Like we give a f*ckquote:
Kan maar net hoorquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Maakt geen donder uit.. ik heb nog 6 weken aan vrije dagen staanKan dat uurtje wel van af dacht ik zo
lekker!quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:20 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ik ben een bolletje smeren..
Nog iemand wensen?
Heeeeul somsquote:
Bolletje jonge kaasquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:20 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ik ben een bolletje smeren..
Nog iemand wensen?
* Bolletje jonge kaas *quote:
Oh, dus dat is ook al duidelijk?quote:
Haha ja, sorryquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:26 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Oh, dus dat is ook al duidelijk?
Moet je ook zeggen wat je er op wiltquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:29 schreef draculettetje het volgende:
ha lekker een bolletje lekker
daar had ik nou net zin in
Geeft niks!quote:
Crystal clearquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:32 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Geeft niks!
Ik ben graag duidelijk
Hey fijn, dank uquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:26 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
* Bolletje jonge kaas *
* Bolletje lekker voor draakje *
Drink nu Ice-Tea, mag dat ook?quote:
Jij kijkt te veel icanhascheezburgerquote:
Van mij wel hoorquote:
MOAR!quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:36 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Jij kijkt te veel icanhascheezburger
Whatever Lola wants, Lola getsquote:
Hmm verstandig dat je dan maar naar de dokter gaat.quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:37 schreef Seventees het volgende:
[..]
Whatever Lola wants, Lola gets
Goedemiddag
En ik ga eens met de dokter praten. Vanmorgen heeft m'n collega me naar huis gereden omdat ik zoveel last van mijn hoofd had dat ik er bijna van omviel. Nu ik stil zit gaat het wel wat beter, maar ik vertrouw het niet
da's waarquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:32 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Moet je ook zeggen wat je er op wilt
Of je hebt gisteren stiekem teveel gedronkenquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:37 schreef Sm0keZ het volgende:
Kolere, ik heb nu nog stééds een kater van het weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |