag, dacht ik bij mezelf...quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:33 schreef Tism het volgende:
[..]
Zo dacht ik ook!..
Ik voel 't nu onderhand als een plicht om er aanwezig te zijn!..![]()
Niks mis mee overigens!..![]()
Jaaa toen op de camping met die boerinen naast ons nou die ene die had wel tieten hoor HOHOHO, zulke jetsers zie je niet vaak, daarvoor moet je op lowlands wezen!quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:56 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
Vorig jaar ben ik voor het eerst gegaan, en toen ik eenmaal echt binnen was, en al die mensen zag, dacht ik bij mezelf...
"Hier moet ik volgend jaar weer zijn, het moet."
quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:46 schreef D.zire het volgende:
[..]
Jaaa toen op de camping met die boerinen naast ons nou die ene die had wel tieten hoor HOHOHO, zulke jetsers zie je niet vaak, daarvoor moet je op lowlands wezen!
pracht halve weekquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:45 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb er ook zin in, het wordt een top weekend
Franz Ferdinand staat volgens hun Myspace ook op zaterdag...quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:29 schreef rubbereend het volgende:
Underworld afsluiter van de zaterdag, Franz Ferdinand dus dikke kans op de zondag......
alleen nog de vrijdag, of zouden ze de Kooks laten afsluiten?
Hebben alleen de 15e nog vrij.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 01:55 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Nog enige kans dat Justice zijn kunstje komt doen op lowlands, danwel pukkelpop?
Ik heb gehoord dat Underworld niet de Alpha zou gaan afsluiten. Maar het word een groot feest!quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:29 schreef rubbereend het volgende:
Underworld afsluiter van de zaterdag, Franz Ferdinand dus dikke kans op de zondag......
alleen nog de vrijdag, of zouden ze de Kooks laten afsluiten?
Die zijn toch véél te groot voor de Bravo, bij Groove Armada barste hij vorig jaar al uit z'n voegen zo druk was het.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 02:27 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Underworld niet de Alpha zou gaan afsluiten. Maar het word een groot feest!
Heeft Saskia jou ook geschreven?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 06:03 schreef MaJo het volgende:
Ik heb zin in Lowlands, de line up is echt te vet
Alleen dat stelletje naaierds bij tickets4uHad daar dus ook een kaartje besteld voor mijn
op zaterdag en kreeg dinsdag een annuleringsmail. Had al een bevestigingsmail en een mail dat ik betaald had. In de algemene voorwaarden staat dat zij het recht hebben om binnen 8 uur te annuleren, maar dit is dus 3 dagen later
Volgens mij moet hier wel iets aan te doen zijn toch?
Lien heb jij nog iets van ze gehoord?
Heb wel zin in Lowlands maar zo lang Lienelien en een paar anderen geen kaartje hebben vind ik het een stuk minder leuk
Jaaaa daar kijk ik ook erg naar uit !quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:43 schreef SKa_BoSS het volgende:
Zojuist een albumpje van Korpiklaani neergeladen:![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:29 schreef Janteh het volgende:
DISCOPOP MET BALLEN / 27-6-2008
Swingende discopop, maar dan niet nichterig. De Midnight Juggernauts doen hun naam eer aan en walsen net zo spectaculair in breedbeeld over je heen als de beukelectro van hun ontdekkers Justice. Met dien verstande dat ze hun door Daft Punk en Air beïnvloede spacedisco geheel in dienst stellen van 'Het Liedje'.
Wij zeggen: zo klinkt de popgroep van de toekomst! En je weet: the future is now en die zie je op Lowlands. Kom er maar in, Midnight Juggernauts!
Zei ik toch?!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 02:27 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Underworld niet de Alpha zou gaan afsluiten. Maar het word een groot feest!
Jaaa!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:08 schreef chansadres het volgende:
Ik hoop nog steeds op: Alkaline Trio, Arsenal, Boys Noize, Cold War Kids, The Cribs, Dan Le Sac vs. Scroobius Pip, Delinquent Habits, Etienne De Grecy, Drive By Truckers, Adam Green, Jamiroquai, Klaxons, Lightspeed Champion, Louis XIV, Manic Street Preachers, MxPx, R.E.M., Those Dancing Days en Yelle
Dat zou wel heel bruut zijn!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:08 schreef chansadres het volgende:
, Jamiroquai
Stonden vorig jaar ook al op Lowlands, en lijkt me niet echt het soort act dat ze twee jaar achter elkaar zullen boeken.quote:
ik hoop toch echt dat ze naar de bravo komen, aangezien ik daar min of meer woon tijdens lowlands. anders moet ik nog gaan opletten dat ik ze niet misquote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:58 schreef Luni het volgende:
[..]
Die zijn toch véél te groot voor de Bravo, bij Groove Armada barste hij vorig jaar al uit z'n voegen zo druk was het.
Kan iddquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:23 schreef addict.for.dramatics het volgende:
Hard-Fi live
Vond Stereophonics op Pinkpop ook niet echt speciaal btw..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |