Epic Failquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:10 schreef Doodkapje het volgende:
Hee wat de neuk is er met de indeling in de OP... ik heb gewoon de Wikipagina ge-koppie-peest...
Het is dat mijn hond zo lekker ligt te dromen op de bank, maar anders zette ik hem hier neer voor een fotoquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:05 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Die mag je dan aan mij voorstellen
Wat praat jij nou weerquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:06 schreef HostiMeister het volgende:
Kom net van het Keizer Karel plein, wat een gezelligheid. Echt geniaal, ik gun het Turkije, nu maar hopen dat ze Duitsland kunnen verslaan, kleine kans denk ik, maar dan nog.
Ik ben blij voor de turken met hun oneindige geluk en hun leuke manier van feestenquote:
Ach... /carequote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Epic Fail
[..]
Het is dat mijn hond zo lekker ligt te dromen op de bank, maar anders zette ik hem hier neer voor een foto
Nee. Ik heb geen 50 posts maar 76 per paginaquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:16 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ach... /careBinnen no time zitten we toch op pagina 2...
Dan eet je net zoals elke andere normale Nederlander maar lekker er voor of er naquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
En wie bakt dan mijn pizza als ik die tijdens de finale wil? Heb je daar uberhaupt wel over nagedacht ?
Lisszle?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
En wat een kut TTStalker van Lisszle?
![]()
/ zeik
Nou hebben veel van mijn vriendinnen tieten,... kan er niet eentje bedenken zonder eigenlijk maar ik ken geen Lisette (?)quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:22 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ja die ene met die tieten weet je wel
http://fotoboek.fok.nl/liiszlequote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:24 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Nou hebben veel van mijn vriendinnen tieten,... kan er niet eentje bedenken zonder eigenlijk maar ik ken geen Lisette (?)
Ahhh zo... Nee... Fo shizzle my Nizzle ken ik dan weer anders vanquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/liiszle![]()
Nichtje van me trouwens ook een Lis, Melissa maar wordt altijd door iedereen Lis genoemd :p
Heb al geroosterd brood met Noten Paturain opquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
Mja eigenlijk, ben ik niet zo Fo die Shizzle![]()
Dillema, Vietnamese loempia's in de frituur doen, of krabsalade voor men crackers maken...
Duidelijk de loempia'squote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
Mja eigenlijk, ben ik niet zo Fo die Shizzle![]()
Dilemma, Vietnamese loempia's in de frituur doen, of krabsalade voor men crackers maken...
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:15 schreef swarmahoer het volgende:
ik zag coiler nog voorbij hobbelen in de stad trouwens
Kreeg je moeder aan de lijn?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 08:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow het nummertje is eigenlijk verkeerd.. moet 125 zijn..
Als iemand ff een topic report wil doen.. Ik moet namelik gaan werken
Swarma en CP
Gaat vanavond gewoon door?zo ja sms Yashi aan naar dat nr wat je van me hebt
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:26 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Maar natuurlijk beste Cock...
[..]
PietjePuk007 poneert hier een stelling dat zijn aanwezigheid ons vanavond niet ten deel zal vallen. Impliciet bedoelt hij daarmee dat hij het topic niet kan vullen en a) wij dus trage slakken zijn of b) hij een grote spamhoer is (no offence).
De lieftallige Yashaaaaa heeft als respons daarop het volgende te zeggen:
[..]
Yashaaaaa (met de pentameer van de klinker a aan het eind) is niet van mening dat dit topic gevuld gaat worden. Ergo: geen nieuw topic dus. Haar oplettendheid leert dat er hier inderdaad geen canidae aanwezig zijn. Het is gans niet mogelijk voor een dergelijk zoogdier de individuele toetsen te kunnen aanslaan met zulks soort voetkussentjes in de weg en een beperkte mobiliteit van hun kootjes.
Maar natuurlijk kan deze exclamatie een metafoor zijn voor het feit dat er weinig animo is om hier vanavond te posten.
Dit kan waarschijnlijk veroorzaakt worden door het feit dat de homo sapiens een complex sociaal leven heeft. Zo is er een uitgebreide interactie met soortgenoten. Zo gaat mevrouw Dupje vanavond een muzikaal schouwspel bezoeken in het hoge noorden ons lands.
Mijn conclusie is dat onze medemens vanavond sociaal geëngageerd gaat zijn met zijn of haar kompanen.
Daar zijn we nog steeds niet achterquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:10 schreef Doodkapje het volgende:
Hee wat de neuk is er met de indeling in de OP... ik heb gewoon de Wikipagina ge-koppie-peest...
ik ben al eerder in de stad dus langsfietsen kan wel maar ik ben er nietquote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Kreeg je moeder aan de lijn?Maargoed heb gevraagd of ze het door wilde geven...
Rond een uur of 8 bij Van Buren is prima, Swarma fiets ik van tevoren langs jou cq. Mac Dukenburg?
ah k heb jou niet gezienquote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:38 schreef J-heronimus het volgende:
Was inderdaad lachen gisteren met de Turken in de stad
Speelden ze Give it all?!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:56 schreef Brammie1 het volgende:
Gister naar Rise Against geweest in Groningen, was vet
zeker, ik zal eens ff kijken of de foto's die ik met m'n mobiel gemaakt heb een beetje gelukt zijnquote:
Vanavond weer Absolute Zeroquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga vanavond mee naar VB, heb swarma & yashi net ge-sms't. Ben benieuwd hoe laat ik reactie krijg
.
Molenstraat buiten is altijd gezelligquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:18 schreef HostiMeister het volgende:
Ik ga vanavond ook weer eens in de stad kijken, iemand nog een aanrader?
Gaat lukkenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
maar ik pak om 7 uur de bus naar Nijmegen, ben ik kwart voor 8 op mijn kamer en dan moet ik nog even omkleden.. En CP smste ook al dat het 20.15 werd.. Maar dus uur of 8 kwart over 8?
en dan in van Buren ofzo achter in de grote zaal.. en als het daar heel druk is in de Boogie deuropening.. Dan moeten we elkaar toch wel kunnen vinden..
Swarm... was je nog naar de opening van Abs Zero geweest?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:40 schreef swarmahoer het volgende:
hero kom bij ons staan of met wie ga je
nee ik moest werken en was na t werk vergeten te gaanquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:47 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Swarm... was je nog naar de opening van Abs Zero geweest?
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Jump & Remlof waren aan 't scriptjes klooien.
Misschien in de afterpartyquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:03 schreef reem het volgende:
Iemand nog naar Roosje vanavond?
Ik heb al de hele dag oranjenummers opstaanquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind het wel spannend hoor vanavond
Ben benieuwd wat ze gaan doen
Pietje... als je een halve chinees met cowboyhoed ziet in Dollars, dan ben ik het wschquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Misschien in de afterparty. Vrienden gaan thuis kijken en daarna uit, als dat Dollars wordt ga ik wel ff kijken
.
Absoluut... Eerst de wedstrijd kijken op de banken van Absolute... dan ff via de Vlaamsegas naar de Molenstraat... en dan door naar Dollars... als NL wint...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:28 schreef swarmahoer het volgende:
jij ging toch vanavond naar absolute?
Wolterquote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah wij gaan binnen kijken hoorik wil wel wat zien..
nu op ned 1: VIIIIIVAAAAAAAAAAAAA Hollandia
We zetten je wel op een hangtafelquote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah als ik niks kan zien ga ik naar mijn kamer hoor
Terechte winst voor Rusland.quote:Op zondag 22 juni 2008 00:25 schreef Mikkie het volgende:
Godverdehoerenneukendekut.
Ik heb jou ook niet gezienquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:34 schreef Dupje het volgende:
Waaaaaaaaaaat Bram was jij er ook???Ik heb je helemaal niet gezien!
Het was zooooooooo'n mooi afreageer feestje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar hoor je mij ook niks van zeggenquote:
Niks epic failquote:
Daar liep ik ook tegen aan... Letterlijkquote:Op zondag 22 juni 2008 04:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Beetje jammer alleen dat het nu weer licht wordt
quote:Op zondag 22 juni 2008 04:32 schreef Mikkie het volgende:
Die lui moeten wat aan normen en waarden, probleemoplossend vermogen en sociale vaardigheden gaan doen.
Jij bent toch geen mocro? Zij liepen gewoon een gevecht uit te lokken...quote:
quote:Op zondag 22 juni 2008 04:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij bent toch geen mocro? Zij liepen gewoon een gevecht uit te lokken...
jezus wat een kut eind van jou naar mij toe zeg, ben net 15 min thuis, even gedouched en nu naar m'n bedjequote:
Eigenlijk nietquote:Op zondag 22 juni 2008 00:54 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Ik heb jou ook niet gezienmaar het was zeker vet
![]()
![]()
Ben je de 30ste ook bij Anti-Flag in Doornroosje? MetBambix
in het voorprogramma
Tnx voor mental supportquote:Op zondag 22 juni 2008 05:09 schreef MrDrako het volgende:
[..]
jezus wat een kut eind van jou naar mij toe zeg, ben net 15 min thuis, even gedouched en nu naar m'n bedje![]()
klote wijchen, lijkt dichtbij maar het is me een kut eind..
Nee. Soms moet je alleen kijkenquote:Op zondag 22 juni 2008 04:48 schreef swarmahoer het volgende:
hoi jashja en kut coctailt je had er op af moeten gaan
die had je gewoon aan de kant moeten hosselenquote:Op zondag 22 juni 2008 11:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Tnx voor mental support![]()
[..]
Nee. Soms moet je alleen kijkenEn zo knap waren ze nou ook weer niet.... + wat jij ook nog niet gezien had is dat er al 2 mooiboys omheen hingen
/huilie
en het voetbal was ook kut
wat had je dan gewiltquote:Op zondag 22 juni 2008 12:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Beetje jammer alleen swarma dat je me weer zo in de steek liet bij het naar huis gaan hoor
Hier? Ik heb vannacht en vanmorgen al gepost dus vanwaar je bezorgdheidquote:
geen idee standaard op 18 gradenquote:Op zondag 22 juni 2008 13:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is ontzettend benauwd. Swarma, hoe staat die airco in VB ingesteld, elk kwartier vol aan en dan een kwartier uit
?
herken ik er eindelijk een.. staat er geen youtube linkje bijquote:Op zondag 22 juni 2008 14:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
In a while, maybe you remember, when we met on the beach, when you showed me the way..
hmmmnanananananananaa
je stinktquote:Op zondag 22 juni 2008 14:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Misschien zou ik eens moeten gaan douchenmaar ik ben echt te lui
Naar de kerk!quote:Op zondag 22 juni 2008 15:06 schreef swarmahoer het volgende:
en waar was jij gister
Goede ouwe tijdquote:
quote:
Wanneer vertel je nou het spannende gedeelte?quote:Op zondag 22 juni 2008 15:54 schreef Yashaaaaa het volgende:Tis ook altijd hetzelfde hea, als er spannende dingen in Nijmegen gebeuren ben ik in Druten, als er spannende dingen in Druten gebeuren ben ik in Nijmegen
Mijn vriendinnetje heeft hertjes in de tuin lopen en één ervan gaat zo een babyhertje krijgen
Wat een kampsjaak was dat zegquote:Op zondag 22 juni 2008 20:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
We hoeve niet allemaal via de nooduitgang het pand te verlaten ivm boze medelanders.
Lekker sparren is ook wel eens leukquote:Op zondag 22 juni 2008 20:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat een kampsjaak was dat zegSta je bij VB voor de deur... "ja kom maar mee naar om de hoek dan zullen we erover praten". Euh, ja, wat denk je zelf
Sodeflikker op man
![]()
Alleen een beetje jammer dat ze me vervolgens willen opwachten aan de kop van de Molenstraat. Dan kun je een held zijn en gewoon gaan lopen en alsnog je mentaliteit verliezen en gaan vechten, of je bent wijs, neemt een alternatieve route en ontloopt het gezeik waar je totaal geen zin hebt
BBQ is net uitquote:
Als je hem weet te smeren is er niets aan de handquote:Op zondag 22 juni 2008 20:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
En dan je carriere kansen verneuken is minder tof
quote:Op zondag 22 juni 2008 20:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik meen gister dat iemand tegen mij zei dat er op fok niet naar gerefereerd mocht worden
Mja, als pedagoog/opvoedkundige in aanraking komen met Justitie ivm geweldpleging is niet echt iets dat het later goed doet op je officiële gedragsverklaring...quote:Op zondag 22 juni 2008 20:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
En dan je carriere kansen verneuken is minder tof
Ik ga dinsdag ook borrelen met een vriendin van me, alleen mag dat niet te laat worden omdat ik de ochtend erna gewoon weer moet werken...quote:Op zondag 22 juni 2008 20:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
half 2 ofzo. Alhoewel ik op een gegeven moment geen idee van tijd meer had
Fuck ik heb zin in woensdag.. dan gaan mijn dinnetjes en ik ons helemaal naar de tering zuipen..
Ik vond/vind alcohol niet altijd perse nodig met uitgaan.. Maar het kan het wel altijd een stuk leuker makenen bij dat kansloze openrechten feest is het wel echt nodig om het leuk te maken
Ach joh, da's een kwestie van een handige omweg nemenquote:Op zondag 22 juni 2008 20:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja ik ben allang blij dat je weer veilig thuis was gekomen enzo.. Vond het niet echt tof..
Het maakte me ook snel nuchtervoor heel even dan
Maar gisteren was ook niet handig!quote:Op zondag 22 juni 2008 20:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat hebben we gemerkt gisterMaarja ik vind het gewoon prachtig dat je nog echt gekomen bent ook
Bel en zeg dat je 't in de rust komt ophalenquote:Op zondag 22 juni 2008 21:09 schreef Mikkie het volgende:
Ah fuck it, berehonger en enorme zin in vette hap: ik ga friet halen
Helemaal niet, ik heb nu hongerquote:Op zondag 22 juni 2008 21:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bel en zeg dat je 't in de rust komt ophalen.
Dat is ook relatief, je had 't al op kunnen hebbenquote:
Ik typ terwijl ik zit te kauwenquote:Op zondag 22 juni 2008 21:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is ook relatief, je had 't al op kunnen hebben.
Lekkere dikke kroketten, lange frikandellenquote:
Je mag natuurlijk wel aan m'n kroket komen ruiken en/of likkenquote:Op zondag 22 juni 2008 21:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
En die verdwijnen allemaal in jouw mond
Ohhwacht dat is niet echt geil meer
Ja ik moest eerst alles bijlezen van dit weekendquote:
En ik doe weer eens precies hetzelfdequote:Op zondag 22 juni 2008 21:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb eigenlijk zin om de sims te spelen.. Maar zoals altijd laadt dat supersloom en dan ga ik een huisbouwen.. wat ik helemaal vol zet met spul en ben ik ook al zolang bezig geweest met het bouwen dat ik geen zin meer heb om te spelen
quote:Op zondag 22 juni 2008 21:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb het irritante gevoel dat ik nog moet leren en opzich nog best zou willen lerenWTF en Waarom
Ik moet nog twee afleveringen van seizoen 3quote:
Zo'n wandeling hakt erinquote:Op zondag 22 juni 2008 22:06 schreef Cocktailprikker het volgende:was ik ook weer
Ik ging rond 6 uur even p de bank liggen tv kijken, net wakker
Ik was bij opa en oma... en moest zeggen dat die tuinstoel wel erg lekker lagquote:
De badkamer ?quote:Op zondag 22 juni 2008 22:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nou ik ben ook niet zo'n schoonmaaktyp hoor.. Maar kom op als je het dan doet haal dan temniste ff een stofzuiger er doorheen
quote:Vriendschap is een droom, een pakketje schroot met een dun laagje chroom
Voetbal, spannendquote:Op zondag 22 juni 2008 22:26 schreef LastRequest het volgende:
Ik ben ze echt zat, ga voorlopig ook geen moeite meer doen om ze te zien.. ze zoeken het maar uit.
Zo, en nu iets interessantersOf zitten jullie allemaal series te kijken?
Ik heb alleen seizoen 1 gezienquote:Op zondag 22 juni 2008 21:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zat net even via wikipedia te lezen over OTH.. krijg er bijna zin van om de eerste 4 seizoenen weer te gaan kijken
quote:Op zondag 22 juni 2008 21:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmm ik zat net te denken dat Audi eigenlijk heel weinig tvreclames heeft.. Of ze vallen gewoon niet op.. Zag nu die reclame over die TDI motor vandaar..
Ik vind 't wel een goeie wedstrijdquote:Op zondag 22 juni 2008 22:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Spannend my ass pietje..
Ja dat dacht ik ook al haha.. goeie reden om voortaan niet te hoeven kijkenquote:Op zondag 22 juni 2008 22:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ah oke dus het is jouw schuld en die van de moeder van Swarma!
Pas nog over die prijsverlagingen... En op de radio hoor ik ze ook redelijk "veel" Maarja Audi is merk met een sterke, vaste positie.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar ik bedoel dat Audi niet zo'n reclames heeft dat ze een specifiek type promoten.. Net zoals volkswagen, ford. fiat. en noem maar op wel doet..
Best duurquote:Op zondag 22 juni 2008 22:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
AudiIk ben "gedoemd" om later audi te gaan rijden
Ik denk dat mijn broer het niet toelaat dat ik iets anders koop
![]()
verkapte, -ik-ga-a;tijd-mijn-broers-auto-"lenen" postquote:Op zondag 22 juni 2008 22:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
AudiIk ben "gedoemd" om later audi te gaan rijden
Ik denk dat mijn broer het niet toelaat dat ik iets anders koop
![]()
whehe hoor datquote:Op zondag 22 juni 2008 22:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ik later wel een audi kan rijden na mijn studie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |