quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:25 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M viert feesje dat hij niet de enige is
Graag! Heb ik geen buren meer!quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:26 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niets met friesland. Gewoon in de Noordzee dumpen en dan drijft het vanzelf wel weg..
Haha dan kan je ineens elke taal sprekenquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je weet dat bier als een soort "tolk" gaat werken op een gegeven moment heh ?
je zit met het feit dat het onkruid is hequote:Op donderdag 26 juni 2008 13:26 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niets met friesland. Gewoon in de Noordzee dumpen en dan drijft het vanzelf wel weg..
zo zie je maar dat bier verenigd!quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha dan kan je ineens elke taal spreken
quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo zie je maar dat bier verenigd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Hahahaquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo zie je maar dat bier verenigd!
Ik ook niet, volgens mij geen vergaderingen meer vandaagquote:
Nog 1.30 uurquote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:36 schreef Sgele het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Zulke opmerkingen maakt m'n vader nou ook altijd..quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:26 schreef diertjuh het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zulke opmerkingen maakt m'n vader nou ook altijd..
"los snijden die handel en de zee in schuiven"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo dat waren ze weer voor vandaag!
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Heftuuuugquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:43 schreef DrakenVlieg het volgende:
Heb net de buurvrouw geholpen met inbreken in haar eigen huis
quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo dat waren ze weer voor vandaag!
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Vond t wel cool toen het luktequote:
En als je thuis bent.. bij je kinderen en je vrouw.. Wil je dan weer naar je werk?quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:45 schreef el_godi het volgende:
Ik moet nog genoeg doen, maar ik heb geen rete-zin meer.
Weet je wat ik wil:Ik wil naar huis! Ik wil naar mijn kinderen. Ik wil naar mijn vrouw. Ik wil vakantie. Ik wil weekend Ik wil met pensioen Ik wil met de VUT Ik wil ouwe lullen dagen
Je hebt 'r door de ramen gegooid?quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:43 schreef DrakenVlieg het volgende:
Heb net de buurvrouw geholpen met inbreken in haar eigen huis
Je haalt de woorden uit m'n toetsenbordquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:46 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
En als je thuis bent.. bij je kinderen en je vrouw.. Wil je dan weer naar je werk?
Huisvrouwen uren Beller?quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nog 1.30 uur
Pfff ik verveel me, ongekend...
ECHT NIET!quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:46 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
En als je thuis bent.. bij je kinderen en je vrouw.. Wil je dan weer naar je werk?
Wat had je gedaa? Stoeptegel door de ruit heen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |