Epic Failquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:10 schreef Doodkapje het volgende:
Hee wat de neuk is er met de indeling in de OP... ik heb gewoon de Wikipagina ge-koppie-peest...
Het is dat mijn hond zo lekker ligt te dromen op de bank, maar anders zette ik hem hier neer voor een fotoquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:05 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Die mag je dan aan mij voorstellen
Wat praat jij nou weerquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:06 schreef HostiMeister het volgende:
Kom net van het Keizer Karel plein, wat een gezelligheid. Echt geniaal, ik gun het Turkije, nu maar hopen dat ze Duitsland kunnen verslaan, kleine kans denk ik, maar dan nog.
Ik ben blij voor de turken met hun oneindige geluk en hun leuke manier van feestenquote:
Ach... /carequote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Epic Fail
[..]
Het is dat mijn hond zo lekker ligt te dromen op de bank, maar anders zette ik hem hier neer voor een foto
Nee. Ik heb geen 50 posts maar 76 per paginaquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:16 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ach... /careBinnen no time zitten we toch op pagina 2...
Dan eet je net zoals elke andere normale Nederlander maar lekker er voor of er naquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
En wie bakt dan mijn pizza als ik die tijdens de finale wil? Heb je daar uberhaupt wel over nagedacht ?
Lisszle?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
En wat een kut TTStalker van Lisszle?
![]()
/ zeik
Nou hebben veel van mijn vriendinnen tieten,... kan er niet eentje bedenken zonder eigenlijk maar ik ken geen Lisette (?)quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:22 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ja die ene met die tieten weet je wel
http://fotoboek.fok.nl/liiszlequote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:24 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Nou hebben veel van mijn vriendinnen tieten,... kan er niet eentje bedenken zonder eigenlijk maar ik ken geen Lisette (?)
Ahhh zo... Nee... Fo shizzle my Nizzle ken ik dan weer anders vanquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/liiszle![]()
Nichtje van me trouwens ook een Lis, Melissa maar wordt altijd door iedereen Lis genoemd :p
Heb al geroosterd brood met Noten Paturain opquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
Mja eigenlijk, ben ik niet zo Fo die Shizzle![]()
Dillema, Vietnamese loempia's in de frituur doen, of krabsalade voor men crackers maken...
Duidelijk de loempia'squote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
Mja eigenlijk, ben ik niet zo Fo die Shizzle![]()
Dilemma, Vietnamese loempia's in de frituur doen, of krabsalade voor men crackers maken...
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:15 schreef swarmahoer het volgende:
ik zag coiler nog voorbij hobbelen in de stad trouwens
Kreeg je moeder aan de lijn?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 08:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow het nummertje is eigenlijk verkeerd.. moet 125 zijn..
Als iemand ff een topic report wil doen.. Ik moet namelik gaan werken
Swarma en CP
Gaat vanavond gewoon door?zo ja sms Yashi aan naar dat nr wat je van me hebt
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:26 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Maar natuurlijk beste Cock...
[..]
PietjePuk007 poneert hier een stelling dat zijn aanwezigheid ons vanavond niet ten deel zal vallen. Impliciet bedoelt hij daarmee dat hij het topic niet kan vullen en a) wij dus trage slakken zijn of b) hij een grote spamhoer is (no offence).
De lieftallige Yashaaaaa heeft als respons daarop het volgende te zeggen:
[..]
Yashaaaaa (met de pentameer van de klinker a aan het eind) is niet van mening dat dit topic gevuld gaat worden. Ergo: geen nieuw topic dus. Haar oplettendheid leert dat er hier inderdaad geen canidae aanwezig zijn. Het is gans niet mogelijk voor een dergelijk zoogdier de individuele toetsen te kunnen aanslaan met zulks soort voetkussentjes in de weg en een beperkte mobiliteit van hun kootjes.
Maar natuurlijk kan deze exclamatie een metafoor zijn voor het feit dat er weinig animo is om hier vanavond te posten.
Dit kan waarschijnlijk veroorzaakt worden door het feit dat de homo sapiens een complex sociaal leven heeft. Zo is er een uitgebreide interactie met soortgenoten. Zo gaat mevrouw Dupje vanavond een muzikaal schouwspel bezoeken in het hoge noorden ons lands.
Mijn conclusie is dat onze medemens vanavond sociaal geëngageerd gaat zijn met zijn of haar kompanen.
Daar zijn we nog steeds niet achterquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:10 schreef Doodkapje het volgende:
Hee wat de neuk is er met de indeling in de OP... ik heb gewoon de Wikipagina ge-koppie-peest...
ik ben al eerder in de stad dus langsfietsen kan wel maar ik ben er nietquote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Kreeg je moeder aan de lijn?Maargoed heb gevraagd of ze het door wilde geven...
Rond een uur of 8 bij Van Buren is prima, Swarma fiets ik van tevoren langs jou cq. Mac Dukenburg?
ah k heb jou niet gezienquote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:38 schreef J-heronimus het volgende:
Was inderdaad lachen gisteren met de Turken in de stad
Speelden ze Give it all?!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:56 schreef Brammie1 het volgende:
Gister naar Rise Against geweest in Groningen, was vet
zeker, ik zal eens ff kijken of de foto's die ik met m'n mobiel gemaakt heb een beetje gelukt zijnquote:
Vanavond weer Absolute Zeroquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga vanavond mee naar VB, heb swarma & yashi net ge-sms't. Ben benieuwd hoe laat ik reactie krijg
.
Molenstraat buiten is altijd gezelligquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:18 schreef HostiMeister het volgende:
Ik ga vanavond ook weer eens in de stad kijken, iemand nog een aanrader?
Gaat lukkenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
maar ik pak om 7 uur de bus naar Nijmegen, ben ik kwart voor 8 op mijn kamer en dan moet ik nog even omkleden.. En CP smste ook al dat het 20.15 werd.. Maar dus uur of 8 kwart over 8?
en dan in van Buren ofzo achter in de grote zaal.. en als het daar heel druk is in de Boogie deuropening.. Dan moeten we elkaar toch wel kunnen vinden..
Swarm... was je nog naar de opening van Abs Zero geweest?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:40 schreef swarmahoer het volgende:
hero kom bij ons staan of met wie ga je
nee ik moest werken en was na t werk vergeten te gaanquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:47 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Swarm... was je nog naar de opening van Abs Zero geweest?
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Jump & Remlof waren aan 't scriptjes klooien.
Misschien in de afterpartyquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:03 schreef reem het volgende:
Iemand nog naar Roosje vanavond?
Ik heb al de hele dag oranjenummers opstaanquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind het wel spannend hoor vanavond
Ben benieuwd wat ze gaan doen
Pietje... als je een halve chinees met cowboyhoed ziet in Dollars, dan ben ik het wschquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Misschien in de afterparty. Vrienden gaan thuis kijken en daarna uit, als dat Dollars wordt ga ik wel ff kijken
.
Absoluut... Eerst de wedstrijd kijken op de banken van Absolute... dan ff via de Vlaamsegas naar de Molenstraat... en dan door naar Dollars... als NL wint...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:28 schreef swarmahoer het volgende:
jij ging toch vanavond naar absolute?
Wolterquote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah wij gaan binnen kijken hoorik wil wel wat zien..
nu op ned 1: VIIIIIVAAAAAAAAAAAAA Hollandia
We zetten je wel op een hangtafelquote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah als ik niks kan zien ga ik naar mijn kamer hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |