quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:44 schreef Pheno het volgende:
Senseo....
Sentheo voor jullie dus!quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:44 schreef Fha het volgende:
Maar ik drink alleen thee..
Nespresso hier in huis.quote:
Zeer creatief!quote:
Zoals het pad er nu uitziet... MCSE... MCDBA en dan een nog te kiezen HBO opleiding waarbij de vorige studies gelden als studiepuntenquote:
Leuk tochquote:Op donderdag 19 juni 2008 17:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aan creativiteit geen gebrek bij mij.
Ik geloof dat ik vandaag zo lui ben dat ik gewoon een blikje tonijn ga eten ofzoquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:05 schreef Intrepidity het volgende:
* Intrepidity gaat even goedkoop magnetronvoer eten
Geroosterd brood hierquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:07 schreef DaMart het volgende:
Ik heb maar eieren gebakken op brood. Had geen zin om moeilijk te doen, zo vlak voor het sporten
quote:
Lievquote:
Omdat je ooit nog voor me gaat kokenquote:
Fhaquote:
Succes dan!quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Fha
Ik ben er af en toe even, want ik zit te leren nu Muck muziekles geven is.
Jammerquote:
quote:goeie TT
Hoi MPG en Muckquote:Mogge ![]()
![]()
groetjes vanuit huize Muck
Leuke tegenstelling: Muck draagt kennis over, en jij neemt kennis tot jequote:Op donderdag 19 juni 2008 18:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Fha
Ik ben er af en toe even, want ik zit te leren nu Muck muziekles geven is.
ik heb al sinds dinsdag 11 uur weekendquote:
Muck is er dus even niet, zij is naar Zevenaarquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jammer.
[..]![]()
[..]
Hoi MPG en Muck
Hoe ging je tentamen?
* Intrepidity jaloers isquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:25 schreef Fha het volgende:
[..]
ik heb al sinds dinsdag 11 uur weekend![]()
Ik moet leren.. dus dat is ook wel een soort werkenquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:30 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
* Intrepidity jaloers is
Ik moet werken in het weekend![]()
En voor de rest gebeurt er ook helemaal niks spannends in m'n leven![]()
En ik heb koppijn
Hmmja, alleen leren kun je (eventueel) nog in een stimulerende omgeving doenquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik moet leren.. dus dat is ook wel een soort werken![]()
voor de hoofdpijn
Dat heet eigenlijk vakantiequote:Op donderdag 19 juni 2008 18:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja maar ik ga zo sporten, dus zei alvast hallo voor als ze straks even meelesstquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Muck is er dus even niet, zij is naar Zevenaar.
Goed zoquote:Mijn tentamen ging wel ok. Lijkt me wel gehaald iig
Damn youquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Vakantie die onderbroken wordtdtdt door tentamens danquote:
Ik welquote:Op donderdag 19 juni 2008 17:41 schreef DaMart het volgende:
Tof spel!
Maar helaas heb ik geen MSX meer.
Muziek....quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:44 schreef Pheno het volgende:
Senseo....
Ik zal Muck de groetjes doenquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat heet eigenlijk vakantie.
[..]
Ja maar ik ga zo sporten, dus zei alvast hallo voor als ze straks even meelesst.
[..]
Goed zo![]()
.
Ik moet eerst een skijken of tie nog iets doet. Stiekem is ie namelijk niet van mij maar van de hobbyclub in het gemeenschapshuis waar ik elke avond de vrije williger uithang.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Held!
Wil je mijn zelfgeschreven MSX-dosspel nog een keer hebben?
Tofquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik moet eerst een skijken of tie nog iets doet. Stiekem is ie namelijk niet van mij maar van de hobbyclub in het gemeenschapshuis waar ik elke avond de vrije williger uithang.
Als t ding nog wat doet is je zelfgeschreven spel altijd welkom
Idemquote:
Samen?quote:
Van wat?quote:
Duitsland tegen Portugal.quote:
Ooo ja nee ik volg alleen nederland dus ik schrok zo van OHNOEES ik wou het met mn broer kijkenquote:
Niet, ze moeten er allebei uitvliegenquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:34 schreef Sjowhan het volgende:
Boeiend?
Nederland speelt zaaaterdag weer.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Ooo ja nee ik volg alleen nederland dus ik schrok zo van OHNOEES ik wou het met mn broer kijken
Ja ik weet het.. (daarom ook dan naar mn broertje haha) maar daarom schrok ik. Ik dacht dat ik het verkeerd had onthoudenquote:
Woaaahquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:53 schreef Klonk het volgende:
whehe, net even wezen scheuren op ons Tomosje, vroem, vroem
[ afbeelding ]
ouderwets grappig om aan te sleutelen
Leef je in een boomhut ofzoquote:
Lees gewoon even verder danquote:
Oke okequote:
Het valt me alles mee.quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:13 schreef Fha het volgende:
Is het ook nog een antwoord waar je iets aan hebt?!
Haha okequote:Op donderdag 19 juni 2008 20:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het valt me alles mee.
Ik wil namelijk de pure M&M's op de Nederlandse markt, maar doordat deze 'te klein' zo zijn kan het helaas niet. Als de vraag omhoog zou gaan zouden ze het kunnen overwegen
je kon kiezen wel/geen reactie. 't Is sowieso doorgegeven aan de Brand Managerquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Haha okeWel tof dat ze uberhaupt reageren..
Nou als ze wel komen weet ik wie ik moet bedanken in ieder gevalquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:37 schreef Sjowhan het volgende:
Te klein alsin de markt trouwens.
[..]
je kon kiezen wel/geen reactie. 't Is sowieso doorgegeven aan de Brand Manager
Hmmzzz.. die hebben mijn vriend blijkbaar nog niet meegeteld.. met die grootverbruiker erbij is de vraag zeker groot genoegquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het valt me alles mee.
Ik wil namelijk de pure M&M's op de Nederlandse markt, maar doordat deze 'te klein' zo zijn kan het helaas niet. Als de vraag omhoog zou gaan zouden ze het kunnen overwegen
Check!quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:52 schreef Fha het volgende:
Als we nou allemaal massaal mailtjes/brieven gaan sturen dan geloven ze het vast wel dat het een geweldig idee is
Waar doe ik dat? En wat moet ik er in zetten? Want ik hou heul niet van pure m&ms maar ik moet wel overtuigend over komen natuurlijk.quote:
Fha!quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:00 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Fha!![]()
Vandaag voor 't eerst weer gewerkt.. was geen heel groot succes, dus morgen geregeld dat ik weer alleen een middagje hoef ipv de hele dag.. dus dat scheelt alweer
Zondag ochtend gebeurt, dus is nog niet zo heel lang geleden..quote:
Waar blijft het topic met die oproep?quote:
Lang genoeg om flink irritant te zijn ondertussen..quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:03 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Zondag ochtend gebeurt, dus is nog niet zo heel lang geleden..
Mja dat wel..quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Lang genoeg om flink irritant te zijn ondertussen..
topickillerquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:14 schreef Fha het volgende:
2-0 voor duitsland alweer. pff
En ja daar heb je gelijk in!
Het is een gavequote:
pffff... ik heb nog niet één wedstrijd gezien van het hele EK. En ik heb ook niet echt het idee dat ik wat misquote:
Van Muck mag er een topicover in CULquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:52 schreef Fha het volgende:
Als we nou allemaal massaal mailtjes/brieven gaan sturen dan geloven ze het vast wel dat het een geweldig idee is
Open dus maar een topic in CUL. Standaardbrief ofzoquote:
Nee nog niet. Hoezo?quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:51 schreef MPG het volgende:
Hey, stelletje houserts!
Hebben jullie dit al gezien? :
Reageer hier en win 2 kaarten voor Shape@Escape!
Heul niet!quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:52 schreef Klonk het volgende:
ben ik te oud voor...
Misschien zijn er hier wel mensen met interesse. Hoor hier vaker over lui dat ze gaan housen ofzo.quote:
WTF in je fobo zie je toch vrij jong uit, of sta je stijf van de botoxquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heul niet!
Je bent jonger dan ik.
'T is wel een beetje ver wegquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Misschien zijn er hier wel mensen met interesse. Hoor hier vaker over lui dat ze gaan housen ofzo.
Blijkbaar ken je kaarten winnen jaquote:
de laatste keer dat ik ging housen stond elk liedje stijf van een sample, aciiiiiiiiid en iedereen liep met grote gelequote:
Vrijgezel zijn houd je jongquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
WTF in je fobo zie je toch vrij jong uit, of sta je stijf van de botox
quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
de laatste keer dat ik ging housen stond elk liedje stijf van een sample, aciiiiiiiiid en iedereen liep met grote gelerond
En ik maar hopen dat het aan je kook kunsten zou liggenquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vrijgezel zijn houd je jong
Dat ook natuurlijk. Veel vrijgezellen gaan jong en ongelukkig dood tenzij ze goed kunnen koken.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:03 schreef Fha het volgende:
[..]
En ik maar hopen dat het aan je kook kunsten zou liggen
Hahah oke dan is het goedquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat ook natuurlijk. Veel vrijgezellen gaan jong en ongelukkig dood tenzij ze goed kunnen koken.
hmmm, ik vind het toch wel gezellig zo samen met mijn vriendin, moet er niet aan denken alleen te zijnquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vrijgezel zijn houd je jong
quote:
jij bent echt niet goed bij je hoofdquote:
Jaloers krengquote:
Jij gooit overal mayo op! en mayo is heul niet echt lekker..quote:
Ik ben er mee bezigquote:
wit, ga zo denk ik de aardbeien killenquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ben er mee bezighad jij wit of rood?
Ik heb lekker roodquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
wit, ga zo denk ik de aardbeien killen
met poedersuikerquote:
Nee gewoon puur!!quote:
en jij denkt dat ik serieus benquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Jij gooit overal mayo op! en mayo is heul niet echt lekker..
Nee natuurlijk nietquote:
vrouwenquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee natuurlijk nietMaar daarom moet ik er nog wel even tegen in gaan
kan ookquote:
quote:
Spammert!quote:
quote:Top 100 van woensdag 18 juni 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 237 DrakenVlieg
02. 233 Liquidootje
03. 207 Fha
Arebaiequote:
Krijg ik nu een coole prijs? (pizza ofzo)quote:
mayo is wel lekkerquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Jij gooit overal mayo op! en mayo is heul niet echt lekker..
Die ene knijp tube toch? Zaanse?quote:
Bij AH was die ook in een potje.quote:
De McDonalds saus?quote:Nee ik ben meer fan van die met spikkeltjes
Joahquote:
Wel oke hoorquote:
Ik denk dat je een druif met mcdonalds saus moet eten.quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:26 schreef Houniet het volgende:
Voel me een beetje vreemd maar wel lekker.
Paddo's, coke, pillen, religie of chick?quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:26 schreef Houniet het volgende:
Voel me een beetje vreemd maar wel lekker.
Twee items.quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Paddo's, coke, pillen, religie of chick?
Ja en nee. Slecht voor de poule nl...quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja prima, blij dat Portugal er uit ligt
Tja het had mij niet uitgemaakt. Duitsland vind ik net zo ergquote:Op donderdag 19 juni 2008 23:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja prima, blij dat Portugal er uit ligt
Zeer goed excuus!quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, voetbal kijken bij de vrouw en dan naar huis![]()
Maar slaap lekker kerel
Hehequote:Op donderdag 19 juni 2008 23:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heel slecht voor de pool, maar /care! Het gaat nu om de knikkers
Truste OA'tje!quote:
Lekker brokkelenquote:
Nee joh!quote:
Ik weet hetquote:
Yepquote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:29 schreef Sander170 het volgende:
Hey papiertje, uitgedouched?
Ik heb iets gemistquote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:30 schreef Fha het volgende:
Weet ik veel, ik gaf een concert. Nu moet jij iets leuks doen.
Neem maar theequote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zal ik nog een bak koffie maken?
okquote:
Nee. Voor minder dan een complete maaltijd kom ik niet.quote:and bring me a pizza?
Dan is dat het voor gerechtquote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
ok![]()
[..]
Nee. Voor minder dan een complete maaltijd kom ik niet.
Paddestoeltjes dan?quote:
quote:
quote:
dankquote:
Niet waar nu lijkt het of jullie niet tegen spek kunnen en ik wél, daarvoor dank.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:02 schreef Fha het volgende:
[..]
danknu lijkt het niet alsof ik vet dom ben omdat ik dat niet snap
Jij hebt teveel paddos op.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:04 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Niet waar nu lijkt het of jullie niet tegen spek kunnen en ik wél, daarvoor dank.
Ik wil wel spek op een pannekoek maar die smelt bij mij in de pan hoorquote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:04 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Niet waar nu lijkt het of jullie niet tegen spek kunnen en ik wél, daarvoor dank.
Dat sowieso niet.quote:
Wel!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:08 schreef Sander170 het volgende:
niet!
Rooibos met honingquote:
Rooibosquote:
Het klinkt vies hahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |