Dat zijn nog eens vooruitzichten!quote:
Sorry, ik dacht dat ik de laatste post had... was dus niet zo!quote:
De muziekstijlen varieren trouwens nogal. Je hebt rock,metal,techno, Drum & Bass, Rap. Eigenlijk vanalles wel iets. En dat kun je dan meestal goed combineren met het programma. Damn heb er echt zin in. Gewoon even lekker weekendje feesten en van het weer en de muziek genieten. Hopen op mooi weer natuurlijkquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat zijn nog eens vooruitzichten!![]()
Misschien moet ik er ook maar eens heengaan dan, lekker tentje... bier...en gezelligheid!
p.s
Ik heb gisteren nog een joestjoep link van je gehad, maar heb er door de drukte volgens mij niets op kunnen zeggen. Was een agressie in dat nummer trouwens hhahah (zover ik nog weet).
Heb je nog meer nummers die ik "moet" horen?
Ik zag dat ik de laatste had en dacht van 'huh dat kan niet' had niet in de gaten dat we aan het einde van het topic zatenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht dat ik de laatste post had... was dus niet zo!
Dat vind ik altijd zo goed van zo'n festival... gewoon lekker alles!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:25 schreef diertjuh het volgende:
[..]
De muziekstijlen varieren trouwens nogal. Je hebt rock,metal,techno, Drum & Bass, Rap. Eigenlijk vanalles wel iets. En dat kun je dan meestal goed combineren met het programma. Damn heb er echt zin in. Gewoon even lekker weekendje feesten en van het weer en de muziek genieten. Hopen op mooi weer natuurlijk
Phoe nummers die je moet horen. Op het moment heb ik eigenlijk even niets
Ze hebben bij Lowlands een nachtprogramma en daar komt nogal veel techno en drum & bass voorquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo goed van zo'n festival... gewoon lekker alles!
Mochten de benen niet meer willen (probleem hier) gewoon lekker even zitten/liggen/hangen... biertje![]()
Techno, drum & bass en rap klinken wel goed in de oren moet ik zeggen!
Niet eens?Ga eens lekker vrolijk worden!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
Mojo is goed, maar slitsnot?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:28 schreef diertjuh het volgende:
wie o wie heeft zin hierin:
http://www.mojo.nl/agenda/evenement.asp?pid=1416
Ik ben bang niemand![]()
Komt me bekend voor, ik ben echt zo moe... val echt in slaap hier.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:31 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ze hebben bij Lowlands een nachtprogramma en daar komt nogal veel techno en drum & bass voor
Ben wel vrolijk alleen een klein beetje moe.
*pleurt van stoel*quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:37 schreef Crazy-M het volgende:
koekoek
Slipknot vond ik vroeger helemaal geweldig. Eerste bandje waarmee ik kennis maakte in het metal genre. In de loop van de jaren is dat gewoon afgenomen ik vond ze slechter worden enzo. Maar de 2 andere bands zijn het zeker wel waard om heen te gaan. Maar eigenlijk durf ik niet echtquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mojo is goed, maar slitsnot?
Vanavond al genoeg (niet vrijwillig) naar moeten luisteren, mijn boer(tje) vind dat echt geweldig!
*zet de stoel recht en kijkt of de grond een deuk heeft opgelopenquote:
Ik vind sommige nummers bent goed (nee niet slipknot), maar juist dat onverstaanbare geschreeuw vind ik minder. Welke andere 2 bedoel je?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:39 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Slipknot vond ik vroeger helemaal geweldig. Eerste bandje waarmee ik kennis maakte in het metal genre. In de loop van de jaren is dat gewoon afgenomen ik vond ze slechter worden enzo. Maar de 2 andere bands zijn het zeker wel waard om heen te gaan. Maar eigenlijk durf ik niet echtis namelijk al best wel ruig en kben maar 1.64m
. Maarja..waarschijn ga ik toch niet
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
*zet de stoel recht en kijkt of de grond een deuk heeft opgelopen
Er treden nog 2 andere bands op. Children of Bodom en Machine Head.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik vind sommige nummers bent goed (nee niet slipknot), maar juist dat onverstaanbare geschreeuw vind ik minder. Welke andere 2 bedoel je?
Ben vaak naar Osdorp posse geweest, onderhonden...
ik luister nu naar apreski radioquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mmmmm... meer dan 100 kilo moet die grond wel voel![]()
Alles goed met Crazy?
Heb jij toevallig nog wat leuke nummers voor me?
(nee, niet die "meuk" van gisteren)
kom maar brengen ;pquote:
Children of Bodom en Machine Head.. machine head ken ik wel kwa naam,quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:44 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Er treden nog 2 andere bands op. Children of Bodom en Machine Head.
Osdorp posse is nie zozeer mijn ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |