je kan het ook laten bezorgen van de AHquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:11 schreef DrakenVlieg het volgende:
Heb eigenlijk een bloedhekel aan boodschappen doen..
Whehe hoezo dat?quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:11 schreef DrakenVlieg het volgende:
Heb eigenlijk een bloedhekel aan boodschappen doen..
Da's pas nutteloos..quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan het ook laten bezorgen van de AH
Blont!quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:13 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Da's pas nutteloos..
Met de auto heengaan en vragen of ze willen bezorgen
Kan nietquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zei toch dat je het wel kan. maar je doet het niet
Nee is handigquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:13 schreef Crazy-M het volgende:
thuis laten bezorgen is voor luie mensen
Whehehequote:Op donderdag 26 juni 2008 11:13 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Da's pas nutteloos..
Met de auto heengaan en vragen of ze willen bezorgen
ik hoorde jou anders over mycom daarnetquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:13 schreef Crazy-M het volgende:
thuis laten bezorgen is voor luie mensen
Heeft ze nog gelijk ookquote:
Omdat er altijd wel 1 huismoeder met kroost rondloopt waarvan het kroost iets wil hebben wat dan eigenlijk niet van moeder mag, maar waar vervolgens wel heeuuul hard over gegild moet worden!quote:
DUH!!!quote:
Geweldigquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:19 schreef lynda het volgende:
[..]
DUH!!!
Toen me ouders op vakantie waren waren wij te lui om boodschappen te doen dus gingen we maar bestellen![]()
Tegenwoordig doet me moeder (ja je moeder!) het ook nog
mycom zit in mijn woonplaats, ga ik op de fiets heen of autoquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik hoorde jou anders over mycom daarnet
Wehehe dat is altijd genieten johquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:18 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Omdat er altijd wel 1 huismoeder met kroost rondloopt waarvan het kroost iets wil hebben wat dan eigenlijk niet van moeder mag, maar waar vervolgens wel heeuuul hard over gegild moet worden!
Wat is er nou makkelijker om het via internet te bestellen, aan te vinken wanneer je het wil hebben en ze brengen het tot in de keukenquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:21 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Geweldig
Ik zorg altijd dat ik precies weet wat ik moet hebben, en in recordtempo door die winkel heen race met karretje.
(Soms raak ik wel eens iemand.. Maar goed)
Ben dan altijd heel blij dat ik nog geen kinderen hebquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wehehe dat is altijd genieten joh
Met feestjes is het inderdaad geen slecht idee.. Moet met m'n verjaardag nog een mega-bbq regelen..quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:22 schreef lynda het volgende:
[..]
Wat is er nou makkelijker om het via internet te bestellen, aan te vinken wanneer je het wil hebben en ze brengen het tot in de keuken![]()
Handig met feestjes! Waarom 300 kilo boodschappen halen, klooien in de winkel etc als ze het thuis brengen
Dat sowieso, pfff zou er nu nog niet aan moeten denken zegquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:23 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ben dan altijd heel blij dat ik nog geen kinderen heb
heel heel misschien, is nog niet helemaal zekerquote:
jaah gaat lekkerquote:Op donderdag 26 juni 2008 09:49 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Mogguh tripack, hoe gaat het met je huisje?
Aan de hoeveelheid smileys te zien gaat het super met je!quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:33 schreef tripack het volgende:
[..]
jaah gaat lekkerdit weekend weer veel doen
verven hoop ik
owjah en geld uitgeven
moet ook gebeuren
![]()
zo net terug uit een bespreking met mijn stagebegeleiders van school uitging goed
leuke mensen en hebben er veel vertrouwen in
wor ik wel blij van
![]()
wheheh mooi dat jij gaat dan ga ik niequote:Op donderdag 26 juni 2008 11:31 schreef diertjuh het volgende:
[..]
heel heel misschien, is nog niet helemaal zeker
Ben ook weer wakker na een nacht weer niet geslapen te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |