quote:Op zondag 22 juni 2008 20:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik meen gister dat iemand tegen mij zei dat er op fok niet naar gerefereerd mocht worden
Mja, als pedagoog/opvoedkundige in aanraking komen met Justitie ivm geweldpleging is niet echt iets dat het later goed doet op je officiële gedragsverklaring...quote:Op zondag 22 juni 2008 20:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
En dan je carriere kansen verneuken is minder tof
Ik ga dinsdag ook borrelen met een vriendin van me, alleen mag dat niet te laat worden omdat ik de ochtend erna gewoon weer moet werken...quote:Op zondag 22 juni 2008 20:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
half 2 ofzo. Alhoewel ik op een gegeven moment geen idee van tijd meer had
Fuck ik heb zin in woensdag.. dan gaan mijn dinnetjes en ik ons helemaal naar de tering zuipen..
Ik vond/vind alcohol niet altijd perse nodig met uitgaan.. Maar het kan het wel altijd een stuk leuker makenen bij dat kansloze openrechten feest is het wel echt nodig om het leuk te maken
Ach joh, da's een kwestie van een handige omweg nemenquote:Op zondag 22 juni 2008 20:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja ik ben allang blij dat je weer veilig thuis was gekomen enzo.. Vond het niet echt tof..
Het maakte me ook snel nuchtervoor heel even dan
Maar gisteren was ook niet handig!quote:Op zondag 22 juni 2008 20:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat hebben we gemerkt gisterMaarja ik vind het gewoon prachtig dat je nog echt gekomen bent ook
Bel en zeg dat je 't in de rust komt ophalenquote:Op zondag 22 juni 2008 21:09 schreef Mikkie het volgende:
Ah fuck it, berehonger en enorme zin in vette hap: ik ga friet halen
Helemaal niet, ik heb nu hongerquote:Op zondag 22 juni 2008 21:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bel en zeg dat je 't in de rust komt ophalen.
Dat is ook relatief, je had 't al op kunnen hebbenquote:
Ik typ terwijl ik zit te kauwenquote:Op zondag 22 juni 2008 21:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is ook relatief, je had 't al op kunnen hebben.
Lekkere dikke kroketten, lange frikandellenquote:
Je mag natuurlijk wel aan m'n kroket komen ruiken en/of likkenquote:Op zondag 22 juni 2008 21:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
En die verdwijnen allemaal in jouw mond
Ohhwacht dat is niet echt geil meer
Ja ik moest eerst alles bijlezen van dit weekendquote:
En ik doe weer eens precies hetzelfdequote:Op zondag 22 juni 2008 21:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb eigenlijk zin om de sims te spelen.. Maar zoals altijd laadt dat supersloom en dan ga ik een huisbouwen.. wat ik helemaal vol zet met spul en ben ik ook al zolang bezig geweest met het bouwen dat ik geen zin meer heb om te spelen
quote:Op zondag 22 juni 2008 21:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb het irritante gevoel dat ik nog moet leren en opzich nog best zou willen lerenWTF en Waarom
Ik moet nog twee afleveringen van seizoen 3quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |