Veel succes en plezier met je hondje!quote:Op donderdag 26 juni 2008 08:10 schreef draculettetje het volgende:
en ronja is wakker dus ik ben ook naar beneden
wie weet tot straks nog even
Whehehequote:
Ja jaquote:Op donderdag 26 juni 2008 08:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wordt het ook wel maar zo voor ik ronja uitlaat ff bijlezen enzo ha ha
mooi gaat best snel of niet? heb je eigenlijk al foto's?
Ik had dit topic toch vrij snel gemaakt moet ik zeggenquote:
Neeeeeeeeee?! *gaat krant bellen*quote:Op donderdag 26 juni 2008 08:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehehe
Trouwens! Volgende week! BOEM! Dan heb ik een headset
Is een logitech bluetooth headset, dus ik ga er wel vanuit eigenlijkquote:Op donderdag 26 juni 2008 08:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee?! *gaat krant bellen*
Maar gaat ie het ook doen?
Ziet er wel cool uit he! Vooral die onderste vind ik echt vet!quote:Op donderdag 26 juni 2008 08:14 schreef Bellerophon het volgende:
@Crazy, hier nog twee:
Floral
[ link | afbeelding ]
Nova
[ link | afbeelding ]
Dacht dat je die van MGS ging bestellen, is het nou weer een andere geworden?quote:Op donderdag 26 juni 2008 08:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Is een logitech bluetooth headset, dus ik ga er wel vanuit eigenlijk
Die vond ik ook wel grappigquote:Op donderdag 26 juni 2008 08:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ziet er wel cool uit he! Vooral die onderste vind ik echt vet!
Of 20 euro of 55 euro en nog een paar weken wachten, dan maar een "normale" van Logitechquote:Op donderdag 26 juni 2008 08:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dacht dat je die van MGS ging bestellen, is het nou weer een andere geworden?
Ik ga van het weekend ook even de stad in hier om te kijken voor zo'n dingetje.quote:Op donderdag 26 juni 2008 08:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Of 20 euro of 55 euro en nog een paar weken wachten, dan maar een "normale" van Logitech
Maar natuurlijkquote:Op donderdag 26 juni 2008 08:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ga van het weekend ook even de stad in hier om te kijken voor zo'n dingetje.
Binnenkort dus maar weer even GTA spelen?
Ok dan!quote:Op donderdag 26 juni 2008 08:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar natuurlijkHebben we sowieso al weer te lang niet gespeeld
Ja we moeten weer is met z'n 3'en gaan gamenquote:Op donderdag 26 juni 2008 08:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ok dan!
Sinds de laatste keer dat we samen hebben gespeeld, is mijn PS3 volgens mij niet eens meer aangeweestWaar blijft WL trouwens? Die moet natuurlijk ook gamen!
Zeker weten, ik heb echt met tranen in mijn ogen zitten gamenquote:Op donderdag 26 juni 2008 08:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja we moeten weer is met z'n 3'en gaan gamenHeb me helemaal suf gelachen
Goede morgen tripack!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Ik loop over straat. staat er een neger. Hij zegt tegen me: noem 2 Nederlandse bands of ik ga je keihard in je kont neuken. Dus ik zeg: Bluf, doe maar.
Mogguh Tripackquote:
Bwahahahaquote:Op donderdag 26 juni 2008 08:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
Kwam net deze ergens tegen, ik moest lachen![]()
[..]
Haha jaquote:Op donderdag 26 juni 2008 08:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zeker weten, ik heb echt met tranen in mijn ogen zitten gamen
Zal helemaal relaxt worden als je ook dingen tegen elkaar kan zeggen... om b.v iets te gaan doen ofzo!
hebben we eerr... nah laat maar ken het antwoord alquote:Op donderdag 26 juni 2008 08:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Goede morgen tripack!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
whehehehe ongekentquote:Op donderdag 26 juni 2008 08:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
Kwam net deze ergens tegen, ik moest lachen![]()
[..]
Beller: Ej Droxz, kom ff helpen met die smeris..quote:Op donderdag 26 juni 2008 08:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha jaIk dus ook
Ongekend... dan ga je rare gesprekken krijgen;
Beller: "Gast! Mijn auto! Wat doe je?
Droxz: "Oeps?"
Voor de zekerheid geeft ik je het antwoord nog wel even: STERF!quote:Op donderdag 26 juni 2008 08:49 schreef tripack het volgende:
[..]
hebben we eerr... nah laat maar ken het antwoord al
bedanktquote:Op donderdag 26 juni 2008 08:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Voor de zekerheid geeft ik je het antwoord nog wel even: STERF!
Droxz schiet auto waar WL en Beller inzitten naar de 7e hemel...quote:Op donderdag 26 juni 2008 08:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Beller: Ej Droxz, kom ff helpen met die smeris..
Droxz: ok... *schiet RPG onder Beller en WL"
Beller: Gastttt!
Droxz: Bedankt voor je inzet!
whehehehequote:Op donderdag 26 juni 2008 09:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Droxz schiet auto waar WL en Beller inzitten naar de 7e hemel...
Droxz zegt: Maar eh alleh zeg, ik moest kloppen want de bel deed het niet
En zo gaat het dus ook echt...quote:
so far for teamworkquote:Op donderdag 26 juni 2008 09:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En zo gaat het dus ook echt...
Als Droxz in de buurt komt met GTA, have mercy on my soul... want die gast schiet alles naar de puinpoeier
leuk ik ben nieuwsgierig namelijk!quote:Op donderdag 26 juni 2008 08:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja jaIk heb al foto's, vanavond ga ik er weer wat meer maken. Zal ze vanavond is online gooien
Misschien nog tot straks
Komt goedquote:Op donderdag 26 juni 2008 09:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
leuk ik ben nieuwsgierig namelijk!
Droxz en teamwork?quote:
uh... uh.. ik ontken (niet)quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En zo gaat het dus ook echt...
Als Droxz in de buurt komt met GTA, have mercy on my soul... want die gast schiet alles naar de puinpoeier
ik ben ook wel benieuwd hoe jouw huissiej wordtquote:
Good idea - Getting a chopperquote:Op donderdag 26 juni 2008 09:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
uh... uh.. ik ontken (niet)![]()
Die RPG is gewoon zo cool, ik kan er ook niets aan doen...
WL was 10 minuten heli zoeken, komt ie met die heli langs.. aha... RPG ... Heli...
whehehehequote:Op donderdag 26 juni 2008 09:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Good idea - Getting a chopper
Bad idea - Flying that chopper you've just stolen in a range of 50 mtr around Droxz
Inderdaad jaquote:Op donderdag 26 juni 2008 09:32 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehehedat zit toch in de animaniacs?
Ik zal dit weekend wat foto's online plaatsenquote:Op donderdag 26 juni 2008 09:29 schreef tripack het volgende:
[..]
ik ben ook wel benieuwd hoe jouw huissiej wordtkhoop dit weekend wat kleur te kunnen aanbrengen in de kamer(s)
good idea: go skiing in the winterquote:Op donderdag 26 juni 2008 09:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Inderdaad ja
And now it's time for another show of Good idea / Bad idea
echt welquote:Op donderdag 26 juni 2008 09:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik zal dit weekend wat foto's online plaatsen
Het wordt zoveel mooier he, als het allemaal de kleur krijgt die jezelf voor ogen had
Maar echt serieus... Droxz + RPG = Run for your life!quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:34 schreef tripack het volgende:
[..]
good idea: go skiing in the winter
bad idea: go skiing in the summer
Oef! Daar gaat ook wat werk in zitten zegquote:Op donderdag 26 juni 2008 09:38 schreef tripack het volgende:
[..]
echt welwij hebben ook alle posten en deuren onder handen genomen. zat eerst van dat room(geel)witte kleur op nu worden ze Flexa monaco zachtwit (dacht ik) mega verschil
![]()
Dat komt omdat jullie geen werkende headset hebben, en ik daarom vaak "perongeluk" ergens op schietquote:Op donderdag 26 juni 2008 09:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Droxz en teamwork?
Als het om totale mayhem gaat wel ja... Als het om "subtiel" ergens heen rijden gaat... Nee
Dat wapen isquote:Op donderdag 26 juni 2008 09:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar echt serieus... Droxz + RPG = Run for your life!
WL en ik staan heftig tegen de politie een vuurgevecht te houden.
Droxz loopt langs, schiet op alles dat beweegt, en loopt tevreden weer verder
Drakenvliegjuhhhhhhhhhh en Crazyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy-M!!!!!!!!!!quote:
Droxz-juh!quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Drakenvliegjuhhhhhhhhhh en Crazyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy-M!!!!!!!!!!![]()
hoi!
Nog een goede nachtrust gehad?quote:
jaah heel veel... schoonvader wil liefst zelf vervenquote:Op donderdag 26 juni 2008 09:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Oef! Daar gaat ook wat werk in zitten zeg
Dat hoef ik dan gelukkig weer niet.
Helemaal!quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:47 schreef tripack het volgende:
[..]
jaah heel veel... schoonvader wil liefst zelf vervennja dan ga ik maar schuren
en schuren en schuren.. whehe bijna alles geschuurt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel relaxt toch, dat je zoveel mensen hebt die helpen!* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Mogguh tripack, hoe gaat het met je huisje?quote:
Haai Crazyquote:Op donderdag 26 juni 2008 09:49 schreef Crazy-M het volgende:
en de rest namatuurlijk ook niet ergeten,
tripack, Drakenvlieg
Inderdaad ja... dat zal het zijnquote:Op donderdag 26 juni 2008 09:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat komt omdat jullie geen werkende headset hebben, en ik daarom vaak "perongeluk" ergens op schiet
Te snel dood?quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat wapen is![]()
!
Ik help jullie gewoon hoor, jullie zijn vaak te snel dood... komen jullie terug, sta ik nog te knallen![]()
Of ik ben ondertussen nieuwe rpg's aan het halen
Haha natuurlijk vind ik dat goedquote:Op donderdag 26 juni 2008 09:45 schreef DrakenVlieg het volgende:
Trouwens Beller, ik heb die blauwe van net van je afgepakt.. Wilde het gebruiken voor m'n hyves, met toestemming van jou natuurlijk!
WL!! Mogguh! Bij deze democratisch door Droxz en mijzelf besloten, we gaan weer meer GTA doen!quote:
Thanks!quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha natuurlijk vind ik dat goed
Goedemorgen trouwens
zeg ik heb geen refferendum gezien ?quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
WL!! Mogguh! Bij deze democratisch door Droxz en mijzelf besloten, we gaan weer meer GTA doen!
Haha mag, hoeft nietquote:Op donderdag 26 juni 2008 09:52 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Thanks!
Moet ik er credits bij vermelden?
![]()
-- Error --quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg ik heb geen refferendum gezien ?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
alloquote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:54 schreef Crazy-M het volgende:
trouwens blij dat ik op erk ben, waar ik woon is geen water
Dat lijkt me een heel goed planquote:Op donderdag 26 juni 2008 09:57 schreef WhiteLightning het volgende:
maar zal ik dan maar zo de computershop even bellen om te kijekn of ze een headset hebben ?
gisteren te lui om de media markt in te lopen ,
Wakker worden johquote:
Ben bezigquote:
Volgens mij wel...quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:52 schreef DrakenVlieg het volgende:
Je hebt er vast niet net zo eentje, maar dan in het groen hè?
Bolletje met kipfilet graagquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:04 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ben bezig
Boodschappen doen enzo, iemand nog een broodje voor de lunch?
Je snapt dat ik die nu ook heb gejat hè?quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Volgens mij wel...
Jaheb er 1 in het groen hoor... uploaden duurde even maar dit is hem
Flowers
[ link | afbeelding ]
nee, tilburgquote:
Hahaha dat is goed hoorquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:07 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Je snapt dat ik die nu ook heb gejat hè?
Jep!quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
WL!! Mogguh! Bij deze democratisch door Droxz en mijzelf besloten, we gaan weer meer GTA doen!
Direct niet nee... Maaar ik kan er wel 1 gaan maken voor een dergelijke resolutiequote:Op donderdag 26 juni 2008 10:09 schreef Crazy-M het volgende:
Beller,
Die twilight he,
heb je die ook toevallig voor een scherm van 1600 * 1200 en double screen ?
Of iets gelijks????
Toppie hoor!quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:47 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Helemaal!
Net wakker en gedoucht.. Heerlijk zo'n dagje vrij
Woehoehquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep!
WL.. het is 2 voor, je kan nog 1 tegen halen. Oftewel, we gaan weer meer GTA spelen
ok coolquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Direct niet nee... Maaar ik kan er wel 1 gaan maken voor een dergelijke resolutie
Toehoet !!quote:
Ik ga dit weekend wel weer is even wat makenquote:
Let's shoot some RPG's!!!!!!quote:
Bitch... ik zal die chopper op je neer laten storten!quote:
gvd de computershop hier verkoopt ze niet, en bestellen is moeilijk zei hij!quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep!
WL.. het is 2 voor, je kan nog 1 tegen halen. Oftewel, we gaan weer meer GTA spelen
welke zaak ?quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gvd de computershop hier verkoopt ze niet, en bestellen is moeilijk zei hij!
echt een kutzaak!
Nee zo erg is het nou ook weer nietquote:
hmm ok, probee is @ cartridge company of mycom ofzoquote:
ach, heb je nog iets aan je dagquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:46 schreef lynda het volgende:
Grr.. Fijn die mensen die vrolijk om tien uur 's ochtends door het huis heen gaan stampen van beneden tot zolderverdieping.. Ik wou UITSLAPEN voor een keer!!
Wii?quote:
ow okquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wii?
GTA op de Wii? Never!!
GTA op de PS3
hoi! koffie / thee / limonade ?quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:51 schreef kaatjejannie het volgende:
zoow winkel geopend, broodjes gehaald.. Klaar voor weer een dag vervelen..
quote:
moet je zondag ook werken ?quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:58 schreef lynda het volgende:
[..]
![]()
Ik
Wil
Slapen!!
Enige vrije dag deze week.. Morgen weer werken en zaterdagnacht ook weer van 00.00 tot 04.00..
GTA op de Wii zit er volgens mij ook niet in. Wel een leuk ding de Wii maar de PS3 is toch meer mijn consolequote:
Lullig is de juiste verwoordingquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:58 schreef lynda het volgende:
[..]
![]()
Ik
Wil
Slapen!!
Enige vrije dag deze week.. Morgen weer werken en zaterdagnacht ook weer van 00.00 tot 04.00..
Dan heb ik gewerkt tot 4 uur 's ochtends, ben ik rond 5 uur thuis.. Slaap ik tot uurtje of 3 om de volgende dag weer om 6 uur op het werk te staanquote:
dan kan je wel uitslapen dusquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:03 schreef lynda het volgende:
[..]
Dan heb ik gewerkt tot 4 uur 's ochtends, ben ik rond 5 uur thuis.. Slaap ik tot uurtje of 3 om de volgende dag weer om 6 uur op het werk te staan
ik zei toch dat je het wel kan. maar je doet het nietquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:06 schreef lynda het volgende:
Dan heb ik overdag me normale nachtrust.. Is geen uitslapen na nacht werken
je kan het ook laten bezorgen van de AHquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:11 schreef DrakenVlieg het volgende:
Heb eigenlijk een bloedhekel aan boodschappen doen..
Whehe hoezo dat?quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:11 schreef DrakenVlieg het volgende:
Heb eigenlijk een bloedhekel aan boodschappen doen..
Da's pas nutteloos..quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan het ook laten bezorgen van de AH
Blont!quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:13 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Da's pas nutteloos..
Met de auto heengaan en vragen of ze willen bezorgen
Kan nietquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zei toch dat je het wel kan. maar je doet het niet
Nee is handigquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:13 schreef Crazy-M het volgende:
thuis laten bezorgen is voor luie mensen
Whehehequote:Op donderdag 26 juni 2008 11:13 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Da's pas nutteloos..
Met de auto heengaan en vragen of ze willen bezorgen
ik hoorde jou anders over mycom daarnetquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:13 schreef Crazy-M het volgende:
thuis laten bezorgen is voor luie mensen
Heeft ze nog gelijk ookquote:
Omdat er altijd wel 1 huismoeder met kroost rondloopt waarvan het kroost iets wil hebben wat dan eigenlijk niet van moeder mag, maar waar vervolgens wel heeuuul hard over gegild moet worden!quote:
DUH!!!quote:
Geweldigquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:19 schreef lynda het volgende:
[..]
DUH!!!
Toen me ouders op vakantie waren waren wij te lui om boodschappen te doen dus gingen we maar bestellen![]()
Tegenwoordig doet me moeder (ja je moeder!) het ook nog
mycom zit in mijn woonplaats, ga ik op de fiets heen of autoquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik hoorde jou anders over mycom daarnet
Wehehe dat is altijd genieten johquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:18 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Omdat er altijd wel 1 huismoeder met kroost rondloopt waarvan het kroost iets wil hebben wat dan eigenlijk niet van moeder mag, maar waar vervolgens wel heeuuul hard over gegild moet worden!
Wat is er nou makkelijker om het via internet te bestellen, aan te vinken wanneer je het wil hebben en ze brengen het tot in de keukenquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:21 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Geweldig
Ik zorg altijd dat ik precies weet wat ik moet hebben, en in recordtempo door die winkel heen race met karretje.
(Soms raak ik wel eens iemand.. Maar goed)
Ben dan altijd heel blij dat ik nog geen kinderen hebquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wehehe dat is altijd genieten joh
Met feestjes is het inderdaad geen slecht idee.. Moet met m'n verjaardag nog een mega-bbq regelen..quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:22 schreef lynda het volgende:
[..]
Wat is er nou makkelijker om het via internet te bestellen, aan te vinken wanneer je het wil hebben en ze brengen het tot in de keuken![]()
Handig met feestjes! Waarom 300 kilo boodschappen halen, klooien in de winkel etc als ze het thuis brengen
Dat sowieso, pfff zou er nu nog niet aan moeten denken zegquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:23 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ben dan altijd heel blij dat ik nog geen kinderen heb
heel heel misschien, is nog niet helemaal zekerquote:
jaah gaat lekkerquote:Op donderdag 26 juni 2008 09:49 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Mogguh tripack, hoe gaat het met je huisje?
Aan de hoeveelheid smileys te zien gaat het super met je!quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:33 schreef tripack het volgende:
[..]
jaah gaat lekkerdit weekend weer veel doen
verven hoop ik
owjah en geld uitgeven
moet ook gebeuren
![]()
zo net terug uit een bespreking met mijn stagebegeleiders van school uitging goed
leuke mensen en hebben er veel vertrouwen in
wor ik wel blij van
![]()
wheheh mooi dat jij gaat dan ga ik niequote:Op donderdag 26 juni 2008 11:31 schreef diertjuh het volgende:
[..]
heel heel misschien, is nog niet helemaal zeker
Ben ook weer wakker na een nacht weer niet geslapen te hebben.
Al klanten gehad?quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:51 schreef kaatjejannie het volgende:
zoow winkel geopend, broodjes gehaald.. Klaar voor weer een dag vervelen..
neejohquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:34 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Aan de hoeveelheid smileys te zien gaat het super met je!
Wat dan? Discrete pakjes thuis laten bezorgen?quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:34 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Is heel handigalleen doe ik het niet met boodschappen maar met met andere dingen
quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:35 schreef tripack het volgende:
[..]
wheheh mooi dat jij gaat dan ga ik niewhehee kheb geen tijd met klussen enzo en de line up is nou ook niet dat je zegt wooow
Jawuhl... daar is die weer!quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:36 schreef tripack het volgende:
[..]
neejoh![]()
hoe kom je daarnij ?
iets te overdone?
neuh.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat dan? Discrete pakjes thuis laten bezorgen?
quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jawuhl... daar is die weer!
Schijt een beer in het bos?
beert een bos in de schijt?quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
snurksequote:Op donderdag 26 juni 2008 11:39 schreef lynda het volgende:
* lynda gaat dr screen omlaag gooien in de slaapkamer en denk nog ff proberen te slapen
Gezien zijn bruine vacht zou je zeggen van welquote:
Zou kunnen tochquote:
Haha sorryquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:38 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Lig ik weer in een deuk.. Verschrikkelijk
Schijtwinkel.. Heb er 4 jaar gewerktquote:
WAT had ik gister nu gezegd !!!!!quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:31 schreef diertjuh het volgende:
[..]
heel heel misschien, is nog niet helemaal zeker
Ben ook weer wakker na een nacht weer niet geslapen te hebben.
bost een beer in de schijt?quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kut personeel hebben ze hier.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:44 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Schijtwinkel.. Heb er 4 jaar gewerkt
Ik was altijd wel lief hoorquote:
Sorry tripack was je al voor met zo'n opmerkingquote:
jah kloptquote:
Zeg je nuquote:
ik vindt de c1000 beter dan de ah. beter vlees, lekkere rosé , en lekker goedkoop bier!quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:44 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Schijtwinkel.. Heb er 4 jaar gewerkt
Wij weten wel beterquote:
dat was beert een bos in het schijtquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sorry tripack was je al voor met zo'n opmerking
hey je speelt valsquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah klopt
nu was ik ff stil![]()
2-4 ????
maar goed, is niet lief dat je wakker hebt gelegen
Eet niet heel veel vlees, dus maakt me niet zo veel uit.. Rosé en bier drink ik ook niet..quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vindt de c1000 beter dan de ah. beter vlees, lekkere rosé , en lekker goedkoop bier!
quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat was beert een bos in het schijt
quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:09 schreef Crazy-M het volgende:
En dan nu het weer op Donderdag 26 Juni,
Flinke perioden met spam.
Naast zon komen vandaag ook spamwolken voor. In de loop van de dag zal deze echter wegtrekken. Het blijft nog droog. De zuidwestenwind is meest matig, kracht 3 tot 4, vanmiddag aan zee af en toe vrij krachtig en wordt later vanavond krachtig, kracht 6. De maximumtemperatuur loopt uiteen van 18 graden aan zee tot 22 in het oosten en zuidoosten wat uiteindelijk zal leiden tot woestijn taferelen.
Alslaatste nog een waarschuwing voor het verkeer:
Rekening houden met plotselinge FOPO's en Sixpacks. Ook is er hier een daar een 8-pack waargenomen. Naast deze waarschuwing is het ook rekening houden met zogenoemde: FIPO rijders. Deze rijders rijden vooraan in de file.
Tot zover het weer en verkeer van vandaag
sorry, tellings foutjequote:Op donderdag 26 juni 2008 11:53 schreef diertjuh het volgende:
[..]
hey je speelt vals
2-3 is hetwaar komt die 4de punt vandaan?
.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:53 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Eet niet heel veel vlees, dus maakt me niet zo veel uit.. Rosé en bier drink ik ook niet..
Dus appie voor mij!
SLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLquote:
Beide gaan over de beer die door zijn eigen schijt heen staat de dansenquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat was beert een bos in het schijt
Zeg dat welquote:
alweer een verborgen talentquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:57 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Aah we hebben ook nog onze eigen weerman
beert een schijt door het bosquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Beide gaan over de beer die door zijn eigen schijt heen staat de dansen
Jawel, toevallig dat nietquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
.
drink je helemaal geen alcohol ?
nu nog een strakke one-liner aan het eind, net zoals piet met zn ut moahn of zoietsquote:
Gaat m'n reputatiequote:
Droxz brengt ons het nieuws(volgens mij ook 1 keer in de maandquote:
ik zal er over na denkenquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nu nog een strakke one-liner aan het eind, net zoals piet met zn ut moahn of zoiets
weerberichtquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:59 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Droxz brengt ons het nieuws(volgens mij ook 1 keer in de maand)
en jij brent het weernieuws
whehehequote:Op donderdag 26 juni 2008 11:59 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Droxz brengt ons het nieuws(volgens mij ook 1 keer in de maand)
en jij brent het weernieuws
oja bijna vergeten WL is de eigenaar van een GRTDOJW Snackbar![]()
Lamequote:
Als ik drink, dan meestal Sangria of Wodka.. Dat laatste dan wel gemixt met ietsquote:
doe mij de lunch maar danquote:
Huh? Welkequote:
Weet ik veelquote:
Later!quote:
Nee okquote:
Als het even kan! Graagquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:08 schreef DrakenVlieg het volgende:
Bolletje kipfilet wilde je toch Beller?
*Gaat smeren*
Huh?quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:10 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M vraagt zich eigen af waarom hij altijd wil sfaffelen bij zijn moeder
Yeah surequote:
Aparte combinatie... dat dan weer welquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:18 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Yeah sure
Ze hadden bij de appie nieuwe soort ham.. gegrild met kruidenkaas
Loop maar weer door...quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:19 schreef makkie88 het volgende:
Say ZABAZ yooooooo wazup, heres zabaz live from nyc in the usa
dat dus
quote:
uit goedemorgen topic:quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee ik beperk me tot Leeuwarden vandaag.
en CM is een kneus
Vertelde alleen dat friesland nog bij NL hoorde,maar dat het wat mij betreft wel los mocht worden gegooidquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe blind jij bent, maar er zitten toch en punten en komma's in.
En zo praat ik altijd dat weetj e ondertussen toch wel.
Met of zonder klantenkorting meneer/mevrouw?quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:19 schreef makkie88 het volgende:
Say ZABAZ yooooooo wazup, heres zabaz live from nyc in the usa
dat dus
Mja.. Is het ook..quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Aparte combinatie... dat dan weer wel
quote:
Zegeltjes erbij?quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Met of zonder klantenkorting meneer/mevrouw?
Doe nou eens lief tegen derquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
uit goedemorgen topic:
beide Friezen:
[..]
[..]
Vertelde alleen dat friesland nog bij NL hoorde,maar dat het wat mij betreft wel los mocht worden gegooidvond Alexx niet leuk,
Optyfen met die friesenquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
uit goedemorgen topic:
beide Friezen:
[..]
[..]
Vertelde alleen dat friesland nog bij NL hoorde,maar dat het wat mij betreft wel los mocht worden gegooidvond Alexx niet leuk,
Graag!quote:
nja het zijn maar aparte mensen.... geloof me ik ben zo stom geweest om verliefd te worden op 1quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:33 schreef WhiteLightning het volgende:
is iedereen hier anti-fries ofzo ?
[ afbeelding ]
En nu ga je er mee samenwonen?quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:36 schreef tripack het volgende:
[..]
nja het zijn maar aparte mensen.... geloof me ik ben zo stom geweest om verliefd te worden op 1
ahzoquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:36 schreef tripack het volgende:
[..]
nja het zijn maar aparte mensen.... geloof me ik ben zo stom geweest om verliefd te worden op 1
Nee sorryquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:27 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Niet door de selectie heengekomen?
Lekkah Lekkahquote:
Mijn familie, de naam, vindt zijn oorsprong in Friesland...quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:36 schreef tripack het volgende:
[..]
Kut voor jequote:Op donderdag 26 juni 2008 12:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mijn familie, de naam, vindt zijn oorsprong in Friesland...
nee godzijdank nietquote:
Goed zo!quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:45 schreef tripack het volgende:
[..]
nee godzijdank niet![]()
kheb nu gewoon een meisje uit zuid holland
dat was ik wel van planquote:
Normaal kom ik hier niet, maar zag dat jij er had gepostquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
SLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
jah, jij zei dat ik het weer moest vertellen
quote:
quote:
Wil je erover praten ?quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mijn familie, de naam, vindt zijn oorsprong in Friesland...
We hebben Friesen en dooienquote:
Whehehequote:
Tjah... het is niet echt iets waar ik iets aan kan doen hequote:
Leuk toch!quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:53 schreef DrakenVlieg het volgende:
Wat ben ik trouwens achterlijk vrolijk...
I guessquote:
Je kan vast wel een klein beetje missen?quote:
Ehr volgende week ofzo?quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:01 schreef WhiteLightning het volgende:
zeg beller, wanneer gaan jullie weer gamen dan ?
Ah jawel johquote:
ik denk dat "de Prive-Demotivator" wel wat meer nodig heeft dan een klein beetje!quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je kan vast wel een klein beetje missen?
oke dan heb ik nog even de tijd voor de headset!quote:
Ook wel een heleboel.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je kan vast wel een klein beetje missen?
Ja daarom, die van mij is ook nog niet binnen... Verwacht die begin volgende weekquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oke dan heb ik nog even de tijd voor de headset!
Ej, je kan ook vrolijk demotiveren ja!quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik denk dat "de Prive-Demotivator" wel wat meer nodig heeft dan een klein beetje!
Als jullie een werkende headset hebben zijn we al bij de playstation 8 ofzoquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja daarom, die van mij is ook nog niet binnen... Verwacht die begin volgende week
5 is de max hehquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:05 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ook wel een heleboel.
Hoeveel gram heb je nodig?
het zal je berouwen dat ik een headset ga kopen , let maar op!quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als jullie een werkende headset hebben zijn we al bij de playstation 8 ofzo![]()
p.s Ben even eten.
Hmm wel herkenbaar eigenlijk. Had toen ook een Fries in mn klas..sjonge wat heb ik me aan hem geirriteerdquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:12 schreef Crazy-M het volgende:
Maar diertjuh ,........
ik KAN aardig zijn. Ik weet alleen niet wat het met die friesen is
op 1 of andere manier lukt dat niet
SL, hoe denk je anders dat ik aan 173 kom ?
Bitchquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als jullie een werkende headset hebben zijn we al bij de playstation 8 ofzo![]()
p.s Ben even eten.
nja niet echt een anekdote... wel van die ex vriendin... d'r moeder bleef steevast fries lullen terwijl haar vader gewoon praatequote:Op donderdag 26 juni 2008 13:17 schreef WhiteLightning het volgende:
hebben jullie geen leuke friesse anekdotes ? ik kan me er niets bij voorstellen nl
dan ligt het gelukkig niet aan mijquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:16 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hmm wel herkenbaar eigenlijk. Had toen ook een Fries in mn klas..sjonge wat heb ik me aan hem geirriteerdVervelend ventje.
Kan de familie van m'n vriend nu nog niet verstaanquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:19 schreef tripack het volgende:
[..]
nja niet echt een anekdote... wel van die ex vriendin... d'r moeder bleef steevast fries lullen terwijl haar vader gewoon praateen ze dacht dat ik het wel kon verstaan
je weet dat bier als een soort "tolk" gaat werken op een gegeven moment heh ?quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:19 schreef tripack het volgende:
[..]
nja niet echt een anekdote... wel van die ex vriendin... d'r moeder bleef steevast fries lullen terwijl haar vader gewoon praateen ze dacht dat ik het wel kon verstaan
quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:25 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M viert feesje dat hij niet de enige is
Graag! Heb ik geen buren meer!quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:26 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niets met friesland. Gewoon in de Noordzee dumpen en dan drijft het vanzelf wel weg..
Haha dan kan je ineens elke taal sprekenquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je weet dat bier als een soort "tolk" gaat werken op een gegeven moment heh ?
je zit met het feit dat het onkruid is hequote:Op donderdag 26 juni 2008 13:26 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niets met friesland. Gewoon in de Noordzee dumpen en dan drijft het vanzelf wel weg..
zo zie je maar dat bier verenigd!quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha dan kan je ineens elke taal spreken
quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo zie je maar dat bier verenigd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Hahahaquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo zie je maar dat bier verenigd!
Ik ook niet, volgens mij geen vergaderingen meer vandaagquote:
Nog 1.30 uurquote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:36 schreef Sgele het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Zulke opmerkingen maakt m'n vader nou ook altijd..quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:26 schreef diertjuh het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zulke opmerkingen maakt m'n vader nou ook altijd..
"los snijden die handel en de zee in schuiven"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo dat waren ze weer voor vandaag!
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Heftuuuugquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:43 schreef DrakenVlieg het volgende:
Heb net de buurvrouw geholpen met inbreken in haar eigen huis
quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo dat waren ze weer voor vandaag!
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Vond t wel cool toen het luktequote:
En als je thuis bent.. bij je kinderen en je vrouw.. Wil je dan weer naar je werk?quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:45 schreef el_godi het volgende:
Ik moet nog genoeg doen, maar ik heb geen rete-zin meer.
Weet je wat ik wil:Ik wil naar huis! Ik wil naar mijn kinderen. Ik wil naar mijn vrouw. Ik wil vakantie. Ik wil weekend Ik wil met pensioen Ik wil met de VUT Ik wil ouwe lullen dagen
Je hebt 'r door de ramen gegooid?quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:43 schreef DrakenVlieg het volgende:
Heb net de buurvrouw geholpen met inbreken in haar eigen huis
Je haalt de woorden uit m'n toetsenbordquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:46 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
En als je thuis bent.. bij je kinderen en je vrouw.. Wil je dan weer naar je werk?
Huisvrouwen uren Beller?quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nog 1.30 uur
Pfff ik verveel me, ongekend...
ECHT NIET!quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:46 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
En als je thuis bent.. bij je kinderen en je vrouw.. Wil je dan weer naar je werk?
Wat had je gedaa? Stoeptegel door de ruit heen?quote:
Neuh, haar tweelingquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je hebt 'r door de ramen gegooid?
"Zo..je kan nu naar binnen..sterker je bent het al"
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |