Alweer bonjequote:Op donderdag 26 juni 2008 03:27 schreef Mikkie het volgende:
Briljant
Ik heb twee PM's van SZRR vanwege het reposten van foto's, of ik ze weg wil halen, en een reactie van die relmof waarin mijn post gedelete is. M'n pics, m'n posts, wat doe je?!
En een note erbij waarschijnlijk
Hey zatlapquote:
Het topic is gedelete en relMikkie heeft een notequote:Op donderdag 26 juni 2008 09:29 schreef swarmahoer het volgende:
hoe is dat reltopic verlopen.. heb er niks van meegekregen en mn tvp is weg ofzo
nog een weekjequote:
moet je ff je mail pb'enquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:33 schreef swarmahoer het volgende:
moet je me ff op msn toevoegen t is een filmpje
moet je me ff toevoegenquote:
Vennbos ofzo en ik ga met de zaakquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:19 schreef swarmahoer het volgende:
welke centerparks ga je naartoe ? en met wie
Wat een smoesquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:22 schreef LastRequest het volgende:
Nou voor mij niet tenzij we daar een meet doen
Vriendin kan niet meer omdat ze te weinig heeft gestudeerd afgelopen dagen..
NU! Maar toen ik wakker werd was ik heel fris en fruitig.. En nu begin ik te twijfelenquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:14 schreef LastRequest het volgende:
Goeiemorgen
Ben benieuwd hoe laat en hoe fris&fruitig Yasha opstaat
Ja ze was ziek van de week ofzo.. en ze woont in Utrecht hequote:Op donderdag 26 juni 2008 11:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
Vennbos ofzo en ik ga met de zaak.
[..]
Wat een smoes! Alsof ze zit te studeren van 2300 tm 0500 uur!
?
Je kan toch ook gewoon zeggen dat je geen zin hebt?quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:26 schreef swarmahoer het volgende:
nee dan moet ze slapen zodat ze morgen ook weer kan studeren![]()
klote smoezen altijd
Dat is een ander verhaal, mijn excuses LRquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:29 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja ze was ziek van de week ofzo.. en ze woont in Utrecht he
Dus ze is ook niet meteen thuis ofzo.
als je wakker word gaat t altijd, totdat je opstaatquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
NU! Maar toen ik wakker werd was ik heel fris en fruitig.. En nu begin ik te twijfelen
Vennebos vond ik vroeger altijd een super leuk zwembad hebben!quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
Vennbos ofzo en ik ga met de zaak.
[..]
was niet door de drank joh was allang verwerkt toenquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb maar 1 keer moeten kotsen van de drank.. zover laat ik het niet meer komen
Ik nog nooitquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb maar 1 keer moeten kotsen van de drank.. zover laat ik het niet meer komen
quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik nog nooit, wel van 't eten van friet en een haring tegelijk
.
beter dan sommige mensen die telkens volhouden dat t door t eten komt ofzoquote:
Ik heb al die parken al afgewerkt alleen ik weet niet meer welke wat is enzoquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:43 schreef Dupje het volgende:
[..]
Vennebos vond ik vroeger altijd een super leuk zwembad hebben!
Geen idee hoe t nu is
pff dan wordt ik voor t eerst besprokenquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah LR en ik gaan natuurlijk wel eerder meeten.. Zodat we iedereen uitvoerig kunnen bespreken
Jij kan er niet bij zijn Piet?
ik reed gister langs je huis met lessenquote:
Ivo staat gewoon achter de bar tochquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:24 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
pff dan wordt ik voor t eerst besprokenmaargoed dat we een uitvoerig afluistersysteem hebben op het terras
Ik zat gister voor bij Piecken op het gras, bijna bij al die duitsersquote:
Met je kut oortjes ja.. We verzinnen wel even een taaltje dat je niet verstaat..quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:24 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
pff dan wordt ik voor t eerst besprokenmaargoed dat we een uitvoerig afluistersysteem hebben op het terras
geen idee zal t rooster eens checken voor jequote:Op donderdag 26 juni 2008 12:26 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ivo staat gewoon achter de bar toch
Hoeft niet hoor haha, bedoelde alleen dat hij ons niet kon afluisterenquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
geen idee zal t rooster eens checken voor je
quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:56 schreef LastRequest het volgende:
Nee man ik ben de kamer al uitgerend toen bij House of Wax iets engs gebeurde
Volgens mij toen de achterkant van die voet ingeknipt werd ofzo.
Laat staan dat ik een serieuze enge film durf te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |