Leuk toch!quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:53 schreef DrakenVlieg het volgende:
Wat ben ik trouwens achterlijk vrolijk...
I guessquote:
Je kan vast wel een klein beetje missen?quote:
Ehr volgende week ofzo?quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:01 schreef WhiteLightning het volgende:
zeg beller, wanneer gaan jullie weer gamen dan ?
Ah jawel johquote:
ik denk dat "de Prive-Demotivator" wel wat meer nodig heeft dan een klein beetje!quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je kan vast wel een klein beetje missen?
oke dan heb ik nog even de tijd voor de headset!quote:
Ook wel een heleboel.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je kan vast wel een klein beetje missen?
Ja daarom, die van mij is ook nog niet binnen... Verwacht die begin volgende weekquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oke dan heb ik nog even de tijd voor de headset!
Ej, je kan ook vrolijk demotiveren ja!quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik denk dat "de Prive-Demotivator" wel wat meer nodig heeft dan een klein beetje!
Als jullie een werkende headset hebben zijn we al bij de playstation 8 ofzoquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja daarom, die van mij is ook nog niet binnen... Verwacht die begin volgende week
5 is de max hehquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:05 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ook wel een heleboel.
Hoeveel gram heb je nodig?
het zal je berouwen dat ik een headset ga kopen , let maar op!quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als jullie een werkende headset hebben zijn we al bij de playstation 8 ofzo![]()
p.s Ben even eten.
Hmm wel herkenbaar eigenlijk. Had toen ook een Fries in mn klas..sjonge wat heb ik me aan hem geirriteerdquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:12 schreef Crazy-M het volgende:
Maar diertjuh ,........
ik KAN aardig zijn. Ik weet alleen niet wat het met die friesen is
op 1 of andere manier lukt dat niet
SL, hoe denk je anders dat ik aan 173 kom ?
Bitchquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als jullie een werkende headset hebben zijn we al bij de playstation 8 ofzo![]()
p.s Ben even eten.
nja niet echt een anekdote... wel van die ex vriendin... d'r moeder bleef steevast fries lullen terwijl haar vader gewoon praatequote:Op donderdag 26 juni 2008 13:17 schreef WhiteLightning het volgende:
hebben jullie geen leuke friesse anekdotes ? ik kan me er niets bij voorstellen nl
dan ligt het gelukkig niet aan mijquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:16 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hmm wel herkenbaar eigenlijk. Had toen ook een Fries in mn klas..sjonge wat heb ik me aan hem geirriteerdVervelend ventje.
Kan de familie van m'n vriend nu nog niet verstaanquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:19 schreef tripack het volgende:
[..]
nja niet echt een anekdote... wel van die ex vriendin... d'r moeder bleef steevast fries lullen terwijl haar vader gewoon praateen ze dacht dat ik het wel kon verstaan
je weet dat bier als een soort "tolk" gaat werken op een gegeven moment heh ?quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:19 schreef tripack het volgende:
[..]
nja niet echt een anekdote... wel van die ex vriendin... d'r moeder bleef steevast fries lullen terwijl haar vader gewoon praateen ze dacht dat ik het wel kon verstaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |