Naaaarfquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:15 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Weet je hoeveel jaar het geleden is dat ik dat heb gezien?
Jij bent groot fan?quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Naaaarf
Point!
Zot!
Allemaal uitdrukking van Pinky
Heb het wel gekeken jaquote:
Toch vind ik dat tekenfilms van vroeger vele malen leuker waren dan die van nu..quote:
ZOMFG PWNED ROFLCOPTER!!!!!!!1111EINZEIZN!!!!!1111ONE!quote:
Biertje?quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
ZOMFG PWNED ROFLCOPTER!!!!!!!1111EINZEIZN!!!!!1111ONE!
Inderdaad ja!quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:21 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Toch vind ik dat tekenfilms van vroeger vele malen leuker waren dan die van nu..
Je had er ook gewoon een pindarotsje op kunnen leggenquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:23 schreef draculettetje het volgende:
zo broodje pindakaas met hagelslag gemaakt
quote:
Teddy Ruxspin!quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Inderdaad ja!
Teddy Ruxspin
Transformers
Pinky and the Brain
Freakazoid
Thundercats
Swat Cats
heb jij bijdehandjes gegeten ofzoquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:25 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Je had er ook gewoon een pindarotsje op kunnen leggen
neuj die heb ik niet in huisquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:25 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Je had er ook gewoon een pindarotsje op kunnen leggen
Gewoon 3 dagen me de tering verveeltquote:
Starstreet?quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:27 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Teddy Ruxspin!
De rest zijn wel tekenfilms voor jongens hoor![]()
Alfred J. Kwak enzo!
Troetelbeertjesquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Starstreet?
Bucky O'Hare?
Carebears?
MyLittlePony?
En duuuh natuurlijk zijn dat tekenfilms voor jongens
enne popplesquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Starstreet?
Bucky O'Hare?
Carebears? troetelbeertjes![]()
MyLittlePony?
En duuuh natuurlijk zijn dat tekenfilms voor jongens
Fijn... weten wij ook weer waar we goed voor zijnquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:29 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Gewoon 3 dagen me de tering verveelt![]()
Kan nu m'n frustraties kwijt enzo
daar gaan we weer...quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Inderdaad ja!
Teddy Ruxspin
Transformers
Pinky and the Brain
Freakazoid
Thundercats
Swat Cats
Voel me meteen gebruiktquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Fijn... weten wij ook weer waar we goed voor zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Whehehequote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Voel me meteen gebruiktJe hebt kennis gemaakt met m'n moeder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is veel belangrijker om geïnteresseerd, dan interessant te zijn.
Ik denk altijd eerst goed na voordat ik iets stoms zeg.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Voel me meteen gebruiktBwhahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |