tis all-in heh. 2 voor de prijs van 1quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:47 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Geloof dat het een meisje is.. Moet je dan Sgele z'n vader niet aanbieden?
whehehe foto's!!quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:50 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Een schele moeder in het algemeen..
Wilde m'n buurvrouw al roepen
Nee smartass..quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:55 schreef Bellerophon het volgende:
@DV, je denkt toch niet dat Sgele een dame is he?
quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:55 schreef Bellerophon het volgende:
@DV, je denkt toch niet dat Sgele een dame is he?
M'n moeder houdt niet zo van kipquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:57 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Nee smartass..
Dat kippeding wat reageerde was een meisje.. wat moet die nu met Sgele z'n moeder?
Wait.. Don't answer![]()
Practise you mustquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:56 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ik wilde het wel doen, maar weet niet hoe het moet
Liever een braadworst zeg maar?quote:
Je leert het al welquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:57 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Nee smartass..
Dat kippeding wat reageerde was een meisje.. wat moet die nu met Sgele z'n moeder?
Wait.. Don't answer![]()
heerlijk joh! kippevleugels , om je vingers bij af te likkenquote:
Was net m'n mail aan het lezen en was instant chagrijnig en aan het vloeken..quote:
Joh wat dan? Geen leuke mail?quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:59 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Was net m'n mail aan het lezen en was instant chagrijnig en aan het vloeken..
Dus volgende keer beter
Best wel niet zeg maarquote:
Ja ik vind het wel lekkerquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heerlijk joh! kippevleugels , om je vingers bij af te likken
Je weet dat je die reactie juist niet had moeten geven hequote:
quote:
Por que?quote:
Denk niet dat die reactie gericht was op de dubbele betekenis van mijn postquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je weet dat je die reactie juist niet had moeten geven he
He stole my linequote:
Iets met een baan en september 2009 ipv 2008..quote:
Maar het moge duidelijk zijn dat wij hem wel zo opvatten in dit topicquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:04 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Denk niet dat die reactie gericht was op de dubbele betekenis van mijn post![]()
Hoop het niet tenminste
Je moet langer blijven en wilt juist weg?quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:05 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Iets met een baan en september 2009 ipv 2008..
dat scheelt niet een klein beetje :Squote:Op woensdag 18 juni 2008 14:05 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Iets met een baan en september 2009 ipv 2008..
Nee, ik wilde graag beginnen in september..quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je moet langer blijven en wilt juist weg?
neuj wel een heel jaarquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:07 schreef tripack het volgende:
[..]
dat scheelt niet een klein beetje :S
stomme mutsquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:09 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Nee, ik wilde graag beginnen in september..
Geeft die muts aan dat het pas voor 2009 is..
Gebruik ik speciaal leestekens om het te verduidelijken...quote:
Nogal zacht uitgedrukt bij wat ik dachtquote:
Ongekend... dat is echt klotequote:Op woensdag 18 juni 2008 14:09 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Nee, ik wilde graag beginnen in september..
Geeft die muts aan dat het pas voor 2009 is..
quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gebruik ik speciaal leestekens om het te verduidelijken...
Maar jij las; Breng mij maar koffie waar sgele z'n moeder in is gekomen?
Of niet soms?! He?
Behoorlijk..quote:
Iets in de richting van -> STERF!! Graftakkenhoerrrrrrrrrrquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:10 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Nogal zacht uitgedrukt bij wat ik dacht
Komt inderdaad veel dichter in de buurt!quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Iets in de richting van -> STERF!! Graftakkenhoerrrrrrrrrr
Putain du boisquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als mijn moeder komt jongen..heb je niet genoeg aan een kopje...quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gebruik ik speciaal leestekens om het te verduidelijken...
Maar jij las; Breng mij maar koffie waar sgele z'n moeder in is gekomen?
Of niet soms?! He?
das de kracht van beller... hij kan zo goed en tactvol de gevoelens van mensen beschrijven... ongelofelijkquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:13 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Komt inderdaad veel dichter in de buurt!
quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als mijn moeder komt jongen..heb je niet genoeg aan een kopje...
het arme mens zou het eens lezen zeg..
vuil branieschopper , onderkruipsel , deugnietquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nozem!quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vuil branieschopper , onderkruipsel , deugniet
Slaap lekker Dracuquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:18 schreef draculettetje het volgende:
ondanks ik het hier heel gezellig vind ga ik toch maar even slapen
Navulflesjes in de aanslag?quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als mijn moeder komt jongen..heb je niet genoeg aan een kopje...
het arme mens zou het eens lezen zeg..
Ja dat idee had ik alquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:13 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Komt inderdaad veel dichter in de buurt!
Geweldig toch? Zou gewoon de politiek in moeten gaanquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:16 schreef tripack het volgende:
[..]
das de kracht van beller... hij kan zo goed en tactvol de gevoelens van mensen beschrijven... ongelofelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |