Ik ben aan het afkicken. heb al 3 dagen geen slok cola gehad.quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lexx ik verveel me ;C
en Sinas? Met je colaverslaving? Wat klopt hier niet!
3 dagenquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben aan het afkicken. heb al 3 dagen geen slok cola gehad.
Ik ben trots op je.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben aan het afkicken. heb al 3 dagen geen slok cola gehad.
Ja hoi je was er allang.quote:
Hoe gaat ;t?quote:
Paal en jij waren er bij als halfbakken Friezenquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben trots op je.
Ik verbaas me er nog steeds over dat jij en Rutger niet eens Fries praatten vorige week.
Ja dus, ik kan prima Fries.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Paal en jij waren er bij als halfbakken Friezen
alweer?quote:
Ja maar dat is zo raar, Frysk praten als er ook mensen bij zijn waar je normaal in het NL mee converseertquote:
jah, op naar het slotjequote:
hoe gaat het met u ?quote:
Ik wist ff nietsquote:
Stik of ik groet je nooit meer, want ik was dat vergetenquote:
Dat is niet raar. ;pquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja maar dat is zo raar, Frysk praten als er ook mensen bij zijn waar je normaal in het NL mee converseert
Wie zei er haj tegen je!?quote:
ok dan is het goed schattebout, want dat wist ik niet meer.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:06 schreef -SL- het volgende:
[..]
Stik of ik groet je nooit meer, want ik was dat vergeten
Frysk praten is sowieso raarquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja maar dat is zo raar, Frysk praten als er ook mensen bij zijn waar je normaal in het NL mee converseert
OK dat is wel raar jaquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is niet raar. ;p
ik vond ;t vooral raar dat Rutger de hele tijd in ;t Nederlands lulde, aangezien hij ook altijd Fries tegen mij praat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |