Naaaarfquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:15 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Weet je hoeveel jaar het geleden is dat ik dat heb gezien?
Jij bent groot fan?quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Naaaarf
Point!
Zot!
Allemaal uitdrukking van Pinky
Heb het wel gekeken jaquote:
Toch vind ik dat tekenfilms van vroeger vele malen leuker waren dan die van nu..quote:
ZOMFG PWNED ROFLCOPTER!!!!!!!1111EINZEIZN!!!!!1111ONE!quote:
Biertje?quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
ZOMFG PWNED ROFLCOPTER!!!!!!!1111EINZEIZN!!!!!1111ONE!
Inderdaad ja!quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:21 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Toch vind ik dat tekenfilms van vroeger vele malen leuker waren dan die van nu..
Je had er ook gewoon een pindarotsje op kunnen leggenquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:23 schreef draculettetje het volgende:
zo broodje pindakaas met hagelslag gemaakt
quote:
Teddy Ruxspin!quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Inderdaad ja!
Teddy Ruxspin
Transformers
Pinky and the Brain
Freakazoid
Thundercats
Swat Cats
heb jij bijdehandjes gegeten ofzoquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:25 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Je had er ook gewoon een pindarotsje op kunnen leggen
neuj die heb ik niet in huisquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:25 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Je had er ook gewoon een pindarotsje op kunnen leggen
Gewoon 3 dagen me de tering verveeltquote:
Starstreet?quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:27 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Teddy Ruxspin!
De rest zijn wel tekenfilms voor jongens hoor![]()
Alfred J. Kwak enzo!
Troetelbeertjesquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Starstreet?
Bucky O'Hare?
Carebears?
MyLittlePony?
En duuuh natuurlijk zijn dat tekenfilms voor jongens
enne popplesquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Starstreet?
Bucky O'Hare?
Carebears? troetelbeertjes![]()
MyLittlePony?
En duuuh natuurlijk zijn dat tekenfilms voor jongens
Fijn... weten wij ook weer waar we goed voor zijnquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:29 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Gewoon 3 dagen me de tering verveelt![]()
Kan nu m'n frustraties kwijt enzo
daar gaan we weer...quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Inderdaad ja!
Teddy Ruxspin
Transformers
Pinky and the Brain
Freakazoid
Thundercats
Swat Cats
Voel me meteen gebruiktquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Fijn... weten wij ook weer waar we goed voor zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Whehehequote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Voel me meteen gebruiktJe hebt kennis gemaakt met m'n moeder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is veel belangrijker om geïnteresseerd, dan interessant te zijn.
Ik denk altijd eerst goed na voordat ik iets stoms zeg.
[..]
Voel me meteen gebruiktBwhahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Was gewoon een verkapt compliment hoor.quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Fijn... weten wij ook weer waar we goed voor zijn
Nog maar 12 half uurtjes!quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:33 schreef Sm0keZ het volgende:
Bijna klaar met werken!
Nog 24 kwartiertjes
quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:33 schreef Sm0keZ het volgende:
Bijna klaar met werken!
Nog 24 kwartiertjes
[..]
Voel me meteen gebruikthahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Wij jou ook hoor... denk ikquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:34 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Was gewoon een verkapt compliment hoor.
Heb jullie gemist enzo.
Ben jij al onze spreekbuis geworden ?quote:
quote:
Graag gedaan hequote:
wat? weer werken?quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:40 schreef DrakenVlieg het volgende:
Net m'n baas gebeld, ga morgen middag weer werken..
Toch jammer
quote:
Gaat 't wel weer goed dan met je voetjes?quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wat? weer werken?
ben geloof ik echt blij dat ondanks er geen werk is ik maandag weer ga werken
Wat een waardering krijg ik toch weerquote:
hoi! koffie / thee / limonade / sgele zn moeder ?quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:41 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Nog 3 uur... En die gaan lang duren...
dat moet dan maarquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:44 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Gaat 't wel weer goed dan met je voetjes?
gastquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoi! koffie / thee / limonade / sgele zn moeder ?
Geloof dat het een meisje is.. Moet je dan Sgele z'n vader niet aanbieden?quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Van mij welquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat een waardering krijg ik toch weer
ik moest lachenquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Doe mij maar een 'sgele zn moeder' die koffie komt brengenquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Ik las dat weer verkeerdquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Doe mij maar een 'sgele zn moeder' die koffie komt brengen
wat las jij dan ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |