Whehehequote:
Dudequote:Op donderdag 19 juni 2008 10:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Naar huis "rijden",ff op motor plassen, ketting stelen & "smeren", daarna ff een uurtje swaffelen onder de zonnebank, eten, vanavond ff bukkake met een vriendin, 's avonds maar ff in de kroeg kringrukken etc.
Ik kan me al wat scenario's bedenken jaquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:20 schreef Bellerophon het volgende:
@WL & Smokez, het gaat echt wat worden als deze groep is ergens een biertje gaat happen
We zullen dan in ieder geval genoeg lachenquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik kan me al wat scenario's bedenken ja
Gast, je neemt daar echt even de tijd voor hequote:
de mensen zullen wel denken.... die arme moedersquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
We zullen dan in ieder geval genoeg lachen
Daar had ik vanmorgen ook wel trek in!quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:26 schreef tripack het volgende:
[..]
de mensen zullen wel denken.... die arme moeders
en denk dat er weinig mensen niet lachenquote:
Hoezo ? die gaat natuurlijk meequote:Op donderdag 19 juni 2008 10:26 schreef tripack het volgende:
[..]
de mensen zullen wel denken.... die arme moeders
quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Hoezo ? die gaat natuurlijk meekijken of smokez dan nog die grappen maakt!
Goed zoquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:34 schreef WhiteLightning het volgende:
zo nog een half uurtje , en dan op naar huis![]()
kep je advies toch maar opgevolgd DV
Man dan kan ik echt zeggen; " Gast! M'n bier! "quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoezo.... moet je worden afgezet en opgehaald worden door je moeder?quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Als WL z'n moeder meegaat ben ik bang dat er geen bier komtquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Man dan kan ik echt zeggen; " Gast! M'n bier! "
Nee..quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:34 schreef tripack het volgende:
[..]
hoezo.... moet je worden afgezet en opgehaald worden door je moeder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |