op een vrijdagavond?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:23 schreef Klonk het volgende:
ik ga maar eens wat nuttige dingen doen
monaco prijzenquote:
I'll pass on the laughing this time..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
grapz0rs... topic nummer 895... 8.95... ha..ha.. leuk.. einz!!!!!!!!!!11111!1111 einz!!!1!
geen probleem, op vrijdagavond voor het bier drinken moet je mij ook geen TT's laten maken.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:29 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
I'll pass on the laughing this time..
Na het bier drinken wel dan?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
geen probleem, op vrijdagavond voor het bier drinken moet je mij ook geen TT's laten maken.
tnx vd tip heb nml de neiging om koffie drankejes uit te proberenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Blauwe blikjes Iceccino hoeven jullie niet te proberen. Melkdrankje met vage koffiesmaak.
GMTAquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
tnx vd tip heb nml de neiging om koffie drankejes uit te proberen
Ja, nog een uurtje, duik ik de bar in.... wel leuk, want de elegante bediening schenkt iedere keer mijn glas bij.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:44 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik ga straks maar eens alvast een goudgele rakker nuttigen
die verkopen ze hier niet, maar bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Blauwe blikjes Iceccino hoeven jullie niet te proberen. Melkdrankje met vage koffiesmaak.
ze is potquote:
/carequote:
Pickfoutquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:12 schreef OA het volgende:
Zo. Aardige lui bij Office Depot...
Receptioniste had allerlei kantoorartikelen besteld... zit er gratisj een doos met 50 snickers, mars, etc bij!
ik zal het aan mijn vriendin doorgevenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:12 schreef OA het volgende:
Receptioniste had allerlei kantoorartikelen besteld... zit er gratisj een doos met 50 snickers, mars, etc bij!
gewoon keihard anaal vernederen in der bezorgbusjequote:
boekhouding, die doen niets kadoquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
"Doe mij maar 50 van die gratis dozen snoepgoed"
Nee, doen ze elk jaar 1 of 2 keer!quote:
Werkt zij daar?quote:
http://www.gls-netherlands.com/quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
gewoon keihard anaal vernederen in der bezorgbusje
jukkiequote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
gewoon keihard anaal vernederen in der bezorgbusje
ja ze moesten die busjes eens vaker wassenquote:
idd..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ze moesten die busjes eens vaker wassen
gelukkig is de nieuwe spelling pas in 2005 ingegaan.quote:Kwaliteit geleverd door GLS
Grenzeloze betrouwbaarheid. Maximale snelheid. En gegarandeerde zekerheid. Gerealiseerd door 12.000 medewerkers die door heel Europa jaarlijks meer dan 311 miljoen pakketten vervoeren en op tijd bij uw klanten bezorgen.
Versteende uitdrukking enzo...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gelukkig is de nieuwe spelling pas in 2005 ingegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:33 schreef OA het volgende:
[..]
Versteende uitdrukking enzo...![]()
Heb het stukje wel even opnieuw opgesteld naar waarheid...ik ontvang veel pakketten maar ken echt niemand die het nu nog met gls verstuurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:33 schreef OA het volgende:
[..]
Versteende uitdrukking enzo...![]()
Heb het stukje wel even opnieuw opgesteld naar waarheid...whehe...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, hier ga ik dan maar een biertje op drinken.![]()
Voornamelijk bedrijven!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ontvang veel pakketten maar ken echt niemand die het nu nog met gls verstuurd
ik ontvang vnl pakketten van bedrijvenquote:
Ah, nou ja... 311 miljoen pakketten per jaar... dan zou je denken dat er toch wel iemand gebruik maakt van GLS...quote:
een van mijn toeleveranciers is gestopt met gls, nu ontvang ik echt alleen van dhl, dpd, ps, schecnker of tnt en sporadisch van wat kleinere bedrijfjes maar bijna gls niks meerquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:45 schreef OA het volgende:
[..]
Ah, nou ja... 311 miljoen pakketten per jaar... dan zou je denken dat er toch wel iemand gebruik maakt van GLS...
Ik zie ook elke maand al die pakketdiensten wel voorbij schuiven ja..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
een van mijn toeleveranciers is gestopt met gls, nu ontvang ik echt alleen van dhl, dpd, ps, schecnker of tnt en sporadisch van wat kleinere bedrijfjes maar bijna gls niks meer
ik denk dat ik zo'n 50 pakketjes per week krijg en 1x in de maand is er 1 van gls bij
prutsersquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:51 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zie ook elke maand al die pakketdiensten wel voorbij schuiven ja..
GLS is toch veruit in de meerderheid...
Op zich een prima koerier voor kleine pakketjes in Benelux en Duitsland. Echter, grote pakketten moeten ze via hun cargo afdeling doen en dat gaat echt 9 vd 10 keer fout... Ze raken alles kwijt, vinden iets na 7 maanden weer, factureren ondertussen gewoon stevig door, etc...
geen wonder gewoon een goed systeemquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:03 schreef Klonk het volgende:
Ik heb een tijd elke nacht voor UPS naar Keulen gereden en daar tijdens het wachten ooit een rondleiding gehad door nieuw sorteercentrum, wat een heksenketelEn toch komt bijna alles goed maar als je de drukte, lopende banden enzo daar ziet dan is het echt een wonder...
Wederom gebatst?quote:
Uitdelenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:12 schreef OA het volgende:
een heel goed systeemquote:
quote:
Thuiskoffiequote:
hoe weet jij datquote:
ik zeg jaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)ede_seks_in_grondwet
spaghetti kip kerriequote:
B5?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ja thuis
En een cruciaal vak gehaald![]()
![]()
Dank je wel!quote:
Torpedojagerquote:
Gefeliciteerd Fritsquote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:52 schreef Pheno het volgende:
Ik word oud, het zegt me niets
Wat zegt je niets?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:52 schreef Pheno het volgende:
Ik word oud, het zegt me niets
Die afkortingen, duh.quote:
Samenhang in Tekst en Discourse, cijfer nog onbekend (er zijn twee cijfers gepubliceerd) en 7,5 ECTSquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Frits
Welk vak? Welk cijfer? Hoeveel ECTS?
ECTS?quote:
Netjesquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Samenhang in Tekst en Discourse, cijfer nog onbekend (er zijn twee cijfers gepubliceerd) en 7,5 ECTS
Alsof studenten studerenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:59 schreef MPG het volgende:
[..]
ECTS?
Dat zijn studiepunten volgens het Europese stelsel.
Waar vroeger 42 studiepunten in een jaar zaten, zijn het er nu 60. En elk ECTS staat weer gelijk aan 28 studielasturen.
Bij sommige studies welquote:
Feest, bier en slingersquote:
B5? Is een vak (je) op een schaakbord.quote:
Ik dacht zeeslagjequote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
B5? Is een vak (je) op een schaakbord.
roddelenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:19 schreef MPG het volgende:
FRUTSEL![]()
![]()
Muck en ik hadden het er nog over dat we jou zo weinig zien tegenwoordig
quote:
ik zag ook dat jullie mij geweldig gemist hebben, mijn hele pm box stond vol met "Fruts waar ben je???" , mijn fobo vol met "Fruts leef je nog?" en mijn emailbox puilde uit met berichten dat jullie me mistenquote:
TIETUUUUH!!!!quote:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik zag ook dat jullie mij geweldig gemist hebben, mijn hele pm box stond vol met "Fruts waar ben je???" , mijn fobo vol met "Fruts leef je nog?" en mijn emailbox puilde uit met berichten dat jullie me misten
NOT..
fapfapfapquote:
tietenquote:
We wilden ons niet opdringenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik zag ook dat jullie mij geweldig gemist hebben, mijn hele pm box stond vol met "Fruts waar ben je???" , mijn fobo vol met "Fruts leef je nog?" en mijn emailbox puilde uit met berichten dat jullie me misten
NOT..![]()
![]()
alles goed?
Zouden jullie toch nooit doen?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:19 schreef MPG het volgende:
[..]
We wilden ons niet opdringen![]()
Alles is prima hoor.
Hoe is het met jou?
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mooi zoquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zouden jullie toch nooit doen?![]()
Ja wel zijn gangetje hoor, thx![]()
Niet veel bijzonders eigenlijk. Ook hier gaat alles zijn gangetjequote:Hier nog nieuws?
KLonkquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hey Gronk
jij nieuw? Ben je allang blauw?
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:24 schreef MPG het volgende:
Ik ben er weer vandoor. Vrijwilligerswerk, biertje en op tijd bed in, want morgen weer vroeg bij Klonk in het dorp werkwerkwerk
Poeder ftwquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:22 schreef Frutsel het volgende:
klonterige koffiemelk uit mijn pakje friesche vlag...
IK HAAT DAT...
melk in de koffiequote:
daar kan ook melk inquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
melk in de koffie_!
drink dan thee of zo
ok nu vond ik al dat je als man zijnde best een vrouwelijke naam had en dito usericon had maar melk in je theequote:
Jort, misschien handig om eens in plaats van de neusspray te proberen?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een beetje koffiepoeder erdoorheen, en je kan je koffie opsnuiven, in plaats van opdrinken...
Er zijn landen waar dat vrij normaal is. Engeland bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok nu vond ik al dat je als man zijnde best een vrouwelijke naam had en dito usericon had maar melk in je thee![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Vaag zegt me dat iets
Ohnee, gronk was die ....... van nws
je komt te dichtbij, ik ben voor de zekerheid morgen wegquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:24 schreef MPG het volgende:
Ik ben er weer vandoor. Vrijwilligerswerk, biertje en op tijd bed in, want morgen weer vroeg bij Klonk in het dorp werkwerkwerk
dvquote:
pzquote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:36 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ga ik weer spelbreker zijn..
Is er nog thee?
Als ik het al met melk drink, dan wel echte..quote:
ik heb oreo'squote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:41 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ik heb trouwens nog stroopwafels.. Iemand?
Dan heb jij de melk harder nodigquote:
Mijn lijn, wat doe jequote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:41 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ik heb trouwens nog stroopwafels.. Iemand?
Delen!quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok nu vond ik al dat je als man zijnde best een vrouwelijke naam had en dito usericon had maar melk in je thee![]()
hoi hoiquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:36 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ga ik weer spelbreker zijn..
Is er nog thee?
ik drink geen melkquote:
Hai, jou ken ik nog nietquote:
Why not?quote:
Foei!quote:
melk is slechtquote:
Ik besta nog maar net, dat is het verschilquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik jou ook niet![]()
(toch sta ik wel in de OP)
Ja hoorquote:
Jij hebt, toen je nog een klein PeZu-tje was, nooit melk gehad?quote:
jawel, helaas wel...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:52 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Jij hebt, toen je nog een klein PeZu-tje was, nooit melk gehad?
Dank jequote:
Toch geen eendagsvlieg he?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:51 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik besta nog maar net, dat is het verschil
Eik? Wat voor dialect is dat?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
jawel, helaas wel...
ik geloof er gewoon niet zo in dat wij melk moeten drinken dat eik bedoeld is voor het opvoeden van groeiende kalfjes, moedermelk zit vol hormomen etc etc die de groei bevorderen en meer
in mijn optiek niet echt gezond
Welnee, ik blijf nog heel lang.quote:
oiquote:
Zolang je stroopwafels blijft uitdelenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:57 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Welnee, ik blijf nog heel lang.
Als het mag van jullie
eik is een afkorting van eigenlijk, anders moet ik zoveel typenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:56 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Eik? Wat voor dialect is dat?![]()
Maar dat punt snap ik wel.
Eet je dan ook geen pannenkoeken?
Vast welquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:57 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Welnee, ik blijf nog heel lang.
Als het mag van jullie
melk en melkproducten zijn juist hartstikke belangrijk joh, zitten allemaal dingen in die ons lichaam nu en later nodig heeftquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
jawel, helaas wel...
ik geloof er gewoon niet zo in dat wij melk moeten drinken dat eik bedoeld is voor het opvoeden van groeiende kalfjes, moedermelk zit vol hormomen etc etc die de groei bevorderen en meer
in mijn optiek niet echt gezond
Morgenvroeg moet ik weer boodschappen doen, zal een voorraad in huis halenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zolang je stroopwafels blijft uitdelen
Ah okquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
eik is een afkorting van eigenlijk, anders moet ik zoveel typen_!
af en toe eet ik wel pannekoeken maar ik probeer het consumeren van koemelk tot een minimum te beperken
ja en het feit dat nederland vol koeien staat die melk produceren heeft vast niks te maken met het feit dat melk hier jarenlang als gezond werdt bestempeldquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
melk en melkproducten zijn juist hartstikke belangrijk joh, zitten allemaal dingen in die ons lichaam nu en later nodig heeft
Hoop het. Is hier veel te gezelligquote:
uitzonderingen zijn er altijdquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en het feit dat nederland vol koeien staat die melk produceren heeft vast niks te maken met het feit dat melk hier jarenlang als gezond werdt bestempeld
op scholen wordt al jaren geen melk meer verplicht, schoolmelk, omdat melk allergiën en veel intolleranties veroorzaakt en helemaal niet zo gezond is als de overheid ons altijd maar heeft verteld
Cats rulequote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:02 schreef DrakenVlieg het volgende:
Hoop het. Is hier veel te gezellig
Bijdeweg: Je onderschrift.. Ik en m'n katten zijn het daar helemaal mee eens
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:06 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ik ben toe aan een knuffel.
Gossie, die's wel heel cute!quote:
Nvmquote:
soms ben ik ook wel liefquote:
Is dat zo?quote:
soms hehquote:
Ghehehequote:
Onthoud ik hoor...quote:
lijkt wel gephotoshoppedquote:
Nu al?quote:
quote:And you're singing the songs
Thinking this is the life
And you wake up in the morning and you're head feels twice the size
Where you gonna go? Where you gonna go?
Where you gonna sleep tonight?
Waar?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:06 schreef Frutsel het volgende:
LOL
ik reageer ook ff op papiers bericht in mijn fobo
zie me daar ineens een stel jetsers
Ja dat doe jequote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:15 schreef PeZu het volgende:
ik twijfel of ik zo de ben & jerry's cookie dough uit de vriezer ga halen
what's in it for mequote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:17 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ja dat doe je
En die deel je met mij
Wat had je in gedachten?quote:
Oh, diequote:
Barbapapa is ook mijn kindertijd..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:20 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ga helemaal terug naar me kindertijd
haha denk het nietquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:20 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Wat had je in gedachten?
En is dat in dit topic te bespreken?![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
haha denk het niet_!
aan het begin van deze pagina eten we een ijsje en op het eind zijn we gescheiden en hebben we drie kids
Als je later zelf groot bent wil je die misschien ook wel..quote:
Stop ik er eentje terug...quote:
quote:
geboortedatum: 12-12-1986quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:24 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Als je later zelf groot bent wil je die misschien ook wel..
zo jongquote:
En dat is ook mijn echte geboortedatum.. Uhuhquote:
Ja.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:26 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
En dat is ook mijn echte geboortedatum.. Uhuh
bij mij welquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:26 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
En dat is ook mijn echte geboortedatum.. Uhuh
Bij mij niet..quote:
staat er al uitquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:30 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ga je je ijs nog delen?
Ik kwijl.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
staat er al uit
eerst even iets zachter laten worden lepelt wat makkelijker
Wbquote:
KREEG NET EEN BRAIN FREEZEquote:
Je wilt dat Turkije wint?quote:
quote:
Ik wilde Ronaldo zien huilen, met een bebloed gezicht..quote:
quote:
Liever gewoon geen ronaldo zienquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:47 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik wilde Ronaldo zien huilen, met een bebloed gezicht..
*spank*quote:
Vertel mij watquote:
het is lekkerquote:
Ik ook!quote:
Zitten zeker bijdehandjes door die coockiedough?quote:
even de verpakking lezen....quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:51 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Zitten zeker bijdehandjes door die coockiedough?
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
even de verpakking lezen....
neen het is chocolate chip cookie dough![]()
Het moet naar 5!!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
*spank*
jij weer?
de gemiddelde posthoeveelheid in DE gaat door jou nog omhoog van 2 naar 3 berichten per dag
quote:
ja ja..quote:
ik wist dat je dat ging postenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:57 schreef DrakenVlieg het volgende:
Heren, ik ga voetbal kijken
Fijne avond, slaap lekker voor straks!
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wist dat je dat ging posten![]()
fijne avond en truste voor later
Darwin award?quote:
ik ben hedlerziendquote:
quote:
quote:
mijn kat die net voorbij liepquote:
eik heet hij hitler maar dat mocht niet van mijquote:
Er valt ook weinig te lezen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:04 schreef DR34M3R het volgende:
Ik lees dit topic niet eens terug, ik kom gewoon hier af en toe vlug een bakkie meepikken. Wat makkelijk toch als de thee altijd klaar staat
er is geknuffeld en ben & jerry's uitgedeeldquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:04 schreef DR34M3R het volgende:
Ik lees dit topic niet eens terug, ik kom gewoon hier af en toe vlug een bakkie meepikken. Wat makkelijk toch als de thee altijd klaar staat
Samenvattingenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
er is geknuffeld en ben & jerry's uitgedeeld
ik hou er vanquote:
Knuffelenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
er is geknuffeld en ben & jerry's uitgedeeld
jaquote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:45 schreef DR34M3R het volgende:
Kwart voor tien op vrijdagavond, en wat ga ik doen? Slapen...
Welterusten![]()
Trustenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:45 schreef DR34M3R het volgende:
Kwart voor tien op vrijdagavond, en wat ga ik doen? Slapen...
Welterusten![]()
spamspamspamquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:57 schreef JortK het volgende:
Nog niet vol?
FritsTimFritsTimFritsTimFritsTimFritsTimquote:
Wat een goed idee Fritsquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zullen we het maar ff doen dan!
Nog 7 bakken koffie vanavond?quote:
Bijna....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |