nee, tilburgquote:
Hahaha dat is goed hoorquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:07 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Je snapt dat ik die nu ook heb gejat hè?
Jep!quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
WL!! Mogguh! Bij deze democratisch door Droxz en mijzelf besloten, we gaan weer meer GTA doen!
Direct niet nee... Maaar ik kan er wel 1 gaan maken voor een dergelijke resolutiequote:Op donderdag 26 juni 2008 10:09 schreef Crazy-M het volgende:
Beller,
Die twilight he,
heb je die ook toevallig voor een scherm van 1600 * 1200 en double screen ?
Of iets gelijks????
Toppie hoor!quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:47 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Helemaal!
Net wakker en gedoucht.. Heerlijk zo'n dagje vrij
Woehoehquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep!
WL.. het is 2 voor, je kan nog 1 tegen halen. Oftewel, we gaan weer meer GTA spelen
ok coolquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Direct niet nee... Maaar ik kan er wel 1 gaan maken voor een dergelijke resolutie
Toehoet !!quote:
Ik ga dit weekend wel weer is even wat makenquote:
Let's shoot some RPG's!!!!!!quote:
Bitch... ik zal die chopper op je neer laten storten!quote:
gvd de computershop hier verkoopt ze niet, en bestellen is moeilijk zei hij!quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep!
WL.. het is 2 voor, je kan nog 1 tegen halen. Oftewel, we gaan weer meer GTA spelen
welke zaak ?quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gvd de computershop hier verkoopt ze niet, en bestellen is moeilijk zei hij!
echt een kutzaak!
Nee zo erg is het nou ook weer nietquote:
hmm ok, probee is @ cartridge company of mycom ofzoquote:
ach, heb je nog iets aan je dagquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:46 schreef lynda het volgende:
Grr.. Fijn die mensen die vrolijk om tien uur 's ochtends door het huis heen gaan stampen van beneden tot zolderverdieping.. Ik wou UITSLAPEN voor een keer!!
Wii?quote:
ow okquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wii?
GTA op de Wii? Never!!
GTA op de PS3
hoi! koffie / thee / limonade ?quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:51 schreef kaatjejannie het volgende:
zoow winkel geopend, broodjes gehaald.. Klaar voor weer een dag vervelen..
quote:
moet je zondag ook werken ?quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:58 schreef lynda het volgende:
[..]
![]()
Ik
Wil
Slapen!!
Enige vrije dag deze week.. Morgen weer werken en zaterdagnacht ook weer van 00.00 tot 04.00..
GTA op de Wii zit er volgens mij ook niet in. Wel een leuk ding de Wii maar de PS3 is toch meer mijn consolequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |