dat was ik wel van planquote:
Normaal kom ik hier niet, maar zag dat jij er had gepostquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
SLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
jah, jij zei dat ik het weer moest vertellen
quote:
quote:
Wil je erover praten ?quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mijn familie, de naam, vindt zijn oorsprong in Friesland...
We hebben Friesen en dooienquote:
Whehehequote:
Tjah... het is niet echt iets waar ik iets aan kan doen hequote:
Leuk toch!quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:53 schreef DrakenVlieg het volgende:
Wat ben ik trouwens achterlijk vrolijk...
I guessquote:
Je kan vast wel een klein beetje missen?quote:
Ehr volgende week ofzo?quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:01 schreef WhiteLightning het volgende:
zeg beller, wanneer gaan jullie weer gamen dan ?
Ah jawel johquote:
ik denk dat "de Prive-Demotivator" wel wat meer nodig heeft dan een klein beetje!quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je kan vast wel een klein beetje missen?
oke dan heb ik nog even de tijd voor de headset!quote:
Ook wel een heleboel.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je kan vast wel een klein beetje missen?
Ja daarom, die van mij is ook nog niet binnen... Verwacht die begin volgende weekquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oke dan heb ik nog even de tijd voor de headset!
Ej, je kan ook vrolijk demotiveren ja!quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik denk dat "de Prive-Demotivator" wel wat meer nodig heeft dan een klein beetje!
Als jullie een werkende headset hebben zijn we al bij de playstation 8 ofzoquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja daarom, die van mij is ook nog niet binnen... Verwacht die begin volgende week
5 is de max hehquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:05 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ook wel een heleboel.
Hoeveel gram heb je nodig?
het zal je berouwen dat ik een headset ga kopen , let maar op!quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als jullie een werkende headset hebben zijn we al bij de playstation 8 ofzo![]()
p.s Ben even eten.
Hmm wel herkenbaar eigenlijk. Had toen ook een Fries in mn klas..sjonge wat heb ik me aan hem geirriteerdquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:12 schreef Crazy-M het volgende:
Maar diertjuh ,........
ik KAN aardig zijn. Ik weet alleen niet wat het met die friesen is
op 1 of andere manier lukt dat niet
SL, hoe denk je anders dat ik aan 173 kom ?
Bitchquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als jullie een werkende headset hebben zijn we al bij de playstation 8 ofzo![]()
p.s Ben even eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |