quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:37 schreef Seventees het volgende:
[..]
Whatever Lola wants, Lola gets
Goedemiddag
En ik ga eens met de dokter praten. Vanmorgen heeft m'n collega me naar huis gereden omdat ik zoveel last van mijn hoofd had dat ik er bijna van omviel. Nu ik stil zit gaat het wel wat beter, maar ik vertrouw het niet
Neehoor, sinds zondagavond 8 uur heb ik niks meer gedronkenquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:39 schreef Seventees het volgende:
[..]
Of je hebt gisteren stiekem teveel gedronken
Eerst bellen voor advies. Het was een emotioneel zware periode (overlijden in de familie) en ik ben gevoelig voor stress en zo. Misschien is het spanning. But I want to be sure. En natuurlijk zijn ze tot 1 uur gesloten omdat ze pauze hebbenquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm verstandig dat je dan maar naar de dokter gaat.
En ik vind dat zo'n shit reclame
Zal je nu wel uitgedroogd zijnquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neehoor, sinds zondagavond 8 uur heb ik niks meer gedronken
Meer 4chan kretenquote:
Controle kan nooit kwaad neequote:Op woensdag 18 juni 2008 12:42 schreef Seventees het volgende:
[..]
Eerst bellen voor advies. Het was een emotioneel zware periode (overlijden in de familie) en ik ben gevoelig voor stress en zo. Misschien is het spanning. But I want to be sure. En natuurlijk zijn ze tot 1 uur gesloten omdat ze pauze hebben
Ik vind hem wel grappig
Weet jij alles van, toch?quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je moeder, díe is in ieder geval níet uitgedroogd
Scherpquote:
Sorry dat ik net te laat wasquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik zag hem eigenlijk al een beetje aankomen, alleen vroeg ik me af wie hem ging maken
Of hoopte je dat het niemand op zou vallen?quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik zag hem eigenlijk al een beetje aankomen, alleen vroeg ik me af wie hem ging maken
Not a fat changequote:Op woensdag 18 juni 2008 12:49 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Of hoopte je dat het niemand op zou vallen?
Chance bedoel je?quote:
Inderdaad ja, op fok typen en met mijn collega praten lukt mij nog steeds nietquote:
Multitask..you mustquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Inderdaad ja, op fok typen en met mijn collega praten lukt mij nog steeds nietOoit!! Ooit zal het mij lukken
Mja..quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Inderdaad ja, op fok typen en met mijn collega praten lukt mij nog steeds nietOoit!! Ooit zal het mij lukken
Error!! System meltdown...quote:
Je hoeft niet zo tegen me te gillen hoorquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:00 schreef lynda het volgende:
DRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKJEEEEEEE!!!!!!!!!!
net op de radio!!! Kans dat de bussen morgen weer volgens het boekje rijden!!!!!!!!!!
....owk....quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:00 schreef lynda het volgende:
net op de radio!!! Kans dat de bussen morgen weer volgens het boekje rijden!!!!!!!!!!
Het zal godshoerentyfus eens tijd worden met die luie flikkers!quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:00 schreef lynda het volgende:
Schreeuw niet zo joh...quote:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!! (2x)
quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:03 schreef draculettetje het volgende:
dan hebben wij een goed plan!!!!!!!
Inderdaad ja!quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
Het zal godshoerentyfus eens tijd worden met die luie flikkers!
zo...dat is er ook uit
You shouldn't be doin' drugs, mmmmkayquote:
Your plan to take over the world?!?quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jawel want dan kan ons plan door gaan!
OMFGquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Your plan to take over the world?!?
quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Your plan to take over the world?!?
*NARF*quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:10 schreef DrakenVlieg het volgende:
Plan?
You want to take over the world, Pinky?
Zeg ehr... je gaat toch niet dezelfde dingen zeggenquote:
Wat is dat nou weer?quote:
Zelfde dingen als wat?quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zeg ehr... je gaat toch niet dezelfde dingen zeggen
Als je 'Pinky and the Brain' had gezien, dan had je dat moeten weten!quote:
Weet je hoeveel jaar het geleden is dat ik dat heb gezien?quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als je 'Pinky and the Brain' had gezien, dan had je dat moeten weten!
taking over the world and stuff like thatquote:
Ehm..quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
taking over the world and stuff like that
Naaaarfquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:15 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Weet je hoeveel jaar het geleden is dat ik dat heb gezien?
Jij bent groot fan?quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Naaaarf
Point!
Zot!
Allemaal uitdrukking van Pinky
Heb het wel gekeken jaquote:
Toch vind ik dat tekenfilms van vroeger vele malen leuker waren dan die van nu..quote:
ZOMFG PWNED ROFLCOPTER!!!!!!!1111EINZEIZN!!!!!1111ONE!quote:
Biertje?quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
ZOMFG PWNED ROFLCOPTER!!!!!!!1111EINZEIZN!!!!!1111ONE!
Inderdaad ja!quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:21 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Toch vind ik dat tekenfilms van vroeger vele malen leuker waren dan die van nu..
Je had er ook gewoon een pindarotsje op kunnen leggenquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:23 schreef draculettetje het volgende:
zo broodje pindakaas met hagelslag gemaakt
quote:
Teddy Ruxspin!quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Inderdaad ja!
Teddy Ruxspin
Transformers
Pinky and the Brain
Freakazoid
Thundercats
Swat Cats
heb jij bijdehandjes gegeten ofzoquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:25 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Je had er ook gewoon een pindarotsje op kunnen leggen
neuj die heb ik niet in huisquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:25 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Je had er ook gewoon een pindarotsje op kunnen leggen
Gewoon 3 dagen me de tering verveeltquote:
Starstreet?quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:27 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Teddy Ruxspin!
De rest zijn wel tekenfilms voor jongens hoor![]()
Alfred J. Kwak enzo!
Troetelbeertjesquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Starstreet?
Bucky O'Hare?
Carebears?
MyLittlePony?
En duuuh natuurlijk zijn dat tekenfilms voor jongens
enne popplesquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Starstreet?
Bucky O'Hare?
Carebears? troetelbeertjes![]()
MyLittlePony?
En duuuh natuurlijk zijn dat tekenfilms voor jongens
Fijn... weten wij ook weer waar we goed voor zijnquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:29 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Gewoon 3 dagen me de tering verveelt![]()
Kan nu m'n frustraties kwijt enzo
daar gaan we weer...quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Inderdaad ja!
Teddy Ruxspin
Transformers
Pinky and the Brain
Freakazoid
Thundercats
Swat Cats
Voel me meteen gebruiktquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Fijn... weten wij ook weer waar we goed voor zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Whehehequote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Voel me meteen gebruiktJe hebt kennis gemaakt met m'n moeder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is veel belangrijker om geïnteresseerd, dan interessant te zijn.
Ik denk altijd eerst goed na voordat ik iets stoms zeg.
[..]
Voel me meteen gebruiktBwhahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Was gewoon een verkapt compliment hoor.quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Fijn... weten wij ook weer waar we goed voor zijn
Nog maar 12 half uurtjes!quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:33 schreef Sm0keZ het volgende:
Bijna klaar met werken!
Nog 24 kwartiertjes
quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:33 schreef Sm0keZ het volgende:
Bijna klaar met werken!
Nog 24 kwartiertjes
[..]
Voel me meteen gebruikthahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Wij jou ook hoor... denk ikquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:34 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Was gewoon een verkapt compliment hoor.
Heb jullie gemist enzo.
Ben jij al onze spreekbuis geworden ?quote:
quote:
Graag gedaan hequote:
wat? weer werken?quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:40 schreef DrakenVlieg het volgende:
Net m'n baas gebeld, ga morgen middag weer werken..
Toch jammer
quote:
Gaat 't wel weer goed dan met je voetjes?quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wat? weer werken?
ben geloof ik echt blij dat ondanks er geen werk is ik maandag weer ga werken
Wat een waardering krijg ik toch weerquote:
hoi! koffie / thee / limonade / sgele zn moeder ?quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:41 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Nog 3 uur... En die gaan lang duren...
dat moet dan maarquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:44 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Gaat 't wel weer goed dan met je voetjes?
gastquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoi! koffie / thee / limonade / sgele zn moeder ?
Geloof dat het een meisje is.. Moet je dan Sgele z'n vader niet aanbieden?quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Van mij welquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat een waardering krijg ik toch weer
ik moest lachenquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Doe mij maar een 'sgele zn moeder' die koffie komt brengenquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Ik las dat weer verkeerdquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Doe mij maar een 'sgele zn moeder' die koffie komt brengen
wat las jij dan ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |