Nee die haal ik juist op! kan ze weer mee terug naar huis!quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:34 schreef tripack het volgende:
[..]
hoezo.... moet je worden afgezet en opgehaald worden door je moeder?
Verstandigquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:34 schreef WhiteLightning het volgende:
zo nog een half uurtje , en dan op naar huis![]()
kep je advies toch maar opgevolgd DV
kusjes zijn nooit verkeerd natuurlijkquote:
?!?! hoezoquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:35 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Als WL z'n moeder meegaat ben ik bang dat er geen bier komt
Wat dan wel? Moedermelk?quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:35 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Als WL z'n moeder meegaat ben ik bang dat er geen bier komt
Je krijgt ze niet van mijquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kusjes zijn nooit verkeerd natuurlijk
waar het hart van vol zit spoelt de mond mee overquote:
Waarom zie ik dan geen bier?quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waar het hart van vol zit spoelt de mond mee over
Nee, dan kun je zeggenquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Man dan kan ik echt zeggen; " Gast! M'n bier! "
Dan zat ik nu aan het bier achter de tv te kijken hoe nederland wint van ruslandquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waar het hart van vol zit spoelt de mond mee over
Karma!quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:41 schreef WhiteLightning het volgende:
fucking hell, wat een kutweer buiten . gaat het gvd precies regenen nu!
Be Patient Grasshopper!quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan zat ik nu aan het bier achter de tv te kijken hoe nederland wint van rusland
Zaterdagquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan zat ik nu aan het bier achter de tv te kijken hoe nederland wint van rusland
Heuh ik neem mijn moeder niet mee, WL welquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, dan kun je zeggen
"M'n moedermelk"
"M'n moederkoek"
en
"M'n moeders vruchtwater"
Samen met (tegen)windkracht 10 en regen door de polder fietsenquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:41 schreef WhiteLightning het volgende:
fucking hell, wat een kutweer buiten . gaat het gvd precies regenen nu!
Inderdaad!! Winnen zeg ik je! Met 3-0quote:
en bij jou schijnt de zon zekerquote:
Hai Sempaiquote:
Toevallig welquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en bij jou schijnt de zon zeker
waait het zo hard bij jou dan ?quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:43 schreef lynda het volgende:
[..]
Samen met (tegen)windkracht 10 en regen door de polder fietsen
Dat doet mijn vriend ook wel. Alleen dan combineert hij het met pindakaasquote:
Je moeder, die gaf ik gisteren een warme douchequote:Op donderdag 19 juni 2008 10:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waait het zo hard bij jou dan ?
ik zit zo ong 20min op de fiets.
hmm daarna maar gelijk een warme douche nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |