Eh welkequote:
The notebookquote:
ik vind m vooral goed in elkaar zitten je snapt alle verbanden op t laatst pasquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:59 schreef Aibmi het volgende:
[..]Saw is juist een erg humoristsche film
Iemand die zijn eigen oog moet uitsnijden omdat anders een soort berenval zijn hoofd er af hakt
ik heb al 2x geslingerd netquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
Mjah ik vond de film zelf nog wel meevallen.. maar gewoon dat einde, te fucking psychologisch..quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik vind m vooral goed in elkaar zitten je snapt alle verbanden op t laatst pas
of ik teminste
Nopequote:
Zo leukquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hahaha Pietje, ik had er nog ff aangedacht die foute 128 te downen
Dus ik heb nu mn playlist er mee volgegooid
(let op, echte spoiler)quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mjah ik vond de film zelf nog wel meevallen.. maar gewoon dat einde, te fucking psychologisch..
Ik kan daar echt niet tegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, ik quotete de verkeerdequote:Op donderdag 26 juni 2008 13:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dit gaat over SAW? want dat gedeelte heb ik dan compleet gemist
Toch kijken hoorquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou dan hoef ik de notebook ook niet meer te kijken
quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:46 schreef LastRequest het volgende:
En ik vind het gewoon onzin dat het eerst via mail mocht, en nu ineens op papier moet. Gelukkig zijn mijn docenten niet zo moeilijk.. denk ik..
Van: "Dhr Piet Sjappie" <sjappie@hogeschooldelfzijl.nl>quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:32 schreef LastRequest het volgende:
IK HEB VERDORIE GEEN ZIN MEER OM DIT TE SCHRIJVEN!
en ik denk dat ik het niet ga inleveren op school, dan maar mailen en zeggen dat m'n hooikoortsmedicijnen op zijn (wat ook echt waar is) en dat ik het niet trek om dan 2 uur te reizen
Ik heb die van Kruidvat... werkt als het goed is hetzelfde... ooit heb ik een desensibilisatiekuur (2 keer overgelezen,... ja... klopt...quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:03 schreef LastRequest het volgende:
HAHAHA dankjewel daarvoor Doodkapje
Maar ik heb nu ook geen echte medicijnen, volgende week pas naar de allergoloog...
Mijn enige redding is op dit moment Loratadine van de EtosEn die is gister op gegaan!
Maar ik wil het niet later inleveren hoor! Heb het bijna klaar.. wil het gewoon mailen
quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:57 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Van: "Dhr Piet Sjappie" <sjappie@hogeschooldelfzijl.nl>
Aan: "Laatste Verzoek" <laatste_verzoek@gpost.com>
Verzonden: donderdag 26 juni 2008 14:03
Onderwerp: RE: Hooikoorts jeweetsch
Beste Laatste Verzoek,
Natuurlijk is het vervelend dat je last hebt van je hooikoorts. Daarom wil ik je best tegemoetkomen door alvast je digitale versie in te zien. Je kunt het tot 17:00 insturen naar dit e-mail adres.
Met vriendelijke groet,
Piet Sjappie
PS: De loratadine van Kruidvat (3,79) werkt prima. Beterschap.
-----Original Message----
| From: laatste_verzoek@gpost.com
| To: sjappie@hogeschooldelfzijl.nl
| Sent: Thursday, June 26, 2008 1:59 PM
| Subject: Hooikoorts jeweetsch
|
| Dag meneer Sjappie,
|
| Je raat het nnoit gek! Dikke last van hooikoorts hierzo. Je weet, ik moet me verslag en reflectie inleveren
| vandaag, maar voel me niet goed, ouwe! Ik lever het later in he... vin je wel goed tog?
|
| Ga je zien schattie!
|
| L@5t R3Qu3s7 <3
Ja ik ben bang dat ze mij dat ook gaan aansmeren volgende week. Heb al gemaild over de mogelijkheden maar kreeg een vrij nietszeggend mailtje terug. De huisarts wil in ieder geval geen zak doen.. loratadine werkt tot nu toe redelijk in combinatie met de Medinosequote:Op donderdag 26 juni 2008 14:05 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik heb die van Kruidvat... werkt als het goed is hetzelfde... ooit heb ik een desensibilisatiekuur (2 keer overgelezen,... ja... klopt...) gevolgd... werkte voor een jaartje en toen was ik weer volop aan het niezen...
Xyzal schijnt ook goed te werken... en anders elk jaar een hooikoortsprik. De KNO arts heeft me ook aangeboden om mijn neusslijmvliezen te halveren, zodat ik niet zo heftig reageer, maar dat zie ik niet zo heel erg zittenquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:14 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja ik ben bang dat ze mij dat ook gaan aansmeren volgende week. Heb al gemaild over de mogelijkheden maar kreeg een vrij nietszeggend mailtje terug. De huisarts wil in ieder geval geen zak doen.. loratadine werkt tot nu toe redelijk in combinatie met de Medinosemaar ik wil graag iets dat écht werkt..
En toch vind ik dat ik het recht heb mijn spullen te mailen ipv minstens 2 uur voor niks te verspillen aan inleveren op schoolIk ben er altijd, nooit te laat en heb altijd al mijn spullen in orde.. in tegenstelling tot de meerderheid van mijn klasgenoten
Als ik meneer Sjappie was had ik het wel gewetenquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:15 schreef LastRequest het volgende:
Oh plus dat ik noooit gebruik maak van excuses voor het een of ander..
Verdorie nou ben ik me tegenover jou aan het verantwoorden terwijl ik best weet dat ik dit wel voor één keer kan maken
Modjes pestenquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Voorkant van vader kapot door mn auto
Naja gooien ze er en slotje op
Arnhem, Presikhaaf.. is bijna een uur reizen.. en dan ook altijd bijna een half uur daaro wachten omdat ik natuurlijk net te laat ben om de trein terug te pakkenquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:17 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Xyzal schijnt ook goed te werken... en anders elk jaar een hooikoortsprik. De KNO arts heeft me ook aangeboden om mijn neusslijmvliezen te halveren, zodat ik niet zo heftig reageer, maar dat zie ik niet zo heel erg zitten
Waar de neuk zit je op school dan?
Combineer het met een middagje winkelen ofzo... Kebabje halen in de Steenstraat... 3,50 + blikje drinkenquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:21 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Arnhem, Presikhaaf.. is bijna een uur reizen.. en dan ook altijd bijna een half uur daaro wachten omdat ik natuurlijk te laat ben om de trein terug te pakken
het is wel erg de afgelopen dagen ja... mijn neus zit nu ook potdicht... ook lekker... gister dus bij de diploma-uitreiking. Komen 2 vrienden van mij met bloemen aanzetten... aargh, wel kei-liefquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:23 schreef LastRequest het volgende:
Nee ik heb echt last van hooikoorts haha.. anders zou ik denk ik ook wel gaan, moet ook nog iets voor m'n moeder ophalen in de stad daaro.
Swarma, hoer!quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:25 schreef swarmahoer het volgende:
ok wat ga ik eten ....
m&m'squote:Op donderdag 26 juni 2008 14:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Moet ik pilletjes voor je halen LR
Kheb hier zelf oo nog wel xyzal?? liggen ofzo
Die kan je toch ook geheel nakend bekijken?quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Godver en ik ben nog steeds niet aangekleed en ik mag The notebook pas gaan kijken van mezelf als ik aangekleed ben
De yashi-grote-zus-invloeden worden nu al zichtbaarquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:16 schreef swarmahoer het volgende:
ik vind dat je dit niet kan maken
Nou op mijn supertoffe ondergoed na ben ik niet geheel nakend, maar het is inderdaad wel lekker zo.. tis een beetje warm hier namelijkquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:29 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Die kan je toch ook geheel nakend bekijken?
LR is ouderquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De yashi-grote-zus-invloeden worden nu al zichtbaar.
De yashi-methode versie II, we leveren 't lekker niet op de manier in zoals de docent wenst.
De aansluiting naar Nijmegen is inderdaad om te huilen.. Die op de stoptrein naar lent nog ergerquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:21 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Arnhem, Presikhaaf.. is bijna een uur reizen.. en dan ook altijd bijna een half uur daaro wachten omdat ik natuurlijk net te laat ben om de trein terug te pakken
Tof is zo subjectief...quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nou op mijn supertoffe ondergoed na ben ik niet geheel nakend, maar het is inderdaad wel lekker zo.. tis een beetje warm hier namelijk
Maar jij hebt een grotere waffelquote:
Ik snap niet hoe je daar nu bijkomt?quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Maar jij hebt een grotere waffel.
wie is yashaaaaquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Maar jij hebt een grotere waffel.
Die moet ik zometeen dus hebben... maar dan naar Arnhem-Zuidquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:34 schreef Aibmi het volgende:
[..]
De aansluiting naar Nijmegen is inderdaad om te huilen.. Die op de stoptrein naar lent nog erger
Arnhem-zuid, want je ziet er lekker uitquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:41 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Die moet ik zometeen dus hebben... maar dan naar Arnhem-Zuid
Nou ja...quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:44 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Arnhem-zuid, want je ziet er lekker uit! De trein zelf is wel uberchill overigens
Daarom zijn de invloeden ook meteen merkbaarquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:46 schreef LastRequest het volgende:
@ PietjePuk07: Jij weet niet half wat voor geweldige student ik benDit is de allereerste keer dat ik zoiets doe! Seriously
Wat studeer je? En gefeli!quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:46 schreef LastRequest het volgende:
@ Yasha: LiefMaar ik vraag m'n zusje ff pillen mee te nemen, zijn op het station te koop namelijk
@ PietjePuk07: Jij weet niet half wat voor geweldige student ik benDit is de allereerste keer dat ik zoiets doe! Seriously
@ Doodkapje: Dat is zo sneu haha! Ik krijg ook wel eens bloemen en dan denk ik idd "tsja, tis lief bedoeld!"
Ooo en ik ben trouwens klaar, alles af en gemaild
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |