maar je hebt je eigen privé slaaf toch ?quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
Damn, ik moest gewoon wat doen!!!!!!!! *HELP*
Ik ga gelijk maar even roken om uit te rusten
Gek he dat zit allemaal hier!quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:48 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Zelfs op de buienradar kan ik zien dat hier voorlopig nog geen bui aan komt
*proest*quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat was niet mn moeder, maar mijn oma in de "bukkake" vijver
Die loopt toch bij mijn kut collegaquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maar je hebt je eigen privé slaaf toch ?
En dan 4 x Bouma zeker?quote:
Groot gelijk heb je manquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
Damn, ik moest gewoon wat doen!!!!!!!! *HELP*
Ik ga gelijk maar even roken om uit te rusten
Bouma? Opbokken met die knakker! Boulahrouz!! BOEEEEM!quote:
ben jij half russisch of zo! kom op ! hup holland hup gvdquote:
Ben wel blond..quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ben jij half russisch of zo! kom op ! hup holland hup gvd
Moet z'n vrouw wel dat kind binnen in zich houden...quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bouma? Opbokken met die knakker! Boulahrouz!! BOEEEEM!
puik gedaan manquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:51 schreef Sm0keZ het volgende:
Mooi he, Sm0keZ maakt een lemming
Origineel:
Sportwereld
Die van mij:
Vrijwilligerswerk
Terugduwen en zo lang mogelijk daar houden!quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:54 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Moet z'n vrouw wel dat kind binnen in zich houden...
Hoezo?? Boula is toch 'der Kannibal' ... gewoon eruit trekken en opvreten dat jongquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Terugduwen en zo lang mogelijk daar houden!
quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
dichtlassen die hapquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
M'n water!!quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoezo?? Boula is toch 'der Kannibal' ... gewoon eruit trekken en opvreten dat jong
Met bloed op z'n shirt en een stuk moederkoek tussen z'n tanden dat veld op lopen...die Russen weten niet wat ze meemakenquote:
1000 ste postquote:
Mijn broodje pasta komt in opstandquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Met bloed op z'n shirt en een stuk moederkoek tussen z'n tanden dat veld op lopen...die Russen weten niet wat ze meemaken
Dan hebben we per definitie al gewonnenquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Met bloed op z'n shirt en een stuk moederkoek tussen z'n tanden dat veld op lopen...die Russen weten niet wat ze meemaken
Excuse mequote:Op donderdag 19 juni 2008 11:02 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Mijn broodje pasta komt in opstand
It's okquote:
Godsamme, en dat zeggen ze dat ik een zieke geest hebquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |