Speelden ze Give it all?!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:56 schreef Brammie1 het volgende:
Gister naar Rise Against geweest in Groningen, was vet
zeker, ik zal eens ff kijken of de foto's die ik met m'n mobiel gemaakt heb een beetje gelukt zijnquote:
Vanavond weer Absolute Zeroquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga vanavond mee naar VB, heb swarma & yashi net ge-sms't. Ben benieuwd hoe laat ik reactie krijg
.
Molenstraat buiten is altijd gezelligquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:18 schreef HostiMeister het volgende:
Ik ga vanavond ook weer eens in de stad kijken, iemand nog een aanrader?
Gaat lukkenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
maar ik pak om 7 uur de bus naar Nijmegen, ben ik kwart voor 8 op mijn kamer en dan moet ik nog even omkleden.. En CP smste ook al dat het 20.15 werd.. Maar dus uur of 8 kwart over 8?
en dan in van Buren ofzo achter in de grote zaal.. en als het daar heel druk is in de Boogie deuropening.. Dan moeten we elkaar toch wel kunnen vinden..
Swarm... was je nog naar de opening van Abs Zero geweest?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:40 schreef swarmahoer het volgende:
hero kom bij ons staan of met wie ga je
nee ik moest werken en was na t werk vergeten te gaanquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:47 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Swarm... was je nog naar de opening van Abs Zero geweest?
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Jump & Remlof waren aan 't scriptjes klooien.
Misschien in de afterpartyquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:03 schreef reem het volgende:
Iemand nog naar Roosje vanavond?
Ik heb al de hele dag oranjenummers opstaanquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind het wel spannend hoor vanavond
Ben benieuwd wat ze gaan doen
Pietje... als je een halve chinees met cowboyhoed ziet in Dollars, dan ben ik het wschquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Misschien in de afterparty. Vrienden gaan thuis kijken en daarna uit, als dat Dollars wordt ga ik wel ff kijken
.
Absoluut... Eerst de wedstrijd kijken op de banken van Absolute... dan ff via de Vlaamsegas naar de Molenstraat... en dan door naar Dollars... als NL wint...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:28 schreef swarmahoer het volgende:
jij ging toch vanavond naar absolute?
Wolterquote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah wij gaan binnen kijken hoorik wil wel wat zien..
nu op ned 1: VIIIIIVAAAAAAAAAAAAA Hollandia
We zetten je wel op een hangtafelquote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah als ik niks kan zien ga ik naar mijn kamer hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |