Ik heb alleen seizoen 1 gezienquote:Op zondag 22 juni 2008 21:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zat net even via wikipedia te lezen over OTH.. krijg er bijna zin van om de eerste 4 seizoenen weer te gaan kijken
quote:Op zondag 22 juni 2008 21:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmm ik zat net te denken dat Audi eigenlijk heel weinig tvreclames heeft.. Of ze vallen gewoon niet op.. Zag nu die reclame over die TDI motor vandaar..
Ik vind 't wel een goeie wedstrijdquote:Op zondag 22 juni 2008 22:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Spannend my ass pietje..
Ja dat dacht ik ook al haha.. goeie reden om voortaan niet te hoeven kijkenquote:Op zondag 22 juni 2008 22:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ah oke dus het is jouw schuld en die van de moeder van Swarma!
Pas nog over die prijsverlagingen... En op de radio hoor ik ze ook redelijk "veel" Maarja Audi is merk met een sterke, vaste positie.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar ik bedoel dat Audi niet zo'n reclames heeft dat ze een specifiek type promoten.. Net zoals volkswagen, ford. fiat. en noem maar op wel doet..
Best duurquote:Op zondag 22 juni 2008 22:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
AudiIk ben "gedoemd" om later audi te gaan rijden
Ik denk dat mijn broer het niet toelaat dat ik iets anders koop
![]()
verkapte, -ik-ga-a;tijd-mijn-broers-auto-"lenen" postquote:Op zondag 22 juni 2008 22:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
AudiIk ben "gedoemd" om later audi te gaan rijden
Ik denk dat mijn broer het niet toelaat dat ik iets anders koop
![]()
whehe hoor datquote:Op zondag 22 juni 2008 22:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ik later wel een audi kan rijden na mijn studie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |