Muck kan nog prima Mucken hoorquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
Muck krijgt geen kans meer om te Mucken
Ik heb geen opa's en oma's...quote:
quote:
quote:
't Is dan ook O-Pa en O-Ma wat Mart bedoeltquote:
Muck is heul niet viesquote:
Ah gatver!quote:
Slaap lekkerquote:
Dat zeg ik ook heul niet!!quote:
Truste!quote:
Gamma!quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:02 schreef MPG het volgende:
[..]
't Is dan ook O-Pa en O-Ma wat Mart bedoelt
[..]
ik kijk nergens meer van op, sinds ik hier mee chat zijn mijn postings omhoog gevlogen met een factor 10 ofzoquote:
Ahaquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:02 schreef MPG het volgende:
[..]
't Is dan ook O-Pa en O-Ma wat Mart bedoelt
Jaja, nu weet ik het wel...quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook OA-Pa en OA-Ma, samengetrokken OPa en OMa
En toch weer aandacht om vragen hequote:
quote:
Truste!quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:07 schreef DR34M3R het volgende:
<hijg>
sjeez... ik kan jullie amper bijhouden! En nu ben ik moe van het narennen, ik ga naar bed...
Mja daarom zei ik het ook evenquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:09 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat was precies de reden waarom ik het niet durfde
quote:
Fok!-en is..quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jort heeft vast nog wel neusspray voor je!
Graag gedaan hoorquote:
Lief hoor!quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jort heeft vast nog wel neusspray voor je!
quote:
Wat studeert gij?quote:beroep: HBO-student
quote:geregistreerd op: zondag 1 juni 2008 @ 10:07
laatste bezoek: 23 seconden geleden.
aantal posts: 898 (gemiddeld 52 per dag)
Jezusquote:
Tofquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:21 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Jezus![]()
Typ ik zoveel onzin?
Zat vanochtend nog te roepen dat ik 770 posts had en volgende week wel ergens de 1000 zou halen
OMFGquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Tofjij hebt nog minder een leven dan ik
![]()
Schaam me er ook niet voor hoorquote:
Daar kan iedereen in de KSC over meepraten...quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:21 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Jezus![]()
Typ ik zoveel onzin?
Zat vanochtend nog te roepen dat ik 770 posts had en volgende week wel ergens de 1000 zou halen
Gelukkigquote:
Val ik dan nog even meequote:Op woensdag 18 juni 2008 22:26 schreef OA het volgende:
[..]
Daar kan iedereen in de KSC over meepraten...
Begin vorig jaar hadden veel KSC'ers zo'n 20 ~ 30.000 posts minder...
Reageer over een jaar nog maar een keerquote:
Gaat de laatste tijd wel iets minder snel. Vorig jaar rond deze tijd gingen er dagelijks 4 tot 6 topics doorquote:
Zal ik doenquote:
6 - 8 bedoel jequote:Op woensdag 18 juni 2008 22:29 schreef OA het volgende:
[..]
Gaat de laatste tijd wel iets minder snel. Vorig jaar rond deze tijd gingen er dagelijks 4 tot 6 topics door
Lente dipjequote:Op woensdag 18 juni 2008 22:29 schreef OA het volgende:
[..]
Gaat de laatste tijd wel iets minder snel. Vorig jaar rond deze tijd gingen er dagelijks 4 tot 6 topics door
Iddquote:
Goed gemiddeldequote:
quote:
lmfdquote:
quote:
quote:geregistreerd op: dinsdag 13 maart 2007 @ 15:06
laatste bezoek: 57 seconden geleden.
aantal posts: 32078 (gemiddeld 70 per dag)
quote:
Haha ik lijk vet gemeen de laatste paar postststst maar: het is wel erg triest met jou he?quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:42 schreef DrakenVlieg het volgende:
* heeft bi-ba-boerderij liedje in hoofd *
Oh, maar dat ben ik helemaal met je eensquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Haha ik lijk vet gemeen de laatste paar postststst maar: het is wel erg triest met jou he?
Oooooquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:45 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Oh, maar dat ben ik helemaal met je eens
WFzquote:
Is het geheime papier taal?quote:
Welnee.quote:
Nee hoor, standaard Koffie afko. Betekend: Wat Fuzzy zegtquote:
Betekend... dat is dan weer wel Papiertaal...quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee hoor, standaard Koffie afko. Betekend: Wat Fuzzy zegt
quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:58 schreef OA het volgende:
[..]
Betekend... dat is dan weer wel Papiertaal...
Maakt niet uit hoor. Niet iedereen is perfectquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb geen tijd voor taallessen
wel een keertje voor koffie?quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb geen tijd voor taallessen
Elke dag toch?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:16 schreef OA het volgende:
Slapen. A demain.![]()
![]()
Nee, dat ligt niet aan jou Frits
truste EauASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Pannekoekje met spek en kaas?quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:16 schreef OA het volgende:
Slapen. A demain.![]()
![]()
Nee, dat ligt niet aan jou Frits
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zonder spek..quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Pannekoekje met spek en kaas?
Verdullequote:Op woensdag 18 juni 2008 23:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Pannekoekje met spek en kaas?
Whehehehequote:
Heul wel! Het is kaassmaakquote:
die zijn juist hartstikke lekker!quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Heul wel! Het is kaassmaakOriginele tucjes ftw!!!
Ik ben er dus harstikke allergisch voorquote:
das klotequote:Op woensdag 18 juni 2008 23:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ben er dus harstikke allergisch voornu heb ik uitslag
![]()
Wil jij ze hebben?
sanderquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:08 schreef Sander170 het volgende:
Een hele goedenacht allemaal.
NachtWacht meld zich aan!
Ik ga er achteraan.quote:
is het zo ergquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:21 schreef Fha het volgende:
Slaap lekker Muck![]()
Ik ben ff naar huisartsenpost.
Je uitslag? Nee dank jequote:Op woensdag 18 juni 2008 23:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ben er dus harstikke allergisch voornu heb ik uitslag
![]()
Wil jij ze hebben?
als jij nou die uitslag neemt, heb ik de tucciesquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je uitslag? Nee dank je
Even voor de zekerheid, ging alweer richting mn keel en vorige keer ben ik bijna gestikt haha. Had ik ff geen zin inquote:
ola, invloedrijk persoon!quote:Deze reeks is een vervolg op WTF heeft iedereen met koffie? Zijn we allemaal cafeinejunks op zeer nadrukkelijke aanvraag van Sander170!
Dat dus.quote:
Als achtergrond tijdens Fok!ken was het wel te doen. Maar heb al een tijdje geen tv meer.quote:
Aahw you pore thingquote:Op donderdag 19 juni 2008 01:23 schreef Drijfzand het volgende:
[..]
Als achtergrond tijdens Fok!ken was het wel te doen. Maar heb al een tijdje geen tv meer.
niets speciaals. ben hier gekomen omdat ik je in het paddo en meth topic zag.quote:
Ja dat klopt, daar herkende ik je namelijjk ook van!quote:Op donderdag 19 juni 2008 01:26 schreef Drijfzand het volgende:
[..]
niets speciaals. ben hier gekomen omdat ik je in het paddo en meth topic zag.
had het al gezien.quote:Op donderdag 19 juni 2008 01:28 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja dat klopt, daar herkende ik je namelijjk ook van!![]()
Ik heb ietsjes eerder daar ook jou naam genoemd in het paddo-topic!
Kijk maar anders, of je hebt het misschien al gezien kan ook.
mee eens natuurlijk!quote:Op donderdag 19 juni 2008 01:31 schreef Sander170 het volgende:
[..]
En wat vind je van mijn mening over jou en over dat in het algemeen de (paddo) ?
Die grap is echt zo oud dat het tien jaar geleden al niet meer grappig was.quote:Op donderdag 19 juni 2008 01:38 schreef Sander170 het volgende:
Hey voor jou een hele fijne nachtrust toe gewenst namens mij Fha Waka.
Oke bedankt dat ook jij het met mij eens bent.quote:Op donderdag 19 juni 2008 01:36 schreef Drijfzand het volgende:
[..]
mee eens natuurlijk!![]()
nu nog je mening over crystal meth
Welke grap, ik dacht dat je sliep.quote:Op donderdag 19 juni 2008 01:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Die grap is echt zo oud dat het tien jaar geleden al niet meer grappig was.
Fha Waka..quote:Op donderdag 19 juni 2008 01:43 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Welke grap, ik dacht dat je sliep.
Nee hoor deze is net verzonnen,quote:Op donderdag 19 juni 2008 01:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Fha Waka..![]()
En ik nu ga ik er inderdaad echt vandoor.
quote:Op donderdag 19 juni 200802:00 schreef Drijfzand het volgende:
Hola, nooit gekloond, wel accounts weggesmeten. Ben te trots om te mailen voor een unban. [afbeelding]
werkt prima hier... alle sites van Fok kan ik nu normaal laden, da's al vrij uniekquote:Op donderdag 19 juni 2008 05:47 schreef Klonk het volgende:
Ben benieuwd FF3 zat bij mij net in een update voor Ubuntu
lekkel lekkel sambal bijquote:Op donderdag 19 juni 2008 05:52 schreef Klonk het volgende:
werkt wel lekkel
Dan had je zijn UI met SInterklaas moeten zienquote:Op donderdag 19 juni 2008 06:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hehe... en sjowhan heeft een kontje in zijn UI
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's oud man.quote:Op donderdag 19 juni 2008 06:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hehe... en sjowhan heeft een kontje in zijn UI
Ben je daar nou de hele nacht mee bezig geweest?quote:Op donderdag 19 juni 2008 07:12 schreef Pheno het volgende:
En de NAS is ready to work, dat wordt videos overzetten vandaag
Weet ik veelquote:Op donderdag 19 juni 2008 07:14 schreef Pheno het volgende:
Nee, welke gek gaat nu kijken naar een formateerprogressbarretje?
Klonk!quote:
vond het vroeger wel boeiend maar 1 gig was snel geformateerdquote:Op donderdag 19 juni 2008 07:14 schreef Pheno het volgende:
quote:Op donderdag 19 juni 2008 06:48 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen![]()
[..]
Dan had je zijn UI met SInterklaas moeten zien.
gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
formateerprogressbarretjesfetishistenquote:Op donderdag 19 juni 2008 07:14 schreef Pheno het volgende:
Je mag best genieten van je ontbijtje hoor, en er wat langer over doenquote:
LINGO!!!quote:Op donderdag 19 juni 2008 07:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
formateerprogressbarretjesfetishisten
2 boterhammen en een glas melk, je moet wel heel erg creatief doen om daar langer als een minuut of 5 over te doenquote:Op donderdag 19 juni 2008 07:24 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Je mag best genieten van je ontbijtje hoor, en er wat langer over doen
Ik kan dat!quote:Op donderdag 19 juni 2008 07:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
2 boterhammen en een glas melk, je moet wel heel erg creatief doen om daar langer als een minuut of 5 over te doen
1 pot nat.quote:
Je moet met letters cijfertjes verdienenquote:
Waar de neuck heb jij het over?quote:
maar Scrabble word niet gepresenteerd door Lucillequote:Op donderdag 19 juni 2008 07:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je moet met letters cijfertjes verdienen
Lucillequote:Op donderdag 19 juni 2008 07:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
maar Scrabble word niet gepresenteerd door Lucille
tietuh!!1!!!11!!!!quote:Op donderdag 19 juni 2008 07:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
Lucille 'ik ben gehandicapped en duw het iedereen door zijn strot' Wernerquote:Op donderdag 19 juni 2008 07:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ah, dat gebruik ik niet.quote:Op donderdag 19 juni 2008 07:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat de quickquote niet echt quick is
Terwijl ZIJ juist moet slikken!quote:Op donderdag 19 juni 2008 07:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Lucille 'ik ben gehandicapped en duw het iedereen door zijn strot' Werner
quote:Top 100 van woensdag 18 juni 2008
03. 207 Fha
07. 184 JortK
11. 151 Klonk
14. 139 Pheno
24. 106 Papierversnipperaar
26. 095 MPG
61. 067 OA
62. 066 Muck
87. 055 indahnesia.com
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
Je las terug !!!111!!11 ICHI1!!!!quote:
Dan kan ik het heel goed, want ik heb een nieuwe fietsquote:
NSFW EINSSSS!!S1S1s!s!1!!!!quote:
Ja, wanneer heet R&P weer R&P?quote:
Dat had ik laatst met m'n auto. Ook handig.quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:50 schreef Klonk het volgende:
whehehe, fietsenmaker belde net, dat hem wel slim leek om er ook een nieuwe achterband op te gooien, was een beetje versleten
Beter dan een klapband, uit ervaring.quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat had ik laatst met m'n auto. Ook handig.
Klapband heb ik ook gehad, op een oplegger,dolle pretquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beter dan een klapband, uit ervaring.
Ik ook, met mijn fiets.quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beter dan een klapband, uit ervaring.
Leuk als je voorband klapt en je de volle fietstas van je krantenwijk achterop hebt... mijn fiets stond toen ineens verticaalquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:09 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ook, met mijn fiets.
Band was tot op de draad versleten, nieuwe op gedaan, dag later klapband...
Heb ik 100 topics geopend...quote:
"File? Ik zie geen file voor me hoor...quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:12 schreef Klonk het volgende:
Ik heb met mijn klapband een file op de A2 veroorzaakt, beat that
achter me welquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
"File? Ik zie geen file voor me hoor..."
Ze hebben trouwens bij Mythbusters een keer getest of een klapband van een vrachtwagen of bus die naast je rijdt, je kan doden. Dat blijkt dus zeker mogelijkquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
achter me welen een flinke, iets van 5 kilometer
dat geloof ik graag, ik reed met een compleet dichte oplegger, ook bij de wielen en al die bescherming was rond het wiel compleet aan gort, door de klap sloegen de remmen vast en blokeerde ik onbedoeld 2 van de 3 rijbanenquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze hebben trouwens bij Mythbusters een keer getest of een klapband van een vrachtwagen of bus die naast je rijdt, je kan doden. Dat blijkt dus zeker mogelijk.
Must.....not....fap.....quote:
Klonkquote:
Hehe, nee, we liepen toevallig net door een tunneltje, dus we schrokken ons kapot van de knalquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:51 schreef Klonk het volgende:
zie het ineens voor me, dikke klapband en je oma zo de sloot in gelanceerd
Welnee, het is nog niet zover...quote:
Ik had toen nog een heel kwiek oma'tjequote:Op donderdag 19 juni 2008 10:54 schreef Klonk het volgende:
De pacemaker van Oma moest herstart worden ?
Die kwam vast heel snel en kwiek vooruit met jou achter de rolstoel!quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik had toen nog een heel kwiek oma'tje
preciesquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die kwam vast heel snel en kwiek vooruit met jou achter de rolstoel!
ja, het is doodstil vanmorgenquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:44 schreef indahnesia.com het volgende:
Wat is dit voor een langzaamaanactie?
sjongejongejongequote:Op donderdag 19 juni 2008 11:45 schreef indahnesia.com het volgende:
och, nu dit weer
http://www.nu.nl/news/161(...)_verkeersherrie.html
Ze zouden natuurlijk allemaal verspreid op de Veluwe gaan wonen en zo...
inderdaadquote:
of gewoon heel veel geluid maken, gaan ze allemaal dood.. Maar dat is dan weer niet etisch verantwoord om dat te zeggen.quote:sjongejongejonge
Die heb ik ook al gehad.quote:
Ik ga hier juist dood van verveling omdat het zo stil isquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
inderdaad
[..]
of gewoon heel veel geluid maken, gaan ze allemaal dood.. Maar dat is dan weer niet etisch verantwoord om dat te zeggen.
vraag of ze langs komen rijdenquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ga hier juist dood van verveling omdat het zo stil is
4 te laat.quote:
Neu, maar dat kan gebeuren natuurlijk.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:06 schreef Houniet het volgende:
http://www.nu.nl/news/161(...)hrouz_overleden.html
Best heftig ja.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
Tering wat erg van het dochtertje van Boulahrouz![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
Tering wat erg van het dochtertje van Boulahrouz![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |