quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]dat komt wel op hetzelfde neer vind ik!!.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Ja okee, dat vind jij, dat vind ik, maar dat vindt je moeder nietquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat komt wel op hetzelfde neer vind ik!!.
zoals je weet, heeft mn moeder niets te willen!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja okee, dat vind jij, dat vind ik, maar dat vindt je moeder niet
Uhh... smokes? In de opquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:41 schreef Sm0keZ het volgende:
Uhh... lynda? Waar zijn onze plaatjes gebleven?
Ok danquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:53 schreef lynda het volgende:
Neuh ruzie met photobucket denk, tijdje gelede waren ze ook opeens wegNu ff opnieuw upgeload en weer klaar
i see dead peoplequote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:52 schreef Bellerophon het volgende:
Ik zie ze gewoon hoor?
ja , nog meer ? ik zal zo maar eens maar mn avondeten gaan bereidenquote:
quote:
Cheers mate!quote:
Ben je optijd meequote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja , nog meer ? ik zal zo maar eens maar mn avondeten gaan bereiden
Whehe lekker op tijd hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Dat ken ik ergens van, zo maar even wat in de magnetron gooienquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja, ik zit hier maar, en heb meer gedronken dan dat ik van plan was, en nu is het al 10 uur hahaquote:
Helleuwquote:
Morgen vrij?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja, ik zit hier maar, en heb meer gedronken dan dat ik van plan was, en nu is het al 10 uur haha![]()
morgen lekker vrij, dus who cares!![]()
beetje spaanse stijl eigelijk, daar eten ze ook zo laat
ook nog geen avond eten gehad?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat ken ik ergens van, zo maar even wat in de magnetron gooien![]()
quote:
wat dan ? popcorn ?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat ken ik ergens van, zo maar even wat in de magnetron gooien![]()
Nopequote:
Ik heb nog wat van die kant en klare chinees magnetron dingenquote:
How's life?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Drakenvliegjuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:02 schreef DrakenVlieg het volgende:
Eindelijk thuis van werk..
Godvergeten druk!quote:
Droxxxxzzzzz! En thanks, thee heb ik wel nodig.. Hyper als de pest johquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Drakenvliegjuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zoals we hadden afgesproken, jij werken... en ik aanwezig zijn op werk, topquote:
ja ik wou shoarma halen of chinees, maar dat was al te moeilijk. ben het al vergeten.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb nog wat van die kant en klare chinees magnetron dingen
Krijg ik terug:quote:Jeweettoch! Dubbele punt zeven
quote:ikweetallezzzzzzzzzzz! dubbele punt catastrove haakje sluiten
Ben ik blij dat jij gaat samenwonen zeg.. Dwaasquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zoals we hadden afgesproken, jij werken... en ik aanwezig zijn op werk, top
No problemo, je bent trouwens niet de enigequote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:11 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Droxxxxzzzzz! En thanks, thee heb ik wel nodig.. Hyper als de pest joh
Ik zie hetquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
No problemo, je bent trouwens niet de enige
Bedankt hequote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:15 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ben ik blij dat jij gaat samenwonen zeg.. Dwaas
Graag gedaanquote:
Volgens mij hebben meerdere mensen het wat drukker de laatste tijdquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zoals we hadden afgesproken, jij werken... en ik aanwezig zijn op werk, top
idd , net jouw moeder smokez!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:16 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik zie het
Grtdojw ging nog nooit zo snel op een avond!
Altijd even lief voor mijquote:
Een aantal mensen hebben in de avond gewerkt, de rest had het druk vandaag (ik ook trouwens).quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:16 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik zie het
Grtdojw ging nog nooit zo snel op een avond!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |