tis all-in heh. 2 voor de prijs van 1quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:47 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Geloof dat het een meisje is.. Moet je dan Sgele z'n vader niet aanbieden?
whehehe foto's!!quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:50 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Een schele moeder in het algemeen..
Wilde m'n buurvrouw al roepen
Nee smartass..quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:55 schreef Bellerophon het volgende:
@DV, je denkt toch niet dat Sgele een dame is he?
quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:55 schreef Bellerophon het volgende:
@DV, je denkt toch niet dat Sgele een dame is he?
M'n moeder houdt niet zo van kipquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:57 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Nee smartass..
Dat kippeding wat reageerde was een meisje.. wat moet die nu met Sgele z'n moeder?
Wait.. Don't answer![]()
Practise you mustquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:56 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ik wilde het wel doen, maar weet niet hoe het moet
Liever een braadworst zeg maar?quote:
Je leert het al welquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:57 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Nee smartass..
Dat kippeding wat reageerde was een meisje.. wat moet die nu met Sgele z'n moeder?
Wait.. Don't answer![]()
heerlijk joh! kippevleugels , om je vingers bij af te likkenquote:
Was net m'n mail aan het lezen en was instant chagrijnig en aan het vloeken..quote:
Joh wat dan? Geen leuke mail?quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:59 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Was net m'n mail aan het lezen en was instant chagrijnig en aan het vloeken..
Dus volgende keer beter
Best wel niet zeg maarquote:
Ja ik vind het wel lekkerquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heerlijk joh! kippevleugels , om je vingers bij af te likken
Je weet dat je die reactie juist niet had moeten geven hequote:
quote:
Por que?quote:
Denk niet dat die reactie gericht was op de dubbele betekenis van mijn postquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je weet dat je die reactie juist niet had moeten geven he
He stole my linequote:
Iets met een baan en september 2009 ipv 2008..quote:
Maar het moge duidelijk zijn dat wij hem wel zo opvatten in dit topicquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:04 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Denk niet dat die reactie gericht was op de dubbele betekenis van mijn post![]()
Hoop het niet tenminste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |