Herkenbaarquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik zag ook dat jullie mij geweldig gemist hebben, mijn hele pm box stond vol met "Fruts waar ben je???" , mijn fobo vol met "Fruts leef je nog?" en mijn emailbox puilde uit met berichten dat jullie me misten
NOT..
fapfapfapquote:
tietenquote:
We wilden ons niet opdringenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik zag ook dat jullie mij geweldig gemist hebben, mijn hele pm box stond vol met "Fruts waar ben je???" , mijn fobo vol met "Fruts leef je nog?" en mijn emailbox puilde uit met berichten dat jullie me misten
NOT..![]()
![]()
alles goed?
Zouden jullie toch nooit doen?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:19 schreef MPG het volgende:
[..]
We wilden ons niet opdringen![]()
Alles is prima hoor.
Hoe is het met jou?
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mooi zoquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zouden jullie toch nooit doen?![]()
Ja wel zijn gangetje hoor, thx![]()
Niet veel bijzonders eigenlijk. Ook hier gaat alles zijn gangetjequote:Hier nog nieuws?
KLonkquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hey Gronk
jij nieuw? Ben je allang blauw?
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:24 schreef MPG het volgende:
Ik ben er weer vandoor. Vrijwilligerswerk, biertje en op tijd bed in, want morgen weer vroeg bij Klonk in het dorp werkwerkwerk
Poeder ftwquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:22 schreef Frutsel het volgende:
klonterige koffiemelk uit mijn pakje friesche vlag...
IK HAAT DAT...
melk in de koffiequote:
daar kan ook melk inquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
melk in de koffie_!
drink dan thee of zo
ok nu vond ik al dat je als man zijnde best een vrouwelijke naam had en dito usericon had maar melk in je theequote:
Jort, misschien handig om eens in plaats van de neusspray te proberen?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een beetje koffiepoeder erdoorheen, en je kan je koffie opsnuiven, in plaats van opdrinken...
Er zijn landen waar dat vrij normaal is. Engeland bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok nu vond ik al dat je als man zijnde best een vrouwelijke naam had en dito usericon had maar melk in je thee![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |