Let's shoot some RPG's!!!!!!quote:
Bitch... ik zal die chopper op je neer laten storten!quote:
gvd de computershop hier verkoopt ze niet, en bestellen is moeilijk zei hij!quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep!
WL.. het is 2 voor, je kan nog 1 tegen halen. Oftewel, we gaan weer meer GTA spelen
welke zaak ?quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gvd de computershop hier verkoopt ze niet, en bestellen is moeilijk zei hij!
echt een kutzaak!
Nee zo erg is het nou ook weer nietquote:
hmm ok, probee is @ cartridge company of mycom ofzoquote:
ach, heb je nog iets aan je dagquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:46 schreef lynda het volgende:
Grr.. Fijn die mensen die vrolijk om tien uur 's ochtends door het huis heen gaan stampen van beneden tot zolderverdieping.. Ik wou UITSLAPEN voor een keer!!
Wii?quote:
ow okquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wii?
GTA op de Wii? Never!!
GTA op de PS3
hoi! koffie / thee / limonade ?quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:51 schreef kaatjejannie het volgende:
zoow winkel geopend, broodjes gehaald.. Klaar voor weer een dag vervelen..
quote:
moet je zondag ook werken ?quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:58 schreef lynda het volgende:
[..]
![]()
Ik
Wil
Slapen!!
Enige vrije dag deze week.. Morgen weer werken en zaterdagnacht ook weer van 00.00 tot 04.00..
GTA op de Wii zit er volgens mij ook niet in. Wel een leuk ding de Wii maar de PS3 is toch meer mijn consolequote:
Lullig is de juiste verwoordingquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:58 schreef lynda het volgende:
[..]
![]()
Ik
Wil
Slapen!!
Enige vrije dag deze week.. Morgen weer werken en zaterdagnacht ook weer van 00.00 tot 04.00..
Dan heb ik gewerkt tot 4 uur 's ochtends, ben ik rond 5 uur thuis.. Slaap ik tot uurtje of 3 om de volgende dag weer om 6 uur op het werk te staanquote:
dan kan je wel uitslapen dusquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:03 schreef lynda het volgende:
[..]
Dan heb ik gewerkt tot 4 uur 's ochtends, ben ik rond 5 uur thuis.. Slaap ik tot uurtje of 3 om de volgende dag weer om 6 uur op het werk te staan
ik zei toch dat je het wel kan. maar je doet het nietquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:06 schreef lynda het volgende:
Dan heb ik overdag me normale nachtrust.. Is geen uitslapen na nacht werken
je kan het ook laten bezorgen van de AHquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:11 schreef DrakenVlieg het volgende:
Heb eigenlijk een bloedhekel aan boodschappen doen..
Whehe hoezo dat?quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:11 schreef DrakenVlieg het volgende:
Heb eigenlijk een bloedhekel aan boodschappen doen..
Da's pas nutteloos..quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan het ook laten bezorgen van de AH
Blont!quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:13 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Da's pas nutteloos..
Met de auto heengaan en vragen of ze willen bezorgen
Kan nietquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zei toch dat je het wel kan. maar je doet het niet
Nee is handigquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:13 schreef Crazy-M het volgende:
thuis laten bezorgen is voor luie mensen
Whehehequote:Op donderdag 26 juni 2008 11:13 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Da's pas nutteloos..
Met de auto heengaan en vragen of ze willen bezorgen
ik hoorde jou anders over mycom daarnetquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:13 schreef Crazy-M het volgende:
thuis laten bezorgen is voor luie mensen
Heeft ze nog gelijk ookquote:
Omdat er altijd wel 1 huismoeder met kroost rondloopt waarvan het kroost iets wil hebben wat dan eigenlijk niet van moeder mag, maar waar vervolgens wel heeuuul hard over gegild moet worden!quote:
DUH!!!quote:
Geweldigquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:19 schreef lynda het volgende:
[..]
DUH!!!
Toen me ouders op vakantie waren waren wij te lui om boodschappen te doen dus gingen we maar bestellen![]()
Tegenwoordig doet me moeder (ja je moeder!) het ook nog
mycom zit in mijn woonplaats, ga ik op de fiets heen of autoquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik hoorde jou anders over mycom daarnet
Wehehe dat is altijd genieten johquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:18 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Omdat er altijd wel 1 huismoeder met kroost rondloopt waarvan het kroost iets wil hebben wat dan eigenlijk niet van moeder mag, maar waar vervolgens wel heeuuul hard over gegild moet worden!
Wat is er nou makkelijker om het via internet te bestellen, aan te vinken wanneer je het wil hebben en ze brengen het tot in de keukenquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:21 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Geweldig
Ik zorg altijd dat ik precies weet wat ik moet hebben, en in recordtempo door die winkel heen race met karretje.
(Soms raak ik wel eens iemand.. Maar goed)
Ben dan altijd heel blij dat ik nog geen kinderen hebquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wehehe dat is altijd genieten joh
Met feestjes is het inderdaad geen slecht idee.. Moet met m'n verjaardag nog een mega-bbq regelen..quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:22 schreef lynda het volgende:
[..]
Wat is er nou makkelijker om het via internet te bestellen, aan te vinken wanneer je het wil hebben en ze brengen het tot in de keuken![]()
Handig met feestjes! Waarom 300 kilo boodschappen halen, klooien in de winkel etc als ze het thuis brengen
Dat sowieso, pfff zou er nu nog niet aan moeten denken zegquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:23 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ben dan altijd heel blij dat ik nog geen kinderen heb
heel heel misschien, is nog niet helemaal zekerquote:
jaah gaat lekkerquote:Op donderdag 26 juni 2008 09:49 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Mogguh tripack, hoe gaat het met je huisje?
Aan de hoeveelheid smileys te zien gaat het super met je!quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:33 schreef tripack het volgende:
[..]
jaah gaat lekkerdit weekend weer veel doen
verven hoop ik
owjah en geld uitgeven
moet ook gebeuren
![]()
zo net terug uit een bespreking met mijn stagebegeleiders van school uitging goed
leuke mensen en hebben er veel vertrouwen in
wor ik wel blij van
![]()
wheheh mooi dat jij gaat dan ga ik niequote:Op donderdag 26 juni 2008 11:31 schreef diertjuh het volgende:
[..]
heel heel misschien, is nog niet helemaal zeker
Ben ook weer wakker na een nacht weer niet geslapen te hebben.
Al klanten gehad?quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:51 schreef kaatjejannie het volgende:
zoow winkel geopend, broodjes gehaald.. Klaar voor weer een dag vervelen..
neejohquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:34 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Aan de hoeveelheid smileys te zien gaat het super met je!
Wat dan? Discrete pakjes thuis laten bezorgen?quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:34 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Is heel handigalleen doe ik het niet met boodschappen maar met met andere dingen
quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:35 schreef tripack het volgende:
[..]
wheheh mooi dat jij gaat dan ga ik niewhehee kheb geen tijd met klussen enzo en de line up is nou ook niet dat je zegt wooow
Jawuhl... daar is die weer!quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:36 schreef tripack het volgende:
[..]
neejoh![]()
hoe kom je daarnij ?
iets te overdone?
neuh.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat dan? Discrete pakjes thuis laten bezorgen?
quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jawuhl... daar is die weer!
Schijt een beer in het bos?
beert een bos in de schijt?quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
snurksequote:Op donderdag 26 juni 2008 11:39 schreef lynda het volgende:
* lynda gaat dr screen omlaag gooien in de slaapkamer en denk nog ff proberen te slapen
Gezien zijn bruine vacht zou je zeggen van welquote:
Zou kunnen tochquote:
Haha sorryquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:38 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Lig ik weer in een deuk.. Verschrikkelijk
Schijtwinkel.. Heb er 4 jaar gewerktquote:
WAT had ik gister nu gezegd !!!!!quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:31 schreef diertjuh het volgende:
[..]
heel heel misschien, is nog niet helemaal zeker
Ben ook weer wakker na een nacht weer niet geslapen te hebben.
bost een beer in de schijt?quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kut personeel hebben ze hier.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:44 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Schijtwinkel.. Heb er 4 jaar gewerkt
Ik was altijd wel lief hoorquote:
Sorry tripack was je al voor met zo'n opmerkingquote:
jah kloptquote:
Zeg je nuquote:
ik vindt de c1000 beter dan de ah. beter vlees, lekkere rosé , en lekker goedkoop bier!quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:44 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Schijtwinkel.. Heb er 4 jaar gewerkt
Wij weten wel beterquote:
dat was beert een bos in het schijtquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sorry tripack was je al voor met zo'n opmerking
hey je speelt valsquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah klopt
nu was ik ff stil![]()
2-4 ????
maar goed, is niet lief dat je wakker hebt gelegen
Eet niet heel veel vlees, dus maakt me niet zo veel uit.. Rosé en bier drink ik ook niet..quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vindt de c1000 beter dan de ah. beter vlees, lekkere rosé , en lekker goedkoop bier!
quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat was beert een bos in het schijt
quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:09 schreef Crazy-M het volgende:
En dan nu het weer op Donderdag 26 Juni,
Flinke perioden met spam.
Naast zon komen vandaag ook spamwolken voor. In de loop van de dag zal deze echter wegtrekken. Het blijft nog droog. De zuidwestenwind is meest matig, kracht 3 tot 4, vanmiddag aan zee af en toe vrij krachtig en wordt later vanavond krachtig, kracht 6. De maximumtemperatuur loopt uiteen van 18 graden aan zee tot 22 in het oosten en zuidoosten wat uiteindelijk zal leiden tot woestijn taferelen.
Alslaatste nog een waarschuwing voor het verkeer:
Rekening houden met plotselinge FOPO's en Sixpacks. Ook is er hier een daar een 8-pack waargenomen. Naast deze waarschuwing is het ook rekening houden met zogenoemde: FIPO rijders. Deze rijders rijden vooraan in de file.
Tot zover het weer en verkeer van vandaag
sorry, tellings foutjequote:Op donderdag 26 juni 2008 11:53 schreef diertjuh het volgende:
[..]
hey je speelt vals
2-3 is hetwaar komt die 4de punt vandaan?
.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:53 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Eet niet heel veel vlees, dus maakt me niet zo veel uit.. Rosé en bier drink ik ook niet..
Dus appie voor mij!
SLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLquote:
Beide gaan over de beer die door zijn eigen schijt heen staat de dansenquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat was beert een bos in het schijt
Zeg dat welquote:
alweer een verborgen talentquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:57 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Aah we hebben ook nog onze eigen weerman
beert een schijt door het bosquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Beide gaan over de beer die door zijn eigen schijt heen staat de dansen
Jawel, toevallig dat nietquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
.
drink je helemaal geen alcohol ?
nu nog een strakke one-liner aan het eind, net zoals piet met zn ut moahn of zoietsquote:
Gaat m'n reputatiequote:
Droxz brengt ons het nieuws(volgens mij ook 1 keer in de maandquote:
ik zal er over na denkenquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nu nog een strakke one-liner aan het eind, net zoals piet met zn ut moahn of zoiets
weerberichtquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:59 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Droxz brengt ons het nieuws(volgens mij ook 1 keer in de maand)
en jij brent het weernieuws
whehehequote:Op donderdag 26 juni 2008 11:59 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Droxz brengt ons het nieuws(volgens mij ook 1 keer in de maand)
en jij brent het weernieuws
oja bijna vergeten WL is de eigenaar van een GRTDOJW Snackbar![]()
Lamequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |