het waait hier aardig hard ja.. Hoef dan 'maar' tien minuten te fietsen maar met die regen nuquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waait het zo hard bij jou dan ?
ik zit zo ong 20min op de fiets.
hmm daarna maar gelijk een warme douche nemen
dat was niet mn moeder, maar de meerkoet in de vijverquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je moeder, die gaf ik gisteren een warme douche
quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:43 schreef Bellerophon het volgende:
Inderdaad!! Winnen zeg ik je! Met 3-0
ik denk 4-2quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:47 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
3-0 vind ik wel heul optimistisch..
Ik denk 2-1
LIEK OMGquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je moeder, die gaf ik gisteren een warme douche
Zelfs op de buienradar kan ik zien dat hier voorlopig nog geen bui aan komtquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Pics! or it didnt happen!
http://www.buienradar.nl/ ziet er slecht uit
Aaaightquote:
ik zal wat harder blazenquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:48 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Zelfs op de buienradar kan ik zien dat hier voorlopig nog geen bui aan komt
maar je hebt je eigen privé slaaf toch ?quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
Damn, ik moest gewoon wat doen!!!!!!!! *HELP*
Ik ga gelijk maar even roken om uit te rusten
Gek he dat zit allemaal hier!quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:48 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Zelfs op de buienradar kan ik zien dat hier voorlopig nog geen bui aan komt
*proest*quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat was niet mn moeder, maar mijn oma in de "bukkake" vijver
Die loopt toch bij mijn kut collegaquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maar je hebt je eigen privé slaaf toch ?
En dan 4 x Bouma zeker?quote:
Groot gelijk heb je manquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
Damn, ik moest gewoon wat doen!!!!!!!! *HELP*
Ik ga gelijk maar even roken om uit te rusten
Bouma? Opbokken met die knakker! Boulahrouz!! BOEEEEM!quote:
ben jij half russisch of zo! kom op ! hup holland hup gvdquote:
Ben wel blond..quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ben jij half russisch of zo! kom op ! hup holland hup gvd
Moet z'n vrouw wel dat kind binnen in zich houden...quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bouma? Opbokken met die knakker! Boulahrouz!! BOEEEEM!
puik gedaan manquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:51 schreef Sm0keZ het volgende:
Mooi he, Sm0keZ maakt een lemming
Origineel:
Sportwereld
Die van mij:
Vrijwilligerswerk
Terugduwen en zo lang mogelijk daar houden!quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:54 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Moet z'n vrouw wel dat kind binnen in zich houden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |