Ik moet eerst een skijken of tie nog iets doet. Stiekem is ie namelijk niet van mij maar van de hobbyclub in het gemeenschapshuis waar ik elke avond de vrije williger uithang.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Held!
Wil je mijn zelfgeschreven MSX-dosspel nog een keer hebben?
Tofquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik moet eerst een skijken of tie nog iets doet. Stiekem is ie namelijk niet van mij maar van de hobbyclub in het gemeenschapshuis waar ik elke avond de vrije williger uithang.
Als t ding nog wat doet is je zelfgeschreven spel altijd welkom
Idemquote:
Samen?quote:
Van wat?quote:
Duitsland tegen Portugal.quote:
Ooo ja nee ik volg alleen nederland dus ik schrok zo van OHNOEES ik wou het met mn broer kijkenquote:
Niet, ze moeten er allebei uitvliegenquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:34 schreef Sjowhan het volgende:
Boeiend?
Nederland speelt zaaaterdag weer.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Ooo ja nee ik volg alleen nederland dus ik schrok zo van OHNOEES ik wou het met mn broer kijken
Ja ik weet het.. (daarom ook dan naar mn broertje haha) maar daarom schrok ik. Ik dacht dat ik het verkeerd had onthoudenquote:
Woaaahquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:53 schreef Klonk het volgende:
whehe, net even wezen scheuren op ons Tomosje, vroem, vroem
[ afbeelding ]
ouderwets grappig om aan te sleutelen
Leef je in een boomhut ofzoquote:
Lees gewoon even verder danquote:
Oke okequote:
Het valt me alles mee.quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:13 schreef Fha het volgende:
Is het ook nog een antwoord waar je iets aan hebt?!
Haha okequote:Op donderdag 19 juni 2008 20:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het valt me alles mee.
Ik wil namelijk de pure M&M's op de Nederlandse markt, maar doordat deze 'te klein' zo zijn kan het helaas niet. Als de vraag omhoog zou gaan zouden ze het kunnen overwegen
je kon kiezen wel/geen reactie. 't Is sowieso doorgegeven aan de Brand Managerquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Haha okeWel tof dat ze uberhaupt reageren..
Nou als ze wel komen weet ik wie ik moet bedanken in ieder gevalquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:37 schreef Sjowhan het volgende:
Te klein alsin de markt trouwens.
[..]
je kon kiezen wel/geen reactie. 't Is sowieso doorgegeven aan de Brand Manager
Hmmzzz.. die hebben mijn vriend blijkbaar nog niet meegeteld.. met die grootverbruiker erbij is de vraag zeker groot genoegquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het valt me alles mee.
Ik wil namelijk de pure M&M's op de Nederlandse markt, maar doordat deze 'te klein' zo zijn kan het helaas niet. Als de vraag omhoog zou gaan zouden ze het kunnen overwegen
Check!quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:52 schreef Fha het volgende:
Als we nou allemaal massaal mailtjes/brieven gaan sturen dan geloven ze het vast wel dat het een geweldig idee is
Waar doe ik dat? En wat moet ik er in zetten? Want ik hou heul niet van pure m&ms maar ik moet wel overtuigend over komen natuurlijk.quote:
Fha!quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:00 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Fha!![]()
Vandaag voor 't eerst weer gewerkt.. was geen heel groot succes, dus morgen geregeld dat ik weer alleen een middagje hoef ipv de hele dag.. dus dat scheelt alweer
Zondag ochtend gebeurt, dus is nog niet zo heel lang geleden..quote:
Waar blijft het topic met die oproep?quote:
Lang genoeg om flink irritant te zijn ondertussen..quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:03 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Zondag ochtend gebeurt, dus is nog niet zo heel lang geleden..
Mja dat wel..quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Lang genoeg om flink irritant te zijn ondertussen..
topickillerquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:14 schreef Fha het volgende:
2-0 voor duitsland alweer. pff
En ja daar heb je gelijk in!
Het is een gavequote:
pffff... ik heb nog niet één wedstrijd gezien van het hele EK. En ik heb ook niet echt het idee dat ik wat misquote:
Van Muck mag er een topicover in CULquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:52 schreef Fha het volgende:
Als we nou allemaal massaal mailtjes/brieven gaan sturen dan geloven ze het vast wel dat het een geweldig idee is
Open dus maar een topic in CUL. Standaardbrief ofzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |