abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 juni 2008 @ 02:16:48 #26
100476 Parkinson_XTC
Ripper is a gangster
pi_59617855
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 01:26 schreef Dubbelzuurrr het volgende:

[..]

OMG Bubble brain, iemand?

inderdaad...
welk een gat in je cultuur is aanwezig indien Final Destination de eerste film is waar je aan denkt als iemand onthoofd wordt door een lift.

geniaal.
-= http://moontroop.tumblr.com =-
Monkey on the car
pi_59620381
quote:
De jongen wilde in een woonblok in Parijs een vriend bezoeken. Hij ging via het trappenhuis naar boven. Toen hij vanaf de onderste etage geroepen werd, boog hij zich naar voren over een hek dat de trap van de liftkoker scheidt. Toen hij zijn hoofd in de schacht had, kwam net de lift voorbij.
Ik vraag me trouwens af hoe ze dit weten, was er een ooggetuige? Of kon de jongen het nog navertellen?
I feel kinda Locrian today
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 23 juni 2008 @ 10:46:09 #28
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_59620731
quote:
Op maandag 23 juni 2008 10:28 schreef starla het volgende:

[..]

Ik vraag me trouwens af hoe ze dit weten, was er een ooggetuige? Of kon de jongen het nog navertellen?
Hij werd geroepen door iemand, dus ik neem aan dat die het heeft gezien?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_59620808
quote:
Op maandag 23 juni 2008 10:46 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Hij werd geroepen door iemand, dus ik neem aan dat die het heeft gezien?
Hij werd geroepen van een etage lager. Had diegene rontgenogen en kon hij door de vloer/plafond heen kijken? Maar goed, zal wel moeten dat het zo gegaan is. Tenminste, kun je wel vanuit gaan dan.
I feel kinda Locrian today
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 23 juni 2008 @ 10:53:01 #30
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_59620885
quote:
Op maandag 23 juni 2008 10:49 schreef starla het volgende:

[..]

Hij werd geroepen van een etage lager. Had diegene rontgenogen en kon hij door de vloer/plafond heen kijken? Maar goed, zal wel moeten dat het zo gegaan is. Tenminste, kun je wel vanuit gaan dan.
Maar waarom zou hij anders over een hek heenbuigen om te reageren op die persoon? Mja, misschien zodat die persoon hem beter kon horen ofzo. Het moet toch haast wel? Tenzij ze gewoon konden nagaan hoe het is gegaan.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  maandag 23 juni 2008 @ 10:54:41 #31
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_59620916
De replies zijn echt te grappig
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 23 juni 2008 @ 12:04:29 #32
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_59622587
Wacht even, er ligt daar iets in de schacht. Er ligt een man in de schacht! IEJUUUUW!!!!!!
Help help!
Groene zeep, zal ik groene zeep halen?
PFJOOEEEIEIIE!!! AAHHHHHHH!!!!!!! PLOF!
(kots kots)
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')