Heel goed. En de Turken missen 9 spelers door schorsingen en blessures, dus ik hoop dat ze er vanavond uitgetrapt worden. En al helemaal nadat die Fatih Terim zei dat het feit dat ze twee keer door gingen geen geluk, maar kwaliteit was. Volgens mij heeft die man van beide wedstrijden alleen de laatste twee minuten gezien ofzo.quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:12 schreef LastRequest het volgende:
Sorry Mikkie ik zei toch al dat ik het niet volg
Maar ik weet dan wel weer dat het tegen Duitsland is toch! Jeuj.
Ik twijfel nog, misschien zo ff in de kroeg kijken bij de Turkenquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:40 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga voor de verandering maar weer eens borrelen in de stad
Sportief hoor!quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:57 schreef Dupje het volgende:
Zow ik ben actief geweest vandaag!
2 uur gefietst, hardgelopen, en gevoetbald!
Ja goed hequote:Op woensdag 25 juni 2008 20:23 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Sportief hoor!
Zonet mijn diploma-uitreiking gehad
Ja inderdaad... en toen wilden mijn ouders nog uit eten...quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:24 schreef LastRequest het volgende:
Oeeh hoe was het Doodkapje?
Je had genoeg gegeten van tevoren zag ik
Ja, MSc in de Biomedische Wetenschappenquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:25 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ja goed heMaar ben nu wel behoorlijk dood....
En idd, hoe was de diploma uitreiking! Nu officieel biomedisch wetenschapper ofzo?
Dat jij nog hier bentquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:52 schreef swarmahoer het volgende:
en yasha was zat smste ze dus als iemand sex wil ze is vanavond in de inferno
DJ BoozyWoozy - Party Affairquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:16 schreef swarmahoer het volgende:
hoe heet dat nummer wat begint met ''this is a journey into sound'' ... op youtube pakt ie niet de goedeis een beetje trance dance achtig nummer
Ik heb vakantie, maar nu weet ik niet wat ik moet doenquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:22 schreef LastRequest het volgende:
Applaus voor J-heronimus :p
I'm bored
Of je gaat gewoon coctails hakken in Sterrequote:Op donderdag 26 juni 2008 00:48 schreef LastRequest het volgende:
Ohw nice
Ik twijfel nog of ik eraan zal beginnen en dan dus laat gaan slapen of zo gaan slapen en morgenochtend aan de slag gaan.. hmmmm.. Ik stel de beslissing nog even uit
Misschien http://keepvid.com/ ?quote:Op donderdag 26 juni 2008 01:13 schreef swarmahoer het volgende:
pietje wat was die site ook al weerom te rippen
Wat wil je rippen, het filmpje of alleen de muziek?quote:Op donderdag 26 juni 2008 01:13 schreef swarmahoer het volgende:
Briljantquote:
Najaaaaa zegquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:52 schreef swarmahoer het volgende:
en yasha was zat smste ze dus als iemand sex wil ze is vanavond in de inferno
Mijn sex wat doe jequote:Op donderdag 26 juni 2008 00:08 schreef swarmahoer het volgende:
das ook al weer dik 3 jaar geledenheb kunnen kijken vanavond
![]()
en i kmoet morgen vroeg op dus helaas voor yasha
Ik wil welquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:13 schreef LastRequest het volgende:
Vriendinnetje kan morgen niet meer mee naar the Matrixx
Kom op swarma ga dr heen, hoeft niet lang te duren, lig je zo weer in je nest!
Mijn voorspelling is uitgekomenquote:Op donderdag 26 juni 2008 03:29 schreef Mikkie het volgende:
Oh en ik ga nu naar bed, want ik moet morgenochtend weer werken. De enige reden dat ik hier nu nog zit is dat ik vier uur geleden al naar huis moest maar ik heb me laten overhalen om te blijven. Stom, stom, stom. Morgen vervloek ik mezelf vanwege m'n slaaptekort.
http://www.flv2mp3.com/quote:Op donderdag 26 juni 2008 01:13 schreef swarmahoer het volgende:
Alweer bonjequote:Op donderdag 26 juni 2008 03:27 schreef Mikkie het volgende:
Briljant
Ik heb twee PM's van SZRR vanwege het reposten van foto's, of ik ze weg wil halen, en een reactie van die relmof waarin mijn post gedelete is. M'n pics, m'n posts, wat doe je?!
En een note erbij waarschijnlijk
Hey zatlapquote:
Het topic is gedelete en relMikkie heeft een notequote:Op donderdag 26 juni 2008 09:29 schreef swarmahoer het volgende:
hoe is dat reltopic verlopen.. heb er niks van meegekregen en mn tvp is weg ofzo
nog een weekjequote:
moet je ff je mail pb'enquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:33 schreef swarmahoer het volgende:
moet je me ff op msn toevoegen t is een filmpje
moet je me ff toevoegenquote:
Vennbos ofzo en ik ga met de zaakquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:19 schreef swarmahoer het volgende:
welke centerparks ga je naartoe ? en met wie
Wat een smoesquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:22 schreef LastRequest het volgende:
Nou voor mij niet tenzij we daar een meet doen
Vriendin kan niet meer omdat ze te weinig heeft gestudeerd afgelopen dagen..
NU! Maar toen ik wakker werd was ik heel fris en fruitig.. En nu begin ik te twijfelenquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:14 schreef LastRequest het volgende:
Goeiemorgen
Ben benieuwd hoe laat en hoe fris&fruitig Yasha opstaat
Ja ze was ziek van de week ofzo.. en ze woont in Utrecht hequote:Op donderdag 26 juni 2008 11:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
Vennbos ofzo en ik ga met de zaak.
[..]
Wat een smoes! Alsof ze zit te studeren van 2300 tm 0500 uur!
?
Je kan toch ook gewoon zeggen dat je geen zin hebt?quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:26 schreef swarmahoer het volgende:
nee dan moet ze slapen zodat ze morgen ook weer kan studeren![]()
klote smoezen altijd
Dat is een ander verhaal, mijn excuses LRquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:29 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja ze was ziek van de week ofzo.. en ze woont in Utrecht he
Dus ze is ook niet meteen thuis ofzo.
als je wakker word gaat t altijd, totdat je opstaatquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
NU! Maar toen ik wakker werd was ik heel fris en fruitig.. En nu begin ik te twijfelen
Vennebos vond ik vroeger altijd een super leuk zwembad hebben!quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
Vennbos ofzo en ik ga met de zaak.
[..]
was niet door de drank joh was allang verwerkt toenquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb maar 1 keer moeten kotsen van de drank.. zover laat ik het niet meer komen
Ik nog nooitquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb maar 1 keer moeten kotsen van de drank.. zover laat ik het niet meer komen
quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik nog nooit, wel van 't eten van friet en een haring tegelijk
.
beter dan sommige mensen die telkens volhouden dat t door t eten komt ofzoquote:
Ik heb al die parken al afgewerkt alleen ik weet niet meer welke wat is enzoquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:43 schreef Dupje het volgende:
[..]
Vennebos vond ik vroeger altijd een super leuk zwembad hebben!
Geen idee hoe t nu is
pff dan wordt ik voor t eerst besprokenquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah LR en ik gaan natuurlijk wel eerder meeten.. Zodat we iedereen uitvoerig kunnen bespreken
Jij kan er niet bij zijn Piet?
ik reed gister langs je huis met lessenquote:
Ivo staat gewoon achter de bar tochquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:24 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
pff dan wordt ik voor t eerst besprokenmaargoed dat we een uitvoerig afluistersysteem hebben op het terras
Ik zat gister voor bij Piecken op het gras, bijna bij al die duitsersquote:
Met je kut oortjes ja.. We verzinnen wel even een taaltje dat je niet verstaat..quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:24 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
pff dan wordt ik voor t eerst besprokenmaargoed dat we een uitvoerig afluistersysteem hebben op het terras
geen idee zal t rooster eens checken voor jequote:Op donderdag 26 juni 2008 12:26 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ivo staat gewoon achter de bar toch
Hoeft niet hoor haha, bedoelde alleen dat hij ons niet kon afluisterenquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
geen idee zal t rooster eens checken voor je
quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:56 schreef LastRequest het volgende:
Nee man ik ben de kamer al uitgerend toen bij House of Wax iets engs gebeurde
Volgens mij toen de achterkant van die voet ingeknipt werd ofzo.
Laat staan dat ik een serieuze enge film durf te kijken
Eh welkequote:
The notebookquote:
ik vind m vooral goed in elkaar zitten je snapt alle verbanden op t laatst pasquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:59 schreef Aibmi het volgende:
[..]Saw is juist een erg humoristsche film
Iemand die zijn eigen oog moet uitsnijden omdat anders een soort berenval zijn hoofd er af hakt
ik heb al 2x geslingerd netquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
Mjah ik vond de film zelf nog wel meevallen.. maar gewoon dat einde, te fucking psychologisch..quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik vind m vooral goed in elkaar zitten je snapt alle verbanden op t laatst pas
of ik teminste
Nopequote:
Zo leukquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hahaha Pietje, ik had er nog ff aangedacht die foute 128 te downen
Dus ik heb nu mn playlist er mee volgegooid
(let op, echte spoiler)quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mjah ik vond de film zelf nog wel meevallen.. maar gewoon dat einde, te fucking psychologisch..
Ik kan daar echt niet tegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, ik quotete de verkeerdequote:Op donderdag 26 juni 2008 13:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dit gaat over SAW? want dat gedeelte heb ik dan compleet gemist
Toch kijken hoorquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou dan hoef ik de notebook ook niet meer te kijken
quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:46 schreef LastRequest het volgende:
En ik vind het gewoon onzin dat het eerst via mail mocht, en nu ineens op papier moet. Gelukkig zijn mijn docenten niet zo moeilijk.. denk ik..
Van: "Dhr Piet Sjappie" <sjappie@hogeschooldelfzijl.nl>quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:32 schreef LastRequest het volgende:
IK HEB VERDORIE GEEN ZIN MEER OM DIT TE SCHRIJVEN!
en ik denk dat ik het niet ga inleveren op school, dan maar mailen en zeggen dat m'n hooikoortsmedicijnen op zijn (wat ook echt waar is) en dat ik het niet trek om dan 2 uur te reizen
Ik heb die van Kruidvat... werkt als het goed is hetzelfde... ooit heb ik een desensibilisatiekuur (2 keer overgelezen,... ja... klopt...quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:03 schreef LastRequest het volgende:
HAHAHA dankjewel daarvoor Doodkapje
Maar ik heb nu ook geen echte medicijnen, volgende week pas naar de allergoloog...
Mijn enige redding is op dit moment Loratadine van de EtosEn die is gister op gegaan!
Maar ik wil het niet later inleveren hoor! Heb het bijna klaar.. wil het gewoon mailen
quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:57 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Van: "Dhr Piet Sjappie" <sjappie@hogeschooldelfzijl.nl>
Aan: "Laatste Verzoek" <laatste_verzoek@gpost.com>
Verzonden: donderdag 26 juni 2008 14:03
Onderwerp: RE: Hooikoorts jeweetsch
Beste Laatste Verzoek,
Natuurlijk is het vervelend dat je last hebt van je hooikoorts. Daarom wil ik je best tegemoetkomen door alvast je digitale versie in te zien. Je kunt het tot 17:00 insturen naar dit e-mail adres.
Met vriendelijke groet,
Piet Sjappie
PS: De loratadine van Kruidvat (3,79) werkt prima. Beterschap.
-----Original Message----
| From: laatste_verzoek@gpost.com
| To: sjappie@hogeschooldelfzijl.nl
| Sent: Thursday, June 26, 2008 1:59 PM
| Subject: Hooikoorts jeweetsch
|
| Dag meneer Sjappie,
|
| Je raat het nnoit gek! Dikke last van hooikoorts hierzo. Je weet, ik moet me verslag en reflectie inleveren
| vandaag, maar voel me niet goed, ouwe! Ik lever het later in he... vin je wel goed tog?
|
| Ga je zien schattie!
|
| L@5t R3Qu3s7 <3
Ja ik ben bang dat ze mij dat ook gaan aansmeren volgende week. Heb al gemaild over de mogelijkheden maar kreeg een vrij nietszeggend mailtje terug. De huisarts wil in ieder geval geen zak doen.. loratadine werkt tot nu toe redelijk in combinatie met de Medinosequote:Op donderdag 26 juni 2008 14:05 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik heb die van Kruidvat... werkt als het goed is hetzelfde... ooit heb ik een desensibilisatiekuur (2 keer overgelezen,... ja... klopt...) gevolgd... werkte voor een jaartje en toen was ik weer volop aan het niezen...
Xyzal schijnt ook goed te werken... en anders elk jaar een hooikoortsprik. De KNO arts heeft me ook aangeboden om mijn neusslijmvliezen te halveren, zodat ik niet zo heftig reageer, maar dat zie ik niet zo heel erg zittenquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:14 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja ik ben bang dat ze mij dat ook gaan aansmeren volgende week. Heb al gemaild over de mogelijkheden maar kreeg een vrij nietszeggend mailtje terug. De huisarts wil in ieder geval geen zak doen.. loratadine werkt tot nu toe redelijk in combinatie met de Medinosemaar ik wil graag iets dat écht werkt..
En toch vind ik dat ik het recht heb mijn spullen te mailen ipv minstens 2 uur voor niks te verspillen aan inleveren op schoolIk ben er altijd, nooit te laat en heb altijd al mijn spullen in orde.. in tegenstelling tot de meerderheid van mijn klasgenoten
Als ik meneer Sjappie was had ik het wel gewetenquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:15 schreef LastRequest het volgende:
Oh plus dat ik noooit gebruik maak van excuses voor het een of ander..
Verdorie nou ben ik me tegenover jou aan het verantwoorden terwijl ik best weet dat ik dit wel voor één keer kan maken
Modjes pestenquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Voorkant van vader kapot door mn auto
Naja gooien ze er en slotje op
Arnhem, Presikhaaf.. is bijna een uur reizen.. en dan ook altijd bijna een half uur daaro wachten omdat ik natuurlijk net te laat ben om de trein terug te pakkenquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:17 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Xyzal schijnt ook goed te werken... en anders elk jaar een hooikoortsprik. De KNO arts heeft me ook aangeboden om mijn neusslijmvliezen te halveren, zodat ik niet zo heftig reageer, maar dat zie ik niet zo heel erg zitten
Waar de neuk zit je op school dan?
Combineer het met een middagje winkelen ofzo... Kebabje halen in de Steenstraat... 3,50 + blikje drinkenquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:21 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Arnhem, Presikhaaf.. is bijna een uur reizen.. en dan ook altijd bijna een half uur daaro wachten omdat ik natuurlijk te laat ben om de trein terug te pakken
het is wel erg de afgelopen dagen ja... mijn neus zit nu ook potdicht... ook lekker... gister dus bij de diploma-uitreiking. Komen 2 vrienden van mij met bloemen aanzetten... aargh, wel kei-liefquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:23 schreef LastRequest het volgende:
Nee ik heb echt last van hooikoorts haha.. anders zou ik denk ik ook wel gaan, moet ook nog iets voor m'n moeder ophalen in de stad daaro.
Swarma, hoer!quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:25 schreef swarmahoer het volgende:
ok wat ga ik eten ....
m&m'squote:Op donderdag 26 juni 2008 14:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Moet ik pilletjes voor je halen LR
Kheb hier zelf oo nog wel xyzal?? liggen ofzo
Die kan je toch ook geheel nakend bekijken?quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Godver en ik ben nog steeds niet aangekleed en ik mag The notebook pas gaan kijken van mezelf als ik aangekleed ben
De yashi-grote-zus-invloeden worden nu al zichtbaarquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:16 schreef swarmahoer het volgende:
ik vind dat je dit niet kan maken
Nou op mijn supertoffe ondergoed na ben ik niet geheel nakend, maar het is inderdaad wel lekker zo.. tis een beetje warm hier namelijkquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:29 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Die kan je toch ook geheel nakend bekijken?
LR is ouderquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De yashi-grote-zus-invloeden worden nu al zichtbaar.
De yashi-methode versie II, we leveren 't lekker niet op de manier in zoals de docent wenst.
De aansluiting naar Nijmegen is inderdaad om te huilen.. Die op de stoptrein naar lent nog ergerquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:21 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Arnhem, Presikhaaf.. is bijna een uur reizen.. en dan ook altijd bijna een half uur daaro wachten omdat ik natuurlijk net te laat ben om de trein terug te pakken
Tof is zo subjectief...quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nou op mijn supertoffe ondergoed na ben ik niet geheel nakend, maar het is inderdaad wel lekker zo.. tis een beetje warm hier namelijk
Maar jij hebt een grotere waffelquote:
Ik snap niet hoe je daar nu bijkomt?quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Maar jij hebt een grotere waffel.
wie is yashaaaaquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Maar jij hebt een grotere waffel.
Die moet ik zometeen dus hebben... maar dan naar Arnhem-Zuidquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:34 schreef Aibmi het volgende:
[..]
De aansluiting naar Nijmegen is inderdaad om te huilen.. Die op de stoptrein naar lent nog erger
Arnhem-zuid, want je ziet er lekker uitquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:41 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Die moet ik zometeen dus hebben... maar dan naar Arnhem-Zuid
Nou ja...quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:44 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Arnhem-zuid, want je ziet er lekker uit! De trein zelf is wel uberchill overigens
Daarom zijn de invloeden ook meteen merkbaarquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:46 schreef LastRequest het volgende:
@ PietjePuk07: Jij weet niet half wat voor geweldige student ik benDit is de allereerste keer dat ik zoiets doe! Seriously
Wat studeer je? En gefeli!quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:46 schreef LastRequest het volgende:
@ Yasha: LiefMaar ik vraag m'n zusje ff pillen mee te nemen, zijn op het station te koop namelijk
@ PietjePuk07: Jij weet niet half wat voor geweldige student ik benDit is de allereerste keer dat ik zoiets doe! Seriously
@ Doodkapje: Dat is zo sneu haha! Ik krijg ook wel eens bloemen en dan denk ik idd "tsja, tis lief bedoeld!"
Ooo en ik ben trouwens klaar, alles af en gemaild
Ah, niet dan?quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:53 schreef LastRequest het volgende:
Laat ik niet toe want dan bedoel je dus dat ik een gemakkelijk beïnvloedbare muts ben
quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:57 schreef LastRequest het volgende:
Neuh, ik ben nu wel klaar met happen
Oprechte excusesquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:58 schreef swarmahoer het volgende:
pietje jammer dat je me verlinkt hebt in t andere topic niemand had het nog door
Ik ben nog steeds van mening dat dat onmogelijk isquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga Yashi net zo lang blamen tot ze een keer boos op me wordt.
Bitchquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben nog steeds van mening dat dat onmogelijk is
je doet helemaal niet zomaar iets je hebt gelijkquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
whehe, ik doe ook maar wat, heb geen zin meer maar moet nog bijna 2 uur![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kut spoilers ook![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
God die film is 40 minuten bezig en ik zit al te janken
The notebook is tot nu toe de enige film waarbij ik moest huilenquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:05 schreef PietjePuk007 het volgende:![]()
, wanneer is de eerste jankfilmmeet?
quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik nooit, alleen bij 24 en Jericho echt een keer "neeeeeeeeeeeeh
![]()
![]()
" in de kamer gestaand
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
" in de kamer gestaand
.
![]()
![]()
" in de kamer gestaand
.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:14 schreef Aibmi het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+![]()
Blame it on last night!quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
En fucking 8 minuten later weer
Tis maar goed dat ik niet al in een emo bui was
The rock candy's melted, only diamonds now remain![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beetje jammer James Marsden is zooo leuk, maar hij speelt bijna altijd de rol van de second choise man.. En dan denk je weer verdomme rot op ze moet bij die eerste zijn..
Want nu vind ik Noah veel leuker![]()
![]()
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+![]()
Waren er nog een stel kut Nederlanders die water naar beneden aant gooien waren..
Die heb ik met mijn dronken kop de huid even volgescholden![]()
![]()
Da's nog altijd beter dan lui die met die Zomerfeesten lege flessen pils van hun balkon gooiden. En toen attendeerde ik de politie erop, dat ze beter even konden gaan kijken, toen moest ik ineens 'niet zo bijdehand doen'.quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waren er nog een stel kut Nederlanders die water naar beneden aant gooien waren..
Die heb ik met mijn dronken kop de huid even volgescholden
Sterf, teringlijers.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.![]()
Ik mistte dan ook mijn aansluiting naar Wijchenquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:21 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Arnhem, Presikhaaf.. is bijna een uur reizen.. en dan ook altijd bijna een half uur daaro wachten omdat ik natuurlijk net te laat ben om de trein terug te pakken![]()
![]()
Jij intimideerd die lui gewoonquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's nog altijd beter dan lui die met die Zomerfeesten lege flessen pils van hun balkon gooiden. En toen attendeerde ik de politie erop, dat ze beter even konden gaan kijken, toen moest ik ineens 'niet zo bijdehand doen'.
Sterf, teringlijers.
![]()
![]()
Helaas niet opgeslagen, link gekopieerd maar is van tinypic verwijderd. Bovendien zijn ook al m'n posts in die verschillende topics verwijderd.quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:49 schreef swarmahoer het volgende:
fotosoeps nog opgeslagen ergens? msn ff andersmikkie ?
Het was zeg maar zoiets:
Alleen dan met een foto van SZRR erin, die in dat zwembad met die roze bikini (zal wel op dr hyves gestaan hebben ofzo). Niet echt charmant
Zerg schreef:
Ze moeten gewoon doen waar ze voor zijn, en niet zo tof lopen doen. Net als die beveiliger van Van Buren van de week: 'ik ga wel even kijken'. Flikker op man, je gaat helemaal niet kijken, je weet niet eens hoe ze eruit zienquote:. Maar toen ik dat zei was ik ook weer te bijdehand. Ja, dáág. Zeg dan gewoon de waarheid of hou je bek, maar ga niet staan liegen tegen me
.
Zerg schreef:
Waarom heb ik dat gemist ?quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Helaas niet opgeslagen, link gekopieerd maar is van tinypic verwijderd. Bovendien zijn ook al m'n posts in die verschillende topics verwijderd.
Het was zeg maar zoiets:
[ afbeelding ]
Alleen dan met een foto van SZRR erin, die in dat zwembad met die roze bikini (zal wel op dr hyves gestaan hebben ofzo). Niet echt charmant![]()
![]()
Wist je trouwens al dat ze al met zo'n 20 mannen naar bed is geweest?quote:
Zerg schreef:
Meer. En ja.quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wist je trouwens al dat ze al met zo'n 20 mannen naar bed is geweest?![]()
Oja en ik sprak van de week een medefokker, de zoveelste die ze probeerde in te palmenZe heeft echt gewoon al een heel lijst volgens mij afgewerkt...
![]()
![]()
Okay, ik vond 20 al genoeg voor een meid van 16, eigenlijkquote:
Zerg schreef:
* Boe's neuklijstje gaat zoekenquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oja en ik sprak van de week een medefokker, de zoveelste die ze probeerde in te palmenZe heeft echt gewoon al een heel lijst volgens mij afgewerkt...
Zerg schreef:
Ach ieder zen hobby héquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Okay, ik vond 20 al genoeg voor een meid van 16, eigenlijk![]()
![]()
Nee maar ik wel, en hoe je het zegt lijkt het net alsof ik het niet wist
Maar we hebben elkaar niet via fok leren kennen hoor![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar we hebben elkaar niet via fok leren kennen hoor![]()
![]()
Veel plezierquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
K ga ff paar honderd euro uitgeven, tot zo
Ik krijg nu een enorme dip, dus zit te twijfelen of ik door ga buffelen of dat ik ga bankhangen en dus in slaap ga vallen
Zerg schreef:
En nu ga ik even de tranen van mijn gezicht afwassen
Het is maar goed dat ik helemaal nog geen make-up opgedaan had![]()
![]()
Ga je vanaaf mee een terrasje pakken @ VBquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Veel plezier
Ik krijg nu een enorme dip, dus zit te twijfelen of ik door ga buffelen of dat ik ga bankhangen en dus in slaap ga vallen![]()
![]()
Je bent een vrouw en je had The Notebook nog niet gezien?quote:!
Nopequote:Op donderdag 26 juni 2008 17:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ga je vanaaf mee een terrasje pakken @ VBHeb een verjaardag. Misschien dat ik daarna nog ga stappen (die lui willen allemaal), maar dat ligt een beetje aan mn fitheidsstatus
Zerg schreef:
Jah![]()
En ik werd anoniem gebeldik neem nooit op als ik anoniem gebeld wordt
Maar dan ben ik nu wel weer nieuwsgierig wie het was![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: