Had je anders verwacht danquote:
Ja F5 sletquote:
Alles goed gegaan op werk?quote:
Up yoursquote:
aha, je bent nog niet klaar. Jammer dat niet alles voldoende is, maar daar is gelukkig wat aan te doen zo te lezen. Natuurlijk gaat het om de mensen die er komen en de zweerquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:40 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nope, ben nog niet klaar. Sta op een paar deelkwalificaties onvoldoende en moet die dus inhalen. Dus ik moet dan 2 avonden in de week naar school. Lowlands is ook voor mij de eerste keer. Maar er is meer dan muziek enzo. Dat wordt wel een tof weekend. Waarschijnlijk dan morgen tentje halen
![]()
Uhu, ik zie het voor me...het is nogal..uh grappigVolgens mij ben je goed in zulke dingen
![]()
Deed wel pijn..quote:
Drakenvliegjuhhhhhhhhhh Drakenvliegjuhhhhhhhhhh Drakenvliegjuhhhhhhhhhh Drakenvliegjuhhhhhhhhhh !!!!quote:
Gelukkig maar, en als je er morgen last van hebt... gewoon naar huis gaan zeg ikquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:50 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Deed wel pijn..
Geregeld dat ik morgen weer maar een middagje hoef, dus dat is wel fijn..
Bedankt voor je inzet!quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Drakenvliegjuhhhhhhhhhh Drakenvliegjuhhhhhhhhhh Drakenvliegjuhhhhhhhhhh Drakenvliegjuhhhhhhhhhh !!!!
Hoi!
Offline weergevenquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Bedankt voor je inzet!
Beetje je msn afsluiten he...
Dat gaat helaas niet lukken.. Veel hebben nu vakantie, ik ben onmisbaar geworden voor 2 wekenquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gelukkig maar, en als je er morgen last van hebt... gewoon naar huis gaan zeg ik
Dat laatste stuk is dan wel goed voor je ego... maar het is ontzettend klote dat je pijn hebtquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:53 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Dat gaat helaas niet lukken.. Veel hebben nu vakantie, ik ben onmisbaar geworden voor 2 weken
Uhu, wordt een gezellig feestjequote:Op donderdag 19 juni 2008 19:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
aha, je bent nog niet klaar. Jammer dat niet alles voldoende is, maar daar is gelukkig wat aan te doen zo te lezen. Natuurlijk gaat het om de mensen die er komen en de zweer![]()
Ik ben vorige maand naar bevrijdingspop in Haarlem geweest was ook erg gezellig.
Zaterdag naar een groot festival in Alkmaar, gaat ook gewoon gezellig worden!![]()
Ja, daar ben ik inderdaad erg goed in. In schijn goed te zijn in delegeren... koffie halen "puistje"!
Ik dacht meer aan:quote:
Helemaal niet goed voor m'n ego.. Het is een shitbaan die iederen LBO'er zou kunnenquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat laatste stuk is dan wel goed voor je ego... maar het is ontzettend klote dat je pijn hebt
jah tuurlijkquote:
Heb je koekjes? Mag ik dan een koekje van je?quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:52 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
![]()
Eigenlijk vertrouw ik dit niet...![]()
Moet je van me?![]()
Nog een middageditie van je nieuws gedaan trouwens??
Whehehequote:
Ik heb altijd koekjesquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:57 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Heb je koekjes? Mag ik dan een koekje van je?
Kijk dat lucht dan natuurlijk wel opquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:57 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Helemaal niet goed voor m'n ego.. Het is een shitbaan die iederen LBO'er zou kunnen![]()
Maar ja, de pijn vond ik ook minder.. Gelukkig was ik lekker chagrijnig en kon ik me uitleven op de klanten
Ben ik een keer vrolijk, ben ik een keer vrolijk... vertrouwd niemand me...quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:52 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
![]()
Eigenlijk vertrouw ik dit niet...![]()
Moet je van me?![]()
Nog een middageditie van je nieuws gedaan trouwens??
quote:
Heb wel een varkensstaart. Ook goed?quote:
* Dr.Droxz hangt net om dat hoekje een spiegelquote:
Echt wel, ik heb een hele leuke middag gehadquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kijk dat lucht dan natuurlijk wel op
quote:
Gelukkig maarquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:59 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Echt wel, ik heb een hele leuke middag gehad
I knew it!quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben ik een keer verliefd, ben ik een keer verliefd... vertrouwd niemand me...
Dan ga ik weer verliefd door met demotiveren... uh nee!
Ben gewoon fucking verliefd!
Dat was een wilde gokquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:58 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik heb altijd koekjes![]()
Hoe wist je dat?![]()
Jij een leuke wer... ehm.. dag gehad ?quote:
Ja!quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:00 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dat was een wilde gok
Heb je ook chocokoekjes?
En bedankt hequote:Op donderdag 19 juni 2008 20:01 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Jij een leuke wer... ehm.. dag gehad ?
Je maakt zelfs mij vrolijk. Dus ik vertrouw je welquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben ik een keer vrolijk, ben ik een keer vrolijk... vertrouwd niemand me...
Dan ga ik weer vrolijk door met demotiveren... uh nee!
Ben gewoon fucking vrolijk!
Uh.... nope... straks even tijd vrij maken!
Ok is ook goedquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:59 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Heb wel een varkensstaart. Ook goed?
ik betaal gee nnieuwe spiegel hequote:Op donderdag 19 juni 2008 19:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz hangt net om dat hoekje een spiegel
Probeer ik eens niet de demotiveren, maar te motiveren... is het nog niet goedquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:58 schreef diertjuh het volgende:
[..]![]()
Ik wordt beetje druk van Droxz eigenlijk meer van dit topic
ja hoor is wel goedquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Probeer ik eens niet de demotiveren, maar te motiveren... is het nog niet goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |