Helemaal!quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:47 schreef tripack het volgende:
[..]
jaah heel veel... schoonvader wil liefst zelf vervennja dan ga ik maar schuren
en schuren en schuren.. whehe bijna alles geschuurt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel relaxt toch, dat je zoveel mensen hebt die helpen!* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Mogguh tripack, hoe gaat het met je huisje?quote:
Haai Crazyquote:Op donderdag 26 juni 2008 09:49 schreef Crazy-M het volgende:
en de rest namatuurlijk ook niet ergeten,
tripack, Drakenvlieg
Inderdaad ja... dat zal het zijnquote:Op donderdag 26 juni 2008 09:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat komt omdat jullie geen werkende headset hebben, en ik daarom vaak "perongeluk" ergens op schiet
Te snel dood?quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat wapen is![]()
!
Ik help jullie gewoon hoor, jullie zijn vaak te snel dood... komen jullie terug, sta ik nog te knallen![]()
Of ik ben ondertussen nieuwe rpg's aan het halen
Haha natuurlijk vind ik dat goedquote:Op donderdag 26 juni 2008 09:45 schreef DrakenVlieg het volgende:
Trouwens Beller, ik heb die blauwe van net van je afgepakt.. Wilde het gebruiken voor m'n hyves, met toestemming van jou natuurlijk!
WL!! Mogguh! Bij deze democratisch door Droxz en mijzelf besloten, we gaan weer meer GTA doen!quote:
Thanks!quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha natuurlijk vind ik dat goed
Goedemorgen trouwens
zeg ik heb geen refferendum gezien ?quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
WL!! Mogguh! Bij deze democratisch door Droxz en mijzelf besloten, we gaan weer meer GTA doen!
Haha mag, hoeft nietquote:Op donderdag 26 juni 2008 09:52 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Thanks!
Moet ik er credits bij vermelden?
![]()
-- Error --quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg ik heb geen refferendum gezien ?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
alloquote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:54 schreef Crazy-M het volgende:
trouwens blij dat ik op erk ben, waar ik woon is geen water
Dat lijkt me een heel goed planquote:Op donderdag 26 juni 2008 09:57 schreef WhiteLightning het volgende:
maar zal ik dan maar zo de computershop even bellen om te kijekn of ze een headset hebben ?
gisteren te lui om de media markt in te lopen ,
Wakker worden johquote:
Ben bezigquote:
Volgens mij wel...quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:52 schreef DrakenVlieg het volgende:
Je hebt er vast niet net zo eentje, maar dan in het groen hè?
Bolletje met kipfilet graagquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:04 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ben bezig
Boodschappen doen enzo, iemand nog een broodje voor de lunch?
Je snapt dat ik die nu ook heb gejat hè?quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Volgens mij wel...
Jaheb er 1 in het groen hoor... uploaden duurde even maar dit is hem
Flowers
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |