quote:
ik zag ook dat jullie mij geweldig gemist hebben, mijn hele pm box stond vol met "Fruts waar ben je???" , mijn fobo vol met "Fruts leef je nog?" en mijn emailbox puilde uit met berichten dat jullie me mistenquote:
TIETUUUUH!!!!quote:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik zag ook dat jullie mij geweldig gemist hebben, mijn hele pm box stond vol met "Fruts waar ben je???" , mijn fobo vol met "Fruts leef je nog?" en mijn emailbox puilde uit met berichten dat jullie me misten
NOT..
fapfapfapquote:
tietenquote:
We wilden ons niet opdringenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik zag ook dat jullie mij geweldig gemist hebben, mijn hele pm box stond vol met "Fruts waar ben je???" , mijn fobo vol met "Fruts leef je nog?" en mijn emailbox puilde uit met berichten dat jullie me misten
NOT..![]()
![]()
alles goed?
Zouden jullie toch nooit doen?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:19 schreef MPG het volgende:
[..]
We wilden ons niet opdringen![]()
Alles is prima hoor.
Hoe is het met jou?
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mooi zoquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zouden jullie toch nooit doen?![]()
Ja wel zijn gangetje hoor, thx![]()
Niet veel bijzonders eigenlijk. Ook hier gaat alles zijn gangetjequote:Hier nog nieuws?
KLonkquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hey Gronk
jij nieuw? Ben je allang blauw?
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:24 schreef MPG het volgende:
Ik ben er weer vandoor. Vrijwilligerswerk, biertje en op tijd bed in, want morgen weer vroeg bij Klonk in het dorp werkwerkwerk
Poeder ftwquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:22 schreef Frutsel het volgende:
klonterige koffiemelk uit mijn pakje friesche vlag...
IK HAAT DAT...
melk in de koffiequote:
daar kan ook melk inquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
melk in de koffie_!
drink dan thee of zo
ok nu vond ik al dat je als man zijnde best een vrouwelijke naam had en dito usericon had maar melk in je theequote:
Jort, misschien handig om eens in plaats van de neusspray te proberen?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een beetje koffiepoeder erdoorheen, en je kan je koffie opsnuiven, in plaats van opdrinken...
Er zijn landen waar dat vrij normaal is. Engeland bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok nu vond ik al dat je als man zijnde best een vrouwelijke naam had en dito usericon had maar melk in je thee![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Vaag zegt me dat iets
Ohnee, gronk was die ....... van nws
je komt te dichtbij, ik ben voor de zekerheid morgen wegquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:24 schreef MPG het volgende:
Ik ben er weer vandoor. Vrijwilligerswerk, biertje en op tijd bed in, want morgen weer vroeg bij Klonk in het dorp werkwerkwerk
dvquote:
pzquote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:36 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ga ik weer spelbreker zijn..
Is er nog thee?
Als ik het al met melk drink, dan wel echte..quote:
ik heb oreo'squote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:41 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ik heb trouwens nog stroopwafels.. Iemand?
Dan heb jij de melk harder nodigquote:
Mijn lijn, wat doe jequote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:41 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ik heb trouwens nog stroopwafels.. Iemand?
Delen!quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok nu vond ik al dat je als man zijnde best een vrouwelijke naam had en dito usericon had maar melk in je thee![]()
hoi hoiquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:36 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ga ik weer spelbreker zijn..
Is er nog thee?
ik drink geen melkquote:
Hai, jou ken ik nog nietquote:
Why not?quote:
Foei!quote:
melk is slechtquote:
Ik besta nog maar net, dat is het verschilquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik jou ook niet![]()
(toch sta ik wel in de OP)
Ja hoorquote:
Jij hebt, toen je nog een klein PeZu-tje was, nooit melk gehad?quote:
jawel, helaas wel...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:52 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Jij hebt, toen je nog een klein PeZu-tje was, nooit melk gehad?
Dank jequote:
Toch geen eendagsvlieg he?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:51 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik besta nog maar net, dat is het verschil
Eik? Wat voor dialect is dat?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
jawel, helaas wel...
ik geloof er gewoon niet zo in dat wij melk moeten drinken dat eik bedoeld is voor het opvoeden van groeiende kalfjes, moedermelk zit vol hormomen etc etc die de groei bevorderen en meer
in mijn optiek niet echt gezond
Welnee, ik blijf nog heel lang.quote:
oiquote:
Zolang je stroopwafels blijft uitdelenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:57 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Welnee, ik blijf nog heel lang.
Als het mag van jullie
eik is een afkorting van eigenlijk, anders moet ik zoveel typenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:56 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Eik? Wat voor dialect is dat?![]()
Maar dat punt snap ik wel.
Eet je dan ook geen pannenkoeken?
Vast welquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:57 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Welnee, ik blijf nog heel lang.
Als het mag van jullie
melk en melkproducten zijn juist hartstikke belangrijk joh, zitten allemaal dingen in die ons lichaam nu en later nodig heeftquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
jawel, helaas wel...
ik geloof er gewoon niet zo in dat wij melk moeten drinken dat eik bedoeld is voor het opvoeden van groeiende kalfjes, moedermelk zit vol hormomen etc etc die de groei bevorderen en meer
in mijn optiek niet echt gezond
Morgenvroeg moet ik weer boodschappen doen, zal een voorraad in huis halenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zolang je stroopwafels blijft uitdelen
Ah okquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
eik is een afkorting van eigenlijk, anders moet ik zoveel typen_!
af en toe eet ik wel pannekoeken maar ik probeer het consumeren van koemelk tot een minimum te beperken
ja en het feit dat nederland vol koeien staat die melk produceren heeft vast niks te maken met het feit dat melk hier jarenlang als gezond werdt bestempeldquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
melk en melkproducten zijn juist hartstikke belangrijk joh, zitten allemaal dingen in die ons lichaam nu en later nodig heeft
Hoop het. Is hier veel te gezelligquote:
uitzonderingen zijn er altijdquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en het feit dat nederland vol koeien staat die melk produceren heeft vast niks te maken met het feit dat melk hier jarenlang als gezond werdt bestempeld
op scholen wordt al jaren geen melk meer verplicht, schoolmelk, omdat melk allergiën en veel intolleranties veroorzaakt en helemaal niet zo gezond is als de overheid ons altijd maar heeft verteld
Cats rulequote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:02 schreef DrakenVlieg het volgende:
Hoop het. Is hier veel te gezellig
Bijdeweg: Je onderschrift.. Ik en m'n katten zijn het daar helemaal mee eens
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:06 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ik ben toe aan een knuffel.
Gossie, die's wel heel cute!quote:
Nvmquote:
soms ben ik ook wel liefquote:
Is dat zo?quote:
soms hehquote:
Ghehehequote:
Onthoud ik hoor...quote: