http://www.rtl.nl/(/actue(...)or_lift_onthoofd.xmlquote:In Frankrijk is met ontzetting gereageerd op de dood van een 14-jarige jongen die door een lift is onthoofd.
Schacht
De jongen wilde in een woonblok in Parijs een vriend bezoeken. Hij ging via het trappenhuis naar boven. Toen hij vanaf de onderste etage geroepen werd, boog hij zich naar voren over een hek dat de trap van de liftkoker scheidt. Toen hij zijn hoofd in de schacht had, kwam net de lift voorbij.
Sterk verouderd
Veel liften in Parijse huizen zijn sterk verouderd en voldoen niet aan de veiligheidseisen. De fabrikant was net van plan de liften de komende jaren te moderniseren.
Misschien had hij even iets anders aan z'n hoofd.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:53 schreef ACT-F het volgende:
Was die jongen doof ofzo? Die oude liften maken een klere herrie.
Hopelijk wel beter dan dat nederlandse ondingquote:
"zoef" hoofd weg...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:06 schreef StateOfMind het volgende:
"Kees! Kees!"
te flauwquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:14 schreef tong80 het volgende:
Hij nam de term face lift iets te letterlijk
Hahaquote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:14 schreef tong80 het volgende:
Hij nam de term face lift iets te letterlijk
OMG Bubble brain, iemand?quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:55 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
Misschien had hij even iets anders aan z'n hoofd.
Ja, super grappig...quote:
quote:
Ik vraag me trouwens af hoe ze dit weten, was er een ooggetuige? Of kon de jongen het nog navertellen?quote:De jongen wilde in een woonblok in Parijs een vriend bezoeken. Hij ging via het trappenhuis naar boven. Toen hij vanaf de onderste etage geroepen werd, boog hij zich naar voren over een hek dat de trap van de liftkoker scheidt. Toen hij zijn hoofd in de schacht had, kwam net de lift voorbij.
Hij werd geroepen door iemand, dus ik neem aan dat die het heeft gezien?quote:Op maandag 23 juni 2008 10:28 schreef starla het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens af hoe ze dit weten, was er een ooggetuige? Of kon de jongen het nog navertellen?
Hij werd geroepen van een etage lager. Had diegene rontgenogen en kon hij door de vloer/plafond heen kijken? Maar goed, zal wel moeten dat het zo gegaan is. Tenminste, kun je wel vanuit gaan dan.quote:Op maandag 23 juni 2008 10:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hij werd geroepen door iemand, dus ik neem aan dat die het heeft gezien?
Maar waarom zou hij anders over een hek heenbuigen om te reageren op die persoon? Mja, misschien zodat die persoon hem beter kon horen ofzo. Het moet toch haast wel? Tenzij ze gewoon konden nagaan hoe het is gegaan.quote:Op maandag 23 juni 2008 10:49 schreef starla het volgende:
[..]
Hij werd geroepen van een etage lager. Had diegene rontgenogen en kon hij door de vloer/plafond heen kijken? Maar goed, zal wel moeten dat het zo gegaan is. Tenminste, kun je wel vanuit gaan dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |