Nee nog niet. Hoezo?quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:51 schreef MPG het volgende:
Hey, stelletje houserts!
Hebben jullie dit al gezien? :
Reageer hier en win 2 kaarten voor Shape@Escape!
Heul niet!quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:52 schreef Klonk het volgende:
ben ik te oud voor...
Misschien zijn er hier wel mensen met interesse. Hoor hier vaker over lui dat ze gaan housen ofzo.quote:
WTF in je fobo zie je toch vrij jong uit, of sta je stijf van de botoxquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heul niet!
Je bent jonger dan ik.
'T is wel een beetje ver wegquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Misschien zijn er hier wel mensen met interesse. Hoor hier vaker over lui dat ze gaan housen ofzo.
Blijkbaar ken je kaarten winnen jaquote:
de laatste keer dat ik ging housen stond elk liedje stijf van een sample, aciiiiiiiiid en iedereen liep met grote gelequote:
Vrijgezel zijn houd je jongquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
WTF in je fobo zie je toch vrij jong uit, of sta je stijf van de botox
quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
de laatste keer dat ik ging housen stond elk liedje stijf van een sample, aciiiiiiiiid en iedereen liep met grote gelerond
En ik maar hopen dat het aan je kook kunsten zou liggenquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vrijgezel zijn houd je jong
Dat ook natuurlijk. Veel vrijgezellen gaan jong en ongelukkig dood tenzij ze goed kunnen koken.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:03 schreef Fha het volgende:
[..]
En ik maar hopen dat het aan je kook kunsten zou liggen
Hahah oke dan is het goedquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat ook natuurlijk. Veel vrijgezellen gaan jong en ongelukkig dood tenzij ze goed kunnen koken.
hmmm, ik vind het toch wel gezellig zo samen met mijn vriendin, moet er niet aan denken alleen te zijnquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vrijgezel zijn houd je jong
quote:
jij bent echt niet goed bij je hoofdquote:
Jaloers krengquote:
Jij gooit overal mayo op! en mayo is heul niet echt lekker..quote:
Ik ben er mee bezigquote:
wit, ga zo denk ik de aardbeien killenquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ben er mee bezighad jij wit of rood?
Ik heb lekker roodquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
wit, ga zo denk ik de aardbeien killen
met poedersuikerquote:
Nee gewoon puur!!quote:
en jij denkt dat ik serieus benquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Jij gooit overal mayo op! en mayo is heul niet echt lekker..
Nee natuurlijk nietquote:
vrouwenquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee natuurlijk nietMaar daarom moet ik er nog wel even tegen in gaan
kan ookquote:
quote:
Spammert!quote:
quote:Top 100 van woensdag 18 juni 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 237 DrakenVlieg
02. 233 Liquidootje
03. 207 Fha
Arebaiequote:
Krijg ik nu een coole prijs? (pizza ofzo)quote:
mayo is wel lekkerquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Jij gooit overal mayo op! en mayo is heul niet echt lekker..
Die ene knijp tube toch? Zaanse?quote:
Bij AH was die ook in een potje.quote:
De McDonalds saus?quote:Nee ik ben meer fan van die met spikkeltjes
Joahquote:
Wel oke hoorquote:
Ik denk dat je een druif met mcdonalds saus moet eten.quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:26 schreef Houniet het volgende:
Voel me een beetje vreemd maar wel lekker.
Paddo's, coke, pillen, religie of chick?quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:26 schreef Houniet het volgende:
Voel me een beetje vreemd maar wel lekker.
Twee items.quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Paddo's, coke, pillen, religie of chick?
Ja en nee. Slecht voor de poule nl...quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja prima, blij dat Portugal er uit ligt
Tja het had mij niet uitgemaakt. Duitsland vind ik net zo ergquote:Op donderdag 19 juni 2008 23:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja prima, blij dat Portugal er uit ligt
Zeer goed excuus!quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, voetbal kijken bij de vrouw en dan naar huis![]()
Maar slaap lekker kerel
Hehequote:Op donderdag 19 juni 2008 23:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heel slecht voor de pool, maar /care! Het gaat nu om de knikkers
Truste OA'tje!quote:
Lekker brokkelenquote:
Nee joh!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |