het is wel erg de afgelopen dagen ja... mijn neus zit nu ook potdicht... ook lekker... gister dus bij de diploma-uitreiking. Komen 2 vrienden van mij met bloemen aanzetten... aargh, wel kei-liefquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:23 schreef LastRequest het volgende:
Nee ik heb echt last van hooikoorts haha.. anders zou ik denk ik ook wel gaan, moet ook nog iets voor m'n moeder ophalen in de stad daaro.
Swarma, hoer!quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:25 schreef swarmahoer het volgende:
ok wat ga ik eten ....
m&m'squote:Op donderdag 26 juni 2008 14:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Moet ik pilletjes voor je halen LR
Kheb hier zelf oo nog wel xyzal?? liggen ofzo
Die kan je toch ook geheel nakend bekijken?quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Godver en ik ben nog steeds niet aangekleed en ik mag The notebook pas gaan kijken van mezelf als ik aangekleed ben
De yashi-grote-zus-invloeden worden nu al zichtbaarquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:16 schreef swarmahoer het volgende:
ik vind dat je dit niet kan maken
Nou op mijn supertoffe ondergoed na ben ik niet geheel nakend, maar het is inderdaad wel lekker zo.. tis een beetje warm hier namelijkquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:29 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Die kan je toch ook geheel nakend bekijken?
LR is ouderquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De yashi-grote-zus-invloeden worden nu al zichtbaar.
De yashi-methode versie II, we leveren 't lekker niet op de manier in zoals de docent wenst.
De aansluiting naar Nijmegen is inderdaad om te huilen.. Die op de stoptrein naar lent nog ergerquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:21 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Arnhem, Presikhaaf.. is bijna een uur reizen.. en dan ook altijd bijna een half uur daaro wachten omdat ik natuurlijk net te laat ben om de trein terug te pakken
Tof is zo subjectief...quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nou op mijn supertoffe ondergoed na ben ik niet geheel nakend, maar het is inderdaad wel lekker zo.. tis een beetje warm hier namelijk
Maar jij hebt een grotere waffelquote:
Ik snap niet hoe je daar nu bijkomt?quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Maar jij hebt een grotere waffel.
wie is yashaaaaquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Maar jij hebt een grotere waffel.
Die moet ik zometeen dus hebben... maar dan naar Arnhem-Zuidquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:34 schreef Aibmi het volgende:
[..]
De aansluiting naar Nijmegen is inderdaad om te huilen.. Die op de stoptrein naar lent nog erger
Arnhem-zuid, want je ziet er lekker uitquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:41 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Die moet ik zometeen dus hebben... maar dan naar Arnhem-Zuid
Nou ja...quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:44 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Arnhem-zuid, want je ziet er lekker uit! De trein zelf is wel uberchill overigens
Daarom zijn de invloeden ook meteen merkbaarquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:46 schreef LastRequest het volgende:
@ PietjePuk07: Jij weet niet half wat voor geweldige student ik benDit is de allereerste keer dat ik zoiets doe! Seriously
Wat studeer je? En gefeli!quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:46 schreef LastRequest het volgende:
@ Yasha: LiefMaar ik vraag m'n zusje ff pillen mee te nemen, zijn op het station te koop namelijk
@ PietjePuk07: Jij weet niet half wat voor geweldige student ik benDit is de allereerste keer dat ik zoiets doe! Seriously
@ Doodkapje: Dat is zo sneu haha! Ik krijg ook wel eens bloemen en dan denk ik idd "tsja, tis lief bedoeld!"
Ooo en ik ben trouwens klaar, alles af en gemaild
Ah, niet dan?quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:53 schreef LastRequest het volgende:
Laat ik niet toe want dan bedoel je dus dat ik een gemakkelijk beïnvloedbare muts ben
quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:57 schreef LastRequest het volgende:
Neuh, ik ben nu wel klaar met happen
Oprechte excusesquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:58 schreef swarmahoer het volgende:
pietje jammer dat je me verlinkt hebt in t andere topic niemand had het nog door
Ik ben nog steeds van mening dat dat onmogelijk isquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga Yashi net zo lang blamen tot ze een keer boos op me wordt.
Bitchquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben nog steeds van mening dat dat onmogelijk is
je doet helemaal niet zomaar iets je hebt gelijkquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
whehe, ik doe ook maar wat, heb geen zin meer maar moet nog bijna 2 uur![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kut spoilers ook![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
God die film is 40 minuten bezig en ik zit al te janken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |