Terechte winst voor Rusland.quote:Op zondag 22 juni 2008 00:25 schreef Mikkie het volgende:
Godverdehoerenneukendekut.
Ik heb jou ook niet gezienquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:34 schreef Dupje het volgende:
Waaaaaaaaaaat Bram was jij er ook???Ik heb je helemaal niet gezien!
Het was zooooooooo'n mooi afreageer feestje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar hoor je mij ook niks van zeggenquote:
Niks epic failquote:
Daar liep ik ook tegen aan... Letterlijkquote:Op zondag 22 juni 2008 04:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Beetje jammer alleen dat het nu weer licht wordt
quote:Op zondag 22 juni 2008 04:32 schreef Mikkie het volgende:
Die lui moeten wat aan normen en waarden, probleemoplossend vermogen en sociale vaardigheden gaan doen.
Jij bent toch geen mocro? Zij liepen gewoon een gevecht uit te lokken...quote:
quote:Op zondag 22 juni 2008 04:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij bent toch geen mocro? Zij liepen gewoon een gevecht uit te lokken...
jezus wat een kut eind van jou naar mij toe zeg, ben net 15 min thuis, even gedouched en nu naar m'n bedjequote:
Eigenlijk nietquote:Op zondag 22 juni 2008 00:54 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Ik heb jou ook niet gezienmaar het was zeker vet
![]()
![]()
Ben je de 30ste ook bij Anti-Flag in Doornroosje? MetBambix
in het voorprogramma
Tnx voor mental supportquote:Op zondag 22 juni 2008 05:09 schreef MrDrako het volgende:
[..]
jezus wat een kut eind van jou naar mij toe zeg, ben net 15 min thuis, even gedouched en nu naar m'n bedje![]()
klote wijchen, lijkt dichtbij maar het is me een kut eind..
Nee. Soms moet je alleen kijkenquote:Op zondag 22 juni 2008 04:48 schreef swarmahoer het volgende:
hoi jashja en kut coctailt je had er op af moeten gaan
die had je gewoon aan de kant moeten hosselenquote:Op zondag 22 juni 2008 11:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Tnx voor mental support![]()
[..]
Nee. Soms moet je alleen kijkenEn zo knap waren ze nou ook weer niet.... + wat jij ook nog niet gezien had is dat er al 2 mooiboys omheen hingen
/huilie
en het voetbal was ook kut
wat had je dan gewiltquote:Op zondag 22 juni 2008 12:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Beetje jammer alleen swarma dat je me weer zo in de steek liet bij het naar huis gaan hoor
Hier? Ik heb vannacht en vanmorgen al gepost dus vanwaar je bezorgdheidquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |