Whehehequote:
Dudequote:Op donderdag 19 juni 2008 10:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Naar huis "rijden",ff op motor plassen, ketting stelen & "smeren", daarna ff een uurtje swaffelen onder de zonnebank, eten, vanavond ff bukkake met een vriendin, 's avonds maar ff in de kroeg kringrukken etc.
Ik kan me al wat scenario's bedenken jaquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:20 schreef Bellerophon het volgende:
@WL & Smokez, het gaat echt wat worden als deze groep is ergens een biertje gaat happen
We zullen dan in ieder geval genoeg lachenquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik kan me al wat scenario's bedenken ja
Gast, je neemt daar echt even de tijd voor hequote:
de mensen zullen wel denken.... die arme moedersquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
We zullen dan in ieder geval genoeg lachen
Daar had ik vanmorgen ook wel trek in!quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:26 schreef tripack het volgende:
[..]
de mensen zullen wel denken.... die arme moeders
en denk dat er weinig mensen niet lachenquote:
Hoezo ? die gaat natuurlijk meequote:Op donderdag 19 juni 2008 10:26 schreef tripack het volgende:
[..]
de mensen zullen wel denken.... die arme moeders
quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Hoezo ? die gaat natuurlijk meekijken of smokez dan nog die grappen maakt!
Goed zoquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:34 schreef WhiteLightning het volgende:
zo nog een half uurtje , en dan op naar huis![]()
kep je advies toch maar opgevolgd DV
Man dan kan ik echt zeggen; " Gast! M'n bier! "quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoezo.... moet je worden afgezet en opgehaald worden door je moeder?quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Als WL z'n moeder meegaat ben ik bang dat er geen bier komtquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Man dan kan ik echt zeggen; " Gast! M'n bier! "
Nee..quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:34 schreef tripack het volgende:
[..]
hoezo.... moet je worden afgezet en opgehaald worden door je moeder?
Nee die haal ik juist op! kan ze weer mee terug naar huis!quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:34 schreef tripack het volgende:
[..]
hoezo.... moet je worden afgezet en opgehaald worden door je moeder?
Verstandigquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:34 schreef WhiteLightning het volgende:
zo nog een half uurtje , en dan op naar huis![]()
kep je advies toch maar opgevolgd DV
kusjes zijn nooit verkeerd natuurlijkquote:
?!?! hoezoquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:35 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Als WL z'n moeder meegaat ben ik bang dat er geen bier komt
Wat dan wel? Moedermelk?quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:35 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Als WL z'n moeder meegaat ben ik bang dat er geen bier komt
Je krijgt ze niet van mijquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kusjes zijn nooit verkeerd natuurlijk
waar het hart van vol zit spoelt de mond mee overquote:
Waarom zie ik dan geen bier?quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waar het hart van vol zit spoelt de mond mee over
Nee, dan kun je zeggenquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Man dan kan ik echt zeggen; " Gast! M'n bier! "
Dan zat ik nu aan het bier achter de tv te kijken hoe nederland wint van ruslandquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waar het hart van vol zit spoelt de mond mee over
Karma!quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:41 schreef WhiteLightning het volgende:
fucking hell, wat een kutweer buiten . gaat het gvd precies regenen nu!
Be Patient Grasshopper!quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan zat ik nu aan het bier achter de tv te kijken hoe nederland wint van rusland
Zaterdagquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan zat ik nu aan het bier achter de tv te kijken hoe nederland wint van rusland
Heuh ik neem mijn moeder niet mee, WL welquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, dan kun je zeggen
"M'n moedermelk"
"M'n moederkoek"
en
"M'n moeders vruchtwater"
Samen met (tegen)windkracht 10 en regen door de polder fietsenquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:41 schreef WhiteLightning het volgende:
fucking hell, wat een kutweer buiten . gaat het gvd precies regenen nu!
Inderdaad!! Winnen zeg ik je! Met 3-0quote:
en bij jou schijnt de zon zekerquote:
Hai Sempaiquote:
Toevallig welquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en bij jou schijnt de zon zeker
waait het zo hard bij jou dan ?quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:43 schreef lynda het volgende:
[..]
Samen met (tegen)windkracht 10 en regen door de polder fietsen
Dat doet mijn vriend ook wel. Alleen dan combineert hij het met pindakaasquote:
Je moeder, die gaf ik gisteren een warme douchequote:Op donderdag 19 juni 2008 10:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waait het zo hard bij jou dan ?
ik zit zo ong 20min op de fiets.
hmm daarna maar gelijk een warme douche nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |