Als ik drink, dan meestal Sangria of Wodka.. Dat laatste dan wel gemixt met ietsquote:
doe mij de lunch maar danquote:
Huh? Welkequote:
Weet ik veelquote:
Later!quote:
Nee okquote:
Als het even kan! Graagquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:08 schreef DrakenVlieg het volgende:
Bolletje kipfilet wilde je toch Beller?
*Gaat smeren*
Huh?quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:10 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M vraagt zich eigen af waarom hij altijd wil sfaffelen bij zijn moeder
Yeah surequote:
Aparte combinatie... dat dan weer welquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:18 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Yeah sure
Ze hadden bij de appie nieuwe soort ham.. gegrild met kruidenkaas
Loop maar weer door...quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:19 schreef makkie88 het volgende:
Say ZABAZ yooooooo wazup, heres zabaz live from nyc in the usa
dat dus
quote:
uit goedemorgen topic:quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee ik beperk me tot Leeuwarden vandaag.
en CM is een kneus
Vertelde alleen dat friesland nog bij NL hoorde,maar dat het wat mij betreft wel los mocht worden gegooidquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe blind jij bent, maar er zitten toch en punten en komma's in.
En zo praat ik altijd dat weetj e ondertussen toch wel.
Met of zonder klantenkorting meneer/mevrouw?quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:19 schreef makkie88 het volgende:
Say ZABAZ yooooooo wazup, heres zabaz live from nyc in the usa
dat dus
Mja.. Is het ook..quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Aparte combinatie... dat dan weer wel
quote:
Zegeltjes erbij?quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Met of zonder klantenkorting meneer/mevrouw?
Doe nou eens lief tegen derquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
uit goedemorgen topic:
beide Friezen:
[..]
[..]
Vertelde alleen dat friesland nog bij NL hoorde,maar dat het wat mij betreft wel los mocht worden gegooidvond Alexx niet leuk,
Optyfen met die friesenquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
uit goedemorgen topic:
beide Friezen:
[..]
[..]
Vertelde alleen dat friesland nog bij NL hoorde,maar dat het wat mij betreft wel los mocht worden gegooidvond Alexx niet leuk,
Graag!quote:
nja het zijn maar aparte mensen.... geloof me ik ben zo stom geweest om verliefd te worden op 1quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:33 schreef WhiteLightning het volgende:
is iedereen hier anti-fries ofzo ?
[ afbeelding ]
En nu ga je er mee samenwonen?quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:36 schreef tripack het volgende:
[..]
nja het zijn maar aparte mensen.... geloof me ik ben zo stom geweest om verliefd te worden op 1
ahzoquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:36 schreef tripack het volgende:
[..]
nja het zijn maar aparte mensen.... geloof me ik ben zo stom geweest om verliefd te worden op 1
Nee sorryquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:27 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Niet door de selectie heengekomen?
Lekkah Lekkahquote:
Mijn familie, de naam, vindt zijn oorsprong in Friesland...quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:36 schreef tripack het volgende:
[..]
Kut voor jequote:Op donderdag 26 juni 2008 12:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mijn familie, de naam, vindt zijn oorsprong in Friesland...
nee godzijdank nietquote:
Goed zo!quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:45 schreef tripack het volgende:
[..]
nee godzijdank niet![]()
kheb nu gewoon een meisje uit zuid holland
dat was ik wel van planquote:
Normaal kom ik hier niet, maar zag dat jij er had gepostquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
SLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
jah, jij zei dat ik het weer moest vertellen
quote:
quote:
Wil je erover praten ?quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mijn familie, de naam, vindt zijn oorsprong in Friesland...
We hebben Friesen en dooienquote:
Whehehequote:
Tjah... het is niet echt iets waar ik iets aan kan doen hequote:
Leuk toch!quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:53 schreef DrakenVlieg het volgende:
Wat ben ik trouwens achterlijk vrolijk...
I guessquote:
Je kan vast wel een klein beetje missen?quote:
Ehr volgende week ofzo?quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:01 schreef WhiteLightning het volgende:
zeg beller, wanneer gaan jullie weer gamen dan ?
Ah jawel johquote:
ik denk dat "de Prive-Demotivator" wel wat meer nodig heeft dan een klein beetje!quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je kan vast wel een klein beetje missen?
oke dan heb ik nog even de tijd voor de headset!quote:
Ook wel een heleboel.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je kan vast wel een klein beetje missen?
Ja daarom, die van mij is ook nog niet binnen... Verwacht die begin volgende weekquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oke dan heb ik nog even de tijd voor de headset!
Ej, je kan ook vrolijk demotiveren ja!quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik denk dat "de Prive-Demotivator" wel wat meer nodig heeft dan een klein beetje!
Als jullie een werkende headset hebben zijn we al bij de playstation 8 ofzoquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja daarom, die van mij is ook nog niet binnen... Verwacht die begin volgende week
5 is de max hehquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:05 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ook wel een heleboel.
Hoeveel gram heb je nodig?
het zal je berouwen dat ik een headset ga kopen , let maar op!quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als jullie een werkende headset hebben zijn we al bij de playstation 8 ofzo![]()
p.s Ben even eten.
Hmm wel herkenbaar eigenlijk. Had toen ook een Fries in mn klas..sjonge wat heb ik me aan hem geirriteerdquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:12 schreef Crazy-M het volgende:
Maar diertjuh ,........
ik KAN aardig zijn. Ik weet alleen niet wat het met die friesen is
op 1 of andere manier lukt dat niet
SL, hoe denk je anders dat ik aan 173 kom ?
Bitchquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als jullie een werkende headset hebben zijn we al bij de playstation 8 ofzo![]()
p.s Ben even eten.
nja niet echt een anekdote... wel van die ex vriendin... d'r moeder bleef steevast fries lullen terwijl haar vader gewoon praatequote:Op donderdag 26 juni 2008 13:17 schreef WhiteLightning het volgende:
hebben jullie geen leuke friesse anekdotes ? ik kan me er niets bij voorstellen nl
dan ligt het gelukkig niet aan mijquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:16 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hmm wel herkenbaar eigenlijk. Had toen ook een Fries in mn klas..sjonge wat heb ik me aan hem geirriteerdVervelend ventje.
Kan de familie van m'n vriend nu nog niet verstaanquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:19 schreef tripack het volgende:
[..]
nja niet echt een anekdote... wel van die ex vriendin... d'r moeder bleef steevast fries lullen terwijl haar vader gewoon praateen ze dacht dat ik het wel kon verstaan
je weet dat bier als een soort "tolk" gaat werken op een gegeven moment heh ?quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:19 schreef tripack het volgende:
[..]
nja niet echt een anekdote... wel van die ex vriendin... d'r moeder bleef steevast fries lullen terwijl haar vader gewoon praateen ze dacht dat ik het wel kon verstaan
quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:25 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M viert feesje dat hij niet de enige is
Graag! Heb ik geen buren meer!quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:26 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niets met friesland. Gewoon in de Noordzee dumpen en dan drijft het vanzelf wel weg..
Haha dan kan je ineens elke taal sprekenquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je weet dat bier als een soort "tolk" gaat werken op een gegeven moment heh ?
je zit met het feit dat het onkruid is hequote:Op donderdag 26 juni 2008 13:26 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niets met friesland. Gewoon in de Noordzee dumpen en dan drijft het vanzelf wel weg..
zo zie je maar dat bier verenigd!quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha dan kan je ineens elke taal spreken
quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo zie je maar dat bier verenigd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Hahahaquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo zie je maar dat bier verenigd!
Ik ook niet, volgens mij geen vergaderingen meer vandaagquote:
Nog 1.30 uurquote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:36 schreef Sgele het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Zulke opmerkingen maakt m'n vader nou ook altijd..quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:26 schreef diertjuh het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zulke opmerkingen maakt m'n vader nou ook altijd..
"los snijden die handel en de zee in schuiven"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo dat waren ze weer voor vandaag!
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Heftuuuugquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:43 schreef DrakenVlieg het volgende:
Heb net de buurvrouw geholpen met inbreken in haar eigen huis
quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo dat waren ze weer voor vandaag!
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Vond t wel cool toen het luktequote:
En als je thuis bent.. bij je kinderen en je vrouw.. Wil je dan weer naar je werk?quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:45 schreef el_godi het volgende:
Ik moet nog genoeg doen, maar ik heb geen rete-zin meer.
Weet je wat ik wil:Ik wil naar huis! Ik wil naar mijn kinderen. Ik wil naar mijn vrouw. Ik wil vakantie. Ik wil weekend Ik wil met pensioen Ik wil met de VUT Ik wil ouwe lullen dagen
Je hebt 'r door de ramen gegooid?quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:43 schreef DrakenVlieg het volgende:
Heb net de buurvrouw geholpen met inbreken in haar eigen huis
Je haalt de woorden uit m'n toetsenbordquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:46 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
En als je thuis bent.. bij je kinderen en je vrouw.. Wil je dan weer naar je werk?
Huisvrouwen uren Beller?quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nog 1.30 uur
Pfff ik verveel me, ongekend...
ECHT NIET!quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:46 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
En als je thuis bent.. bij je kinderen en je vrouw.. Wil je dan weer naar je werk?
Wat had je gedaa? Stoeptegel door de ruit heen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |