Ik ben aan het afkicken. heb al 3 dagen geen slok cola gehad.quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lexx ik verveel me ;C
en Sinas? Met je colaverslaving? Wat klopt hier niet!
3 dagenquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben aan het afkicken. heb al 3 dagen geen slok cola gehad.
Ik ben trots op je.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben aan het afkicken. heb al 3 dagen geen slok cola gehad.
Ja hoi je was er allang.quote:
Hoe gaat ;t?quote:
Paal en jij waren er bij als halfbakken Friezenquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben trots op je.
Ik verbaas me er nog steeds over dat jij en Rutger niet eens Fries praatten vorige week.
Ja dus, ik kan prima Fries.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Paal en jij waren er bij als halfbakken Friezen
alweer?quote:
Ja maar dat is zo raar, Frysk praten als er ook mensen bij zijn waar je normaal in het NL mee converseertquote:
jah, op naar het slotjequote:
hoe gaat het met u ?quote:
Ik wist ff nietsquote:
Stik of ik groet je nooit meer, want ik was dat vergetenquote:
Dat is niet raar. ;pquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja maar dat is zo raar, Frysk praten als er ook mensen bij zijn waar je normaal in het NL mee converseert
Wie zei er haj tegen je!?quote:
ok dan is het goed schattebout, want dat wist ik niet meer.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:06 schreef -SL- het volgende:
[..]
Stik of ik groet je nooit meer, want ik was dat vergeten
Frysk praten is sowieso raarquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja maar dat is zo raar, Frysk praten als er ook mensen bij zijn waar je normaal in het NL mee converseert
OK dat is wel raar jaquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is niet raar. ;p
ik vond ;t vooral raar dat Rutger de hele tijd in ;t Nederlands lulde, aangezien hij ook altijd Fries tegen mij praat.
Prima, met u?quote:
Nietest.quote:
o ok :dquote:
ik denk het,quote:
Just blame Paal.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
OK dat is wel raar ja
Heeft Paal dus een slechte invloed op ons
Hoe hebben jullie elkaar gevonen btw
friesland is gewoon nederland, dus niet doodquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Menen die in Fryslân nederlands praten zijn gay en moeten dood.
Nee, moet ze bestellen dan, en heb geen geld nu, krijg m;n loon morgen als ;t goed is, maar moet ook Waldrock kaartjes halen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Prima, met u?
Je nieuwe schoenen al gehaald?
iedereen denk ikquote:
Paladijn en jullie maar je mag "the story of Rutger" ook wel vertellenquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Just blame Paal.
Paladijn en wij of Rutger en ik? ;p
Friesland is Friesland.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
friesland is gewoon nederland, dus niet dood
en is doodverwenising ????
is NIET!quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
friesland is gewoon nederland, dus niet dood
en is doodverwenising ????
Wij zaten mooi op ;t bankje bij de lelijke fontein, een kwartier te wachten ofzo en toen kwam hij voorbijrijden, en toen stapte hij uit en toen zag ik dat je gelijk had over hem, qua uiterlijk. =Dquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Paladijn en jullie maar je mag "the story of Rutger" ook wel vertellen
Whehe weet neit meer wa ik over zn uiterlijk heb gezegdquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wij zaten mooi op ;t bankje bij de lelijke fontein, een kwartier te wachten ofzo en toen kwam hij voorbijrijden, en toen stapte hij uit en toen zag ik dat je gelijk had over hem, qua uiterlijk. =D
Rutger is een wat langer verhaal.
Dat word dus geen nieuwe schoenen... Is wel een goeie, ff kijken of me broertjes de kaartjes al gehaald heeft voor Pennywisequote:Op donderdag 26 juni 2008 11:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, moet ze bestellen dan, en heb geen geld nu, krijg m;n loon morgen als ;t goed is, maar moet ook Waldrock kaartjes halen.
is WELquote:
Ja inderdaad.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Whehe weet neit meer wa ik over zn uiterlijk heb gezegdBeter ook dnek ik
Vertel Rutger verhaal dan maar in sneek topichier is zo slotje. En ik ga ff weg, Lwd in.
zooo...quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:16 schreef DevilsWhore het volgende:
Maar ja, Rutger.
Je weet wel dat ;ie bij mij op school zit he? Nou daar ken ik ;m dus eigenlijk ook van. Hij zei altijd hoi tegen mij enzo, terwijl we elkaar niet kenden. En toen kwam ik erachter dat ;ie een meisje uit mijn klas kende enzo, en toen hadden we eens gepraat enzo, en later was ;ie bij mij op de afdeling, stond ;ie dus te wachten op Annemieke, en hij stond er zielig alleen dus ging ik met ;m praten, en toen gingen we steeds samen roken enzo, en dan stonden we de halve les weer bij de trap. en toen hadden we een x buiten school afgesproken, en toen hadden we gezoend enzo, en paar weken lang wat aan lopen kloten en toen hebben we dus uiteindelijk echt wat gekregen op valentijn. ^^
aaaaaaaaaaaah cutequote:Op donderdag 26 juni 2008 11:16 schreef DevilsWhore het volgende:
Maar ja, Rutger.
Je weet wel dat ;ie bij mij op school zit he? Nou daar ken ik ;m dus eigenlijk ook van. Hij zei altijd hoi tegen mij enzo, terwijl we elkaar niet kenden. En toen kwam ik erachter dat ;ie een meisje uit mijn klas kende enzo, en toen hadden we eens gepraat enzo, en later was ;ie bij mij op de afdeling, stond ;ie dus te wachten op Annemieke, en hij stond er zielig alleen dus ging ik met ;m praten, en toen gingen we steeds samen roken enzo, en dan stonden we de halve les weer bij de trap. en toen hadden we een x buiten school afgesproken, en toen hadden we gezoend enzo, en paar weken lang wat aan lopen kloten en toen hebben we dus uiteindelijk echt wat gekregen op valentijn. ^^
Inderdaad.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat word dus geen nieuwe schoenen... Is wel een goeie, ff kijken of me broertjes de kaartjes al gehaald heeft voor Pennywise
Nee ik beperk me tot Leeuwarden vandaag.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
En ik heb ;t hier al gepost hoor slimmert.
Kom je hier ook trowuens?
Ik weet niet hoe blind jij bent, maar er zitten toch en punten en komma's in.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zooo...
sorry voor het volgende alvast maar is niet anders:
net of ik naar een kind van 5 luister die zijn verhaal verteld met: En toen, enzo. Geen punten of comas.
Jammer. Ach ik kom binnekort wel weer een x langs.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee ik beperk me tot Leeuwarden vandaag.
en CM is een kneus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |