geen idee standaard op 18 gradenquote:Op zondag 22 juni 2008 13:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is ontzettend benauwd. Swarma, hoe staat die airco in VB ingesteld, elk kwartier vol aan en dan een kwartier uit
?
herken ik er eindelijk een.. staat er geen youtube linkje bijquote:Op zondag 22 juni 2008 14:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
In a while, maybe you remember, when we met on the beach, when you showed me the way..
hmmmnanananananananaa
je stinktquote:Op zondag 22 juni 2008 14:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Misschien zou ik eens moeten gaan douchenmaar ik ben echt te lui
Naar de kerk!quote:Op zondag 22 juni 2008 15:06 schreef swarmahoer het volgende:
en waar was jij gister
Goede ouwe tijdquote:
quote:
Wanneer vertel je nou het spannende gedeelte?quote:Op zondag 22 juni 2008 15:54 schreef Yashaaaaa het volgende:Tis ook altijd hetzelfde hea, als er spannende dingen in Nijmegen gebeuren ben ik in Druten, als er spannende dingen in Druten gebeuren ben ik in Nijmegen
Mijn vriendinnetje heeft hertjes in de tuin lopen en één ervan gaat zo een babyhertje krijgen
Wat een kampsjaak was dat zegquote:Op zondag 22 juni 2008 20:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
We hoeve niet allemaal via de nooduitgang het pand te verlaten ivm boze medelanders.
Lekker sparren is ook wel eens leukquote:Op zondag 22 juni 2008 20:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat een kampsjaak was dat zegSta je bij VB voor de deur... "ja kom maar mee naar om de hoek dan zullen we erover praten". Euh, ja, wat denk je zelf
Sodeflikker op man
![]()
Alleen een beetje jammer dat ze me vervolgens willen opwachten aan de kop van de Molenstraat. Dan kun je een held zijn en gewoon gaan lopen en alsnog je mentaliteit verliezen en gaan vechten, of je bent wijs, neemt een alternatieve route en ontloopt het gezeik waar je totaal geen zin hebt
BBQ is net uitquote:
Als je hem weet te smeren is er niets aan de handquote:Op zondag 22 juni 2008 20:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
En dan je carriere kansen verneuken is minder tof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |