Optyfen met die friesenquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
uit goedemorgen topic:
beide Friezen:
[..]
[..]
Vertelde alleen dat friesland nog bij NL hoorde,maar dat het wat mij betreft wel los mocht worden gegooidvond Alexx niet leuk,
Graag!quote:
nja het zijn maar aparte mensen.... geloof me ik ben zo stom geweest om verliefd te worden op 1quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:33 schreef WhiteLightning het volgende:
is iedereen hier anti-fries ofzo ?
[ afbeelding ]
En nu ga je er mee samenwonen?quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:36 schreef tripack het volgende:
[..]
nja het zijn maar aparte mensen.... geloof me ik ben zo stom geweest om verliefd te worden op 1
ahzoquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:36 schreef tripack het volgende:
[..]
nja het zijn maar aparte mensen.... geloof me ik ben zo stom geweest om verliefd te worden op 1
Nee sorryquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:27 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Niet door de selectie heengekomen?
Lekkah Lekkahquote:
Mijn familie, de naam, vindt zijn oorsprong in Friesland...quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:36 schreef tripack het volgende:
[..]
Kut voor jequote:Op donderdag 26 juni 2008 12:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mijn familie, de naam, vindt zijn oorsprong in Friesland...
nee godzijdank nietquote:
Goed zo!quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:45 schreef tripack het volgende:
[..]
nee godzijdank niet![]()
kheb nu gewoon een meisje uit zuid holland
dat was ik wel van planquote:
Normaal kom ik hier niet, maar zag dat jij er had gepostquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
SLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
jah, jij zei dat ik het weer moest vertellen
quote:
quote:
Wil je erover praten ?quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mijn familie, de naam, vindt zijn oorsprong in Friesland...
We hebben Friesen en dooienquote:
Whehehequote:
Tjah... het is niet echt iets waar ik iets aan kan doen hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |