Whehehequote:
Dudequote:Op donderdag 19 juni 2008 10:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Naar huis "rijden",ff op motor plassen, ketting stelen & "smeren", daarna ff een uurtje swaffelen onder de zonnebank, eten, vanavond ff bukkake met een vriendin, 's avonds maar ff in de kroeg kringrukken etc.
Ik kan me al wat scenario's bedenken jaquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:20 schreef Bellerophon het volgende:
@WL & Smokez, het gaat echt wat worden als deze groep is ergens een biertje gaat happen
We zullen dan in ieder geval genoeg lachenquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik kan me al wat scenario's bedenken ja
Gast, je neemt daar echt even de tijd voor hequote:
de mensen zullen wel denken.... die arme moedersquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
We zullen dan in ieder geval genoeg lachen
Daar had ik vanmorgen ook wel trek in!quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:26 schreef tripack het volgende:
[..]
de mensen zullen wel denken.... die arme moeders
en denk dat er weinig mensen niet lachenquote:
Hoezo ? die gaat natuurlijk meequote:Op donderdag 19 juni 2008 10:26 schreef tripack het volgende:
[..]
de mensen zullen wel denken.... die arme moeders
quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Hoezo ? die gaat natuurlijk meekijken of smokez dan nog die grappen maakt!
Goed zoquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:34 schreef WhiteLightning het volgende:
zo nog een half uurtje , en dan op naar huis![]()
kep je advies toch maar opgevolgd DV
Man dan kan ik echt zeggen; " Gast! M'n bier! "quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoezo.... moet je worden afgezet en opgehaald worden door je moeder?quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Als WL z'n moeder meegaat ben ik bang dat er geen bier komtquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Man dan kan ik echt zeggen; " Gast! M'n bier! "
Nee..quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:34 schreef tripack het volgende:
[..]
hoezo.... moet je worden afgezet en opgehaald worden door je moeder?
Nee die haal ik juist op! kan ze weer mee terug naar huis!quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:34 schreef tripack het volgende:
[..]
hoezo.... moet je worden afgezet en opgehaald worden door je moeder?
Verstandigquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:34 schreef WhiteLightning het volgende:
zo nog een half uurtje , en dan op naar huis![]()
kep je advies toch maar opgevolgd DV
kusjes zijn nooit verkeerd natuurlijkquote:
?!?! hoezoquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:35 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Als WL z'n moeder meegaat ben ik bang dat er geen bier komt
Wat dan wel? Moedermelk?quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:35 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Als WL z'n moeder meegaat ben ik bang dat er geen bier komt
Je krijgt ze niet van mijquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kusjes zijn nooit verkeerd natuurlijk
waar het hart van vol zit spoelt de mond mee overquote:
Waarom zie ik dan geen bier?quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waar het hart van vol zit spoelt de mond mee over
Nee, dan kun je zeggenquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Man dan kan ik echt zeggen; " Gast! M'n bier! "
Dan zat ik nu aan het bier achter de tv te kijken hoe nederland wint van ruslandquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waar het hart van vol zit spoelt de mond mee over
Karma!quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:41 schreef WhiteLightning het volgende:
fucking hell, wat een kutweer buiten . gaat het gvd precies regenen nu!
Be Patient Grasshopper!quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan zat ik nu aan het bier achter de tv te kijken hoe nederland wint van rusland
Zaterdagquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan zat ik nu aan het bier achter de tv te kijken hoe nederland wint van rusland
Heuh ik neem mijn moeder niet mee, WL welquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, dan kun je zeggen
"M'n moedermelk"
"M'n moederkoek"
en
"M'n moeders vruchtwater"
Samen met (tegen)windkracht 10 en regen door de polder fietsenquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:41 schreef WhiteLightning het volgende:
fucking hell, wat een kutweer buiten . gaat het gvd precies regenen nu!
Inderdaad!! Winnen zeg ik je! Met 3-0quote:
en bij jou schijnt de zon zekerquote:
Hai Sempaiquote:
Toevallig welquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en bij jou schijnt de zon zeker
waait het zo hard bij jou dan ?quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:43 schreef lynda het volgende:
[..]
Samen met (tegen)windkracht 10 en regen door de polder fietsen
Dat doet mijn vriend ook wel. Alleen dan combineert hij het met pindakaasquote:
Je moeder, die gaf ik gisteren een warme douchequote:Op donderdag 19 juni 2008 10:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waait het zo hard bij jou dan ?
ik zit zo ong 20min op de fiets.
hmm daarna maar gelijk een warme douche nemen
het waait hier aardig hard ja.. Hoef dan 'maar' tien minuten te fietsen maar met die regen nuquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waait het zo hard bij jou dan ?
ik zit zo ong 20min op de fiets.
hmm daarna maar gelijk een warme douche nemen
dat was niet mn moeder, maar de meerkoet in de vijverquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je moeder, die gaf ik gisteren een warme douche
quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:43 schreef Bellerophon het volgende:
Inderdaad!! Winnen zeg ik je! Met 3-0
ik denk 4-2quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:47 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
3-0 vind ik wel heul optimistisch..
Ik denk 2-1
LIEK OMGquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je moeder, die gaf ik gisteren een warme douche
Zelfs op de buienradar kan ik zien dat hier voorlopig nog geen bui aan komtquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Pics! or it didnt happen!
http://www.buienradar.nl/ ziet er slecht uit
Aaaightquote:
ik zal wat harder blazenquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:48 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Zelfs op de buienradar kan ik zien dat hier voorlopig nog geen bui aan komt
maar je hebt je eigen privé slaaf toch ?quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
Damn, ik moest gewoon wat doen!!!!!!!! *HELP*
Ik ga gelijk maar even roken om uit te rusten
Gek he dat zit allemaal hier!quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:48 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Zelfs op de buienradar kan ik zien dat hier voorlopig nog geen bui aan komt
*proest*quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat was niet mn moeder, maar mijn oma in de "bukkake" vijver
Die loopt toch bij mijn kut collegaquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maar je hebt je eigen privé slaaf toch ?
En dan 4 x Bouma zeker?quote:
Groot gelijk heb je manquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
Damn, ik moest gewoon wat doen!!!!!!!! *HELP*
Ik ga gelijk maar even roken om uit te rusten
Bouma? Opbokken met die knakker! Boulahrouz!! BOEEEEM!quote:
ben jij half russisch of zo! kom op ! hup holland hup gvdquote:
Ben wel blond..quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ben jij half russisch of zo! kom op ! hup holland hup gvd
Moet z'n vrouw wel dat kind binnen in zich houden...quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bouma? Opbokken met die knakker! Boulahrouz!! BOEEEEM!
puik gedaan manquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:51 schreef Sm0keZ het volgende:
Mooi he, Sm0keZ maakt een lemming
Origineel:
Sportwereld
Die van mij:
Vrijwilligerswerk
Terugduwen en zo lang mogelijk daar houden!quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:54 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Moet z'n vrouw wel dat kind binnen in zich houden...
Hoezo?? Boula is toch 'der Kannibal' ... gewoon eruit trekken en opvreten dat jongquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Terugduwen en zo lang mogelijk daar houden!
quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
dichtlassen die hapquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
M'n water!!quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoezo?? Boula is toch 'der Kannibal' ... gewoon eruit trekken en opvreten dat jong
Met bloed op z'n shirt en een stuk moederkoek tussen z'n tanden dat veld op lopen...die Russen weten niet wat ze meemakenquote:
1000 ste postquote:
Mijn broodje pasta komt in opstandquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Met bloed op z'n shirt en een stuk moederkoek tussen z'n tanden dat veld op lopen...die Russen weten niet wat ze meemaken
Dan hebben we per definitie al gewonnenquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Met bloed op z'n shirt en een stuk moederkoek tussen z'n tanden dat veld op lopen...die Russen weten niet wat ze meemaken
Excuse mequote:Op donderdag 19 juni 2008 11:02 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Mijn broodje pasta komt in opstand
It's okquote:
Godsamme, en dat zeggen ze dat ik een zieke geest hebquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Inderdaad, tering... moet nu ontzettend mijn best doen om mijn lach in te houdenquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Godsamme, en dat zeggen ze dat ik een zieke geest heb
Godsammekrake!quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:06 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Heb je snel gedaan. In een maand tijd 1000 posts
Kom ik aan met m'n 7 per dagquote:(gemiddeld 56 per dag)
Schaam me dan ook diepquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:06 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Heb je snel gedaan. In een maand tijd 1000 posts
3 per dagquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Godsammekrake!
[..]
Kom ik aan met m'n 7 per dag
Hup! Posten!quote:
Same herequote:Op donderdag 19 juni 2008 11:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Godsammekrake!
[..]
Kom ik aan met m'n 7 per dag
quote:
M'n vrienden beschuldigen mij er nú al van dat ik geen leven hebquote:Aantal posts: 12.769 (gemiddeld 7 per dag)
Geeft toch niks, daar heb je Fok!-vrienden voorquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:10 schreef Sm0keZ het volgende:
M'n vrienden beschuldigen mij er nú al van dat ik geen leven heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |