Briljantquote:
Najaaaaa zegquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:52 schreef swarmahoer het volgende:
en yasha was zat smste ze dus als iemand sex wil ze is vanavond in de inferno
Mijn sex wat doe jequote:Op donderdag 26 juni 2008 00:08 schreef swarmahoer het volgende:
das ook al weer dik 3 jaar geledenheb kunnen kijken vanavond
![]()
en i kmoet morgen vroeg op dus helaas voor yasha
Ik wil welquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:13 schreef LastRequest het volgende:
Vriendinnetje kan morgen niet meer mee naar the Matrixx
Kom op swarma ga dr heen, hoeft niet lang te duren, lig je zo weer in je nest!
Mijn voorspelling is uitgekomenquote:Op donderdag 26 juni 2008 03:29 schreef Mikkie het volgende:
Oh en ik ga nu naar bed, want ik moet morgenochtend weer werken. De enige reden dat ik hier nu nog zit is dat ik vier uur geleden al naar huis moest maar ik heb me laten overhalen om te blijven. Stom, stom, stom. Morgen vervloek ik mezelf vanwege m'n slaaptekort.
http://www.flv2mp3.com/quote:Op donderdag 26 juni 2008 01:13 schreef swarmahoer het volgende:
pietje wat was die site ook al weerom te rippen
Alweer bonjequote:Op donderdag 26 juni 2008 03:27 schreef Mikkie het volgende:
Briljant
Ik heb twee PM's van SZRR vanwege het reposten van foto's, of ik ze weg wil halen, en een reactie van die relmof waarin mijn post gedelete is. M'n pics, m'n posts, wat doe je?!
En een note erbij waarschijnlijk
Hey zatlapquote:
Het topic is gedelete en relMikkie heeft een notequote:Op donderdag 26 juni 2008 09:29 schreef swarmahoer het volgende:
hoe is dat reltopic verlopen.. heb er niks van meegekregen en mn tvp is weg ofzo
nog een weekjequote:
moet je ff je mail pb'enquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:33 schreef swarmahoer het volgende:
moet je me ff op msn toevoegen t is een filmpje
moet je me ff toevoegenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |